Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Agentic AI

  • Definiowanie Agentic AI i jego zastosowań w przedsiębiorstwie
  • Jak autonomiczni agenci AI usprawniają operacje biznesowe
  • Kluczowe możliwości automatyzacji opartej na sztucznej inteligencji

Architektura przepływów pracy w przedsiębiorstwie opartych na sztucznej inteligencji

  • Projektowanie autonomicznych przepływów pracy opartych na sztucznej inteligencji
  • Integracja agentów AI z istniejącymi systemami biznesowymi
  • Optymalizacja podejmowania decyzji dzięki automatyzacji AI

Agentic AI w automatyzacji przedsiębiorstw

  • Przypadki użycia dla automatyzacji procesów biznesowych opartej na sztucznej inteligencji
  • Obsługa klienta i zarządzanie operacyjne oparte na sztucznej inteligencji
  • Zwiększanie wydajności poprzez podejmowanie decyzji w oparciu o sztuczną inteligencję

Integracja AI Agents z systemami korporacyjnymi

  • Łączenie agentów AI z platformami ERP, CRM i analitycznymi
  • Interfejsy API i struktury do integracji przedsiębiorstw opartej na sztucznej inteligencji
  • Studia przypadków dotyczące cyfrowej transformacji opartej na sztucznej inteligencji

AI Go - nadzór, bezpieczeństwo i zgodność z przepisami

  • Kwestie regulacyjne dotyczące automatyzacji AI
  • Zapewnienie bezpieczeństwa w procesach biznesowych opartych na sztucznej inteligencji
  • Najlepsze praktyki w zakresie odpowiedzialnego wdrażania sztucznej inteligencji

Optymalizacja AI pod kątem Scalaelastyczności i wydajności

  • Dostrajanie wydajności dla aplikacji AI na dużą skalę
  • Obsługa potoków danych przedsiębiorstwa za pomocą sztucznej inteligencji
  • Zmniejszanie wąskich gardeł operacyjnych dzięki przepływom pracy opartym na sztucznej inteligencji

Opracowywanie strategii korporacyjnych opartych na sztucznej inteligencji

  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej
  • Tworzenie modeli biznesowych opartych na sztucznej inteligencji
  • Przyszłościowe inicjatywy AI dla przedsiębiorstw

Przyszłe trendy w Agentic AI

  • Pojawiające się innowacje w automatyzacji AI
  • Rozszerzanie możliwości przedsiębiorstw opartych na sztucznej inteligencji
  • Agenci AI nowej generacji dla transformacji biznesowej

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie wdrażania sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwie
  • Doświadczenie w automatyzacji i integracji przepływu pracy
  • Znajomość zarządzania sztuczną inteligencją i zgodności z przepisami

Odbiorcy

  • CIO prowadzący cyfrową transformację opartą na sztucznej inteligencji
  • Architekci korporacyjnej sztucznej inteligencji projektujący inteligentne systemy
  • Liderzy transformacji cyfrowej wdrażający strategie AI
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie