Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe Zoho CRM na żywo demonstrują poprzez interaktywną praktyczną praktykę, jak skutecznie wykorzystywać funkcje oprogramowania Zoho CRM. Szkolenie Zoho CRM jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Trójmiasto lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Trójmiasto. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
Zoho Desk is a cloud-based helpdesk platform designed to streamline customer service operations through automation, omnichannel support, ticket tracking, and performance analytics.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level users who wish to effectively configure, manage, and optimize Zoho Desk to support customer service workflows.
By the end of this training, participants will be able to:
Configure and customize the Zoho Desk environment for their team.
Manage tickets, SLAs, and workflows across multiple support channels.
Create insightful reports and dashboards to track service performance.
Implement best practices for automation, change control, and collaboration.
Format of the Course
Interactive lecture and discussion.
Lots of exercises and practice.
Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Zoho CRM is a widely adopted cloud-based platform used to manage customer relationships, automate sales processes, and analyze business performance.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at intermediate-level users and administrators who wish to improve their proficiency in managing data, reporting, customization, and system control within Zoho CRM.
By the end of this training, participants will be able to:
Create and customize reports and dashboards for actionable analysis.
Implement change control best practices, including audit trails and configuration management.
Configure modules, workflows, and user roles to align with business processes.
Monitor system usage, automate tasks, and enhance CRM usability and governance.
Format of the Course
Interactive lecture and discussion.
Lots of exercises and practice.
Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Zoho Creator to oparta na SaaS platforma do tworzenia aplikacji klasy korporacyjnej, które działają na dowolnym urządzeniu;
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak szybko zbudować niestandardową aplikację za pomocą Zoho Creator.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Efektywne konfigurowanie i uruchamianie konta Zoho Creator
Tworzenie formularzy i pulpitów nawigacyjnych
Definiowanie przepływów pracy i reguł biznesowych
Automatyzuj powtarzające się działania i twórz strony informacyjne
Uczestnicy
Deweloperzy
Menedżerowie Business
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Zoho CRM to oparty na SaaS system relacji z klientami Management (CRM) do śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, prowadzenia działań marketingowych i angażowania klientów;
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak skonfigurować system Zoho CRM i zarządzać nim.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Konfigurowanie, konfigurowanie i wydajne prowadzenie konta organizacji
Zarządzanie użytkownikami i automatyzacja procesów sprzedaży
Dostosowywanie rozwiązań CRM i zabezpieczanie danych klientów
Uczestnicy
Administratorzy systemu
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.