Plan Szkolenia

BPMN 2.0 Wprowadzenie

  • Czym jest BPMN?
  • Definiowanie procesu

Konstrukcje BPMN 2.0

  • Zdarzenia
    • Definicje zdarzeń
    • Definicje zdarzeń timera
    • Definicje zdarzeń błędu
    • Definicje zdarzeń sygnału
    • Definicje zdarzeń komunikatów
    • Zdarzenia startowe
    • Brak Zdarzenie startowe
    • Zdarzenie uruchomienia timera
    • Zdarzenie uruchomienia komunikatu
    • Zdarzenie uruchomienia sygnału
    • Błąd Zdarzenie początkowe
    • Zdarzenia końcowe
    • Brak Zdarzenie końcowe
    • Błąd Zdarzenie końcowe
    • Anuluj Zdarzenie końcowe
    • Zdarzenia graniczne
    • Zdarzenie graniczne timera
    • Zdarzenie graniczne błędu
    • Zdarzenie graniczne sygnału
    • Zdarzenie graniczne komunikatu
    • Zdarzenie graniczne anulowania
    • Zdarzenie graniczne kompensacji
    • Zdarzenia pośredniego przechwytywania
    • Zdarzenie pośredniego przechwytywania timera
    • Sygnał Zdarzenie przechwytywania pośredniego
    • Komunikat Zdarzenie pośredniego łapania
    • Zdarzenie rzucania pośredniego
    • Zdarzenie braku pośredniego rzucania
    • Sygnał Zdarzenie rzutu pośredniego
    • Kompensacja Zdarzenie pośredniego rzucania
  • Przepływ sekwencji
    • Opis
    • Notacja graficzna
    • Reprezentacja XML
    • Przepływ sekwencji warunkowej
    • Domyślny przepływ sekwencji
  • Bramy
    • Bramka wyłączna
    • Bramka równoległa
    • Brama włączająca
    • Brama oparta na zdarzeniach
  • Zadania
    • Zadanie użytkownika
    • Zadanie skryptu
    • Zadanie usługi Java
    • Zadanie usługi sieci Web
    • Zadanie reguły Business
    • Zadanie Email
    • Zadanie Mule
    • Zadanie wielbłąda
    • Zadanie ręczne
    • Zadanie odbioru Java
    • Zadanie powłoki
    • Słuchacz wykonania
    • Odbiornik zadań
    • Wiele instancji (dla każdej)
    • Programy obsługi kompensacji
  • Podprocesy i wywołania Activiti
    • Podproces
    • Podproces zdarzeń
    • Podproces transakcji
    • Aktywność wywołania (podproces)
  • Transakcje i współbieżność
    • Asynchroniczne kontynuacje
    • Wyłączne zadania
  • Autoryzacja inicjacji procesu
  • Obiekty danych

Activiti Wprowadzenie

  • Bardzo krótkie wprowadzenie do BPMS
  • Licencja
  • Pobieranie i instalacja

Activiti Modeler

  • Definicja oparta na tabelach (Activiti Kickstart)
  • Edycja modelu
  • Importowanie istniejących modeli
  • Konwersja wdrożonych definicji do edytowalnego modelu
  • Eksportowanie modelu do BPMN XML
  • Wdrażanie modelu do Activiti Engine

Eksplorator Activiti

  • Diagram procesu
  • Zadania
  • Uruchom instancje procesu
  • Moje instancje
  • Administracja
  • Raportowanie
  • Zmiana bazy danych

Interfejs API Activiti

  • Interfejs API i usługi Process Engine
  • Strategia wyjątków
  • Praca z usługami Activiti
    • Wdrażanie procesu
    • Uruchamianie instancji procesu
    • Wykonywanie zadań
    • Zawieszanie i aktywowanie procesu
    • Interfejs API zapytań
  • Expressjony
  • Testowanie jednostkowe
  • Debugowanie testów jednostkowych
  • Silnik procesu w aplikacji internetowej

Projektant Eclipse

  • Instalacja
  • Funkcje edytora Activiti Designer
  • Funkcje edytora Activiti Designer BPMN
  • Funkcje wdrażania Activiti Designer
  • Rozszerzanie Activiti Projektanta

Wdrażanie

  • Archiwa Business
    • Wdrażanie programowo
    • Wdrażanie za pomocą Activiti Explorer
  • Wersjonowanie definicji procesów
  • Dostarczanie diagramu procesu
  • Generowanie diagramu procesu
  • Kategoria

Formularze

  • Właściwości formularza
  • Renderowanie formularzy zewnętrznych

Historia

  • Zapytanie o historię
    • HistoricProcessInstanceQuery
    • HistoricVariableInstanceQuery
    • HistoricActivityInstanceQuery
    • HistoricDetailQuery
    • HistoricTaskInstanceQuery
  • Konfiguracja historii
  • Historia dla celów audytu

INTERFEJS API REST

  • Ogólne Activiti zasady REST
  • Wdrożenie
  • Definicje procesów
  • Modele
  • Instancje procesów
  • Wykonania
  • Zadania
  • Historia
  • Formularze
  • Tabele Database
  • Silnik
  • Czas działania
  • Zadania
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Legacy REST - Ogólne użycie
  • Repozytorium
  • Silnik
  • Procesy
  • Zadania
  • Tożsamość
  • Management

Integracja

  • Strategie i ramy integracji

Wymagania

Wymagana jest dobra znajomość obiektowego języka programowania. Wymagane są również przynajmniej podstawy Java.

 28 godzin

Liczba uczestników


Cena za uczestnika

Opinie uczestników (4)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie