Plan Szkolenia

Techniki podawania pytań z ChatGPT

  • Wstęp do ChatGPT i podstaw inżynierii pytań
  • Tworzenie treści: pisanie e-maili, podsumowań, raportów i idei
  • Używanie ChatGPT do automatyzacji powtarzalnych zadań za pomocą niestandardowych pytań

Google AI Ultra (Gemini) w miejscu pracy

  • Wprowadzenie do Gemini w Google Docs, Sheets i Gmail
  • Pisanie w czasie rzeczywistym, podsumowywanie i generowanie informacji o danych
  • Współpracowne przepływy pracy z pomocą AI w ekosystemie Google

AI do generowania obrazów i filmów

  • Przegląd liderów: Adobe Firefly, Runway ML, Canva Magic Studio
  • Tworzenie i edytowanie obrazów AI do prezentacji i kampanii
  • Generowanie treści wideo za pomocą narzędzi tekst-do-wideo

Narzędzia AI w Microsoft 365 (Copilot)

  • Możliwości Copilota w Word, Excel i Outlook
  • Podsumowywanie dokumentów i redagowanie komunikatów
  • Wizualizowanie danych i automatyzowanie arkuszy kalkulacyjnych za pomocą Copilota

Cyberbezpieczeństwo i etyczne używanie AI

  • Zrozumienie zagrożeń dotyczących prywatności danych i zawartości generowanej przez AI
  • Najlepsze praktyki dotyczące etycznego używania narzędzi AI w organizacjach
  • Wymagania dotyczące zgodności i strategie minimalizowania ryzyka

Zastosowania AI w kreacyjnych przepływach pracy

  • Tworzenie treści z pomocą AI dla zespołów komunikacyjnych
  • Wytwarzanie projektów i prototypów za pomocą AI
  • Studia przypadków w produkcji filmów i treściach w mediach społecznościowych

Darmowe i Accessowe narzędzia AI do codziennej pracy

  • Badanie narzędzi AI z darmowymi warstwami (np. Notion AI, Grammarly, DALL·E, Canva AI)
  • Strategie wyboru narzędzi dla różnych potrzeb w miejscu pracy
  • Doświadczanie na własnej skórze i prowadzone eksplorowanie

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie podstawowego oprogramowania biurowego, takiego jak Microsoft 365 i Google Workspace
  • Doświadczenie w pracach cyfrowej komunikacji lub tworzenia zawartości
  • Znajomość narzędzi online i platform chmurowych

Grupa docelowa

  • Specjaliści Communication
  • Graficy i producenci multimediów
  • Twórcy treści i zespoły marketingu cyfrowego
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie