Plan Szkolenia

1.Czym jest partnerstwo i współpraca w organizacji - wprowadzenie do SRMM® - The five stages of Stakeholder Relations Management Maturity
2. Z kim współpracuję? – identyfikacja interesariuszy

  • Segmentacja czy personalizacja – kim jest klient/ współpracownik i jak zrozumieć jego potrzeby

3. Projektowanie współpracy z interesariuszami - poziomy modelu dojrzałości współpracy

  • Spontaniczność (Ad hoc)
  • Procedury (Procedural)
  • Relacyjność (Relational)
  • Zintegrowana współpraca (Intergated)

4. Projektowanie czynników satysfakcji we współpracy - Stakholders experience journey – kiedy potrzeby interesariuszy spotykają się z możliwościami organizacji
5. Definiowanie wartości biznesowej dla interesariuszy w oparciu o wybrane techniki - warsztat

Wymagania

Szkolenie nie wymaga dodatkowych przygotowań.

 7 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Szkolenia Powiązane

Certified Agile Process Owner (CAPO)®

14 godzin

Certified Agile Service Manager (CASM)®

14 godzin

Powiązane Kategorie