Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe Zoho CRM na żywo demonstrują poprzez interaktywną praktyczną praktykę, jak skutecznie wykorzystywać funkcje oprogramowania Zoho CRM. Szkolenie Zoho CRM jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
Zoho Desk to platforma pomocy w obsłudze klienta oparta na chmurze, zaprojektowana do upraszczania operacji obsługi klienta poprzez automatyzację, wszechkanalową obsługę, śledzenie biletów i analizę wydajności.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) skierowane jest do użytkowników na poziomie początkującego do średniozaawansowanego, którzy chcą skutecznie skonfigurować, zarządzać i optymalizować Zoho Desk w celu wsparcia przepływów pracy obsługi klienta.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Skonfigurować i dostosować środowisko Zoho Desk dla swojego zespołu.
Zarządzać biletami, SLAs i przepływami pracy na wielu kanałach wsparcia.
Tworzyć wnikliwe raporty i panele sterowania do śledzenia wydajności usług.
Wdrożyć najlepsze praktyki dotyczące automatyzacji, kontroli zmian i współpracy.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Wiele ćwiczeń i praktyki.
Ręczne wdrożenie w środowisku labu z żywymi danymi.
Opcje dostosowania kursu
Aby poprosić o dostosowanie szkolenia dla tego kursu, skontaktuj się z nami, aby umówić się.
Zoho CRM jest szeroko stosowaną platformą chmurową służącą do zarządzania relacjami z klientami, automatyzacji procesów sprzedaży i analizy wydajności biznesowej.To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do użytkowników i administratorów poziomu średniozaawansowanego, którzy chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie zarządzania danymi, raportowaniem, dostosowywaniem i kontrolą systemu w ramach Zoho CRM.Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:- Tworzyć i dostosowywać raporty i pulpity nawigacyjne do analizy działań.- Wdrażać najlepsze praktyki kontrolowania zmian, w tym ślady audytowe i zarządzanie konfiguracją.- Konfigurować moduły, przepływy pracy i role użytkowników, aby dostosować je do procesów biznesowych.- Monitorować wykorzystanie systemu, automatyzować zadania i poprawiać użyteczność CRM oraz jej zarządzanie.Format kursu- Interaktywne wykłady i dyskusje.- Wielu ćwiczeń i praktyki.- Ręczne wdrożenie w otoczeniu laboratoryjnym na żywo.Opcje dostosowania kursu- Aby poprosić o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.
Zoho Creator to oparta na SaaS platforma do tworzenia aplikacji klasy korporacyjnej, które działają na dowolnym urządzeniu;
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak szybko zbudować niestandardową aplikację za pomocą Zoho Creator.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Efektywne konfigurowanie i uruchamianie konta Zoho Creator
Tworzenie formularzy i pulpitów nawigacyjnych
Definiowanie przepływów pracy i reguł biznesowych
Automatyzuj powtarzające się działania i twórz strony informacyjne
Uczestnicy
Deweloperzy
Menedżerowie Business
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Zoho CRM to oparty na SaaS system relacji z klientami Management (CRM) do śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, prowadzenia działań marketingowych i angażowania klientów;
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się, jak skonfigurować system Zoho CRM i zarządzać nim.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Konfigurowanie, konfigurowanie i wydajne prowadzenie konta organizacji
Zarządzanie użytkownikami i automatyzacja procesów sprzedaży
Dostosowywanie rozwiązań CRM i zabezpieczanie danych klientów
Uczestnicy
Administratorzy systemu
Format kursu
Interaktywny wykład i dyskusja
Dużo ćwiczeń i praktyki
Praktyczne wdrożenie w środowisku live-lab
Opcje dostosowywania kursu
Aby zamówić niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.