Kursy szkoleniowe ITIL® pokazują w praktyce, jak zarządzać usługami IT w celu dostarczania większej wartości klientom.
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
To szkolenie prowadzone przez instruktora w dolnośląskie (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla średnio zaawansowanych profesjonalistów IT oraz menedżerów usług ICT, którzy chcą zrozumieć i zastosować zasady i praktyki ITSM oparte na ITIL 4.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć kluczowe pojęcia i strukturę ITIL 4.
Zastosować praktyki projektowania i architektury usług zgodne z zasadami ITIL 4.
Wdrożyć skuteczną dostarczanie i utrzymanie usług ICT.
Ocenić rzeczywiste przypadki i symulować praktyki ITSM.
Ten kurs jest przeznaczony dla każdego, kto chce zrozumieć zarządzanie usługami IT, aby zapewnić klientom lepszą wartość. Jest odpowiedni dla całego personelu IT i kierownictwa, a także dla klientów, którzy ściśle współpracują z IT w celu spełnienia wymagań biznesowych. Ten kurs jest również przeznaczony dla studentów, którzy chcą uzyskać certyfikat ITIL® 4 Foundation i chcą przygotować się do egzaminu ITIL® 4 Foundation.
ITIL 4® Foundation umożliwia kandydatom spojrzenie na zarządzanie usługami IT poprzez kompleksowy model operacyjny w celu tworzenia, dostarczania i ciągłego doskonalenia produktów i usług obsługujących technologię.
Na szkoleniu ITIL 4® Foundation poznasz:
Holistyczne podejście do ułatwiania współtworzenia wartości z klientami i innymi interesariuszami w postaci produktów i usług
Zasady przewodnie ITIL 4®
Cztery wymiary zarządzania usługami
Kluczowe koncepcje Lean, Agile, DevOps i dlaczego są one ważne dla dostarczania wartości biznesowej
W jaki sposób praktyki ITIL® opisane w ITIL 4® utrzymają wartość i znaczenie zapewniane przez obecne procesy ITIL® , jednocześnie rozszerzając się w celu integracji z różnymi obszarami zarządzania usługami i IT, od popytu do wartości.
Dla kogo jest szkolenie ITIL 4® Foundation:
ITIL 4® Foundation jest odpowiedni dla osób, które potrzebują podstawowej wiedzy na temat struktury ITIL® i tego, jak można ją wykorzystać do poprawy jakości zarządzania usługami IT w organizacji. Certyfikacja dotyczy również specjalistów IT, którzy pracują w organizacji, która przyjęła ITIL®, a zatem muszą być świadomi i wnosić swój wkład w ogólny program doskonalenia usług.
Egzamin jest obowiązkowy. Zawiera test jednokrotnego wyboru składający się z 40 pytań.
Czas trwania egzaminu: 75 minut (dodatkowe 15 minut dla kandydatów z języka obcego do ITIL®).
Do zdania egzaminu niezbędne jest uzyskanie minimum 26 punktów z 40.
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (1)
I really like the communication skills
Javed Ahmed - Sharjah Documentation & Archive Authority