Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Struktura projektu Management i jej powiązanie ze zmianami w dostawie
- Rozliczenie i formalności przygotowawcze
- Zmiana w organizacji i sposób, w jaki zarządzanie projektami może zapewnić sukces w transformacji
- Dyskusja na temat koncepcji zmiany, jej procesów i wpływu zarówno na organizację, jak i jej pracowników
- Znaczenie dostosowania sposobu myślenia o transformacji w ulepszaniu tradycyjnych podejść do zarządzania projektami
- Aktywność: 6 myślących kapeluszy
- Angażujące ćwiczenie podkreślające dynamikę punktów widzenia i ich wpływ na zmiany.
- Podstawy projektu Management Część 1
- Projekt i związane z nim struktury
- Podstawy zarządzania projektami: Osoba, metody i cykl życia
- Ważne obszary wiedzy dla zarządzania projektami
- Aktywność: Niewidomy przewodnik
- Ćwiczenie pokazujące analogię tego, jak kierownik zmiany/projektu służy jako przewodnik postępu organizacyjnego.
- Sesja podsumowująca
- Podsumowanie i dyskusja na temat znaczenia poprzedniej sesji
- Podstawy projektu Management Część 2
- Budowanie uzasadnienia biznesowego i rozpoczęcie projektu
- Karta projektu i przykładowa prezentacja
- Identyfikacja i koordynacja interesariuszy
- Aktywność: Wizja Storyboard
- Podstawowe zastosowanie planowania poprzez tworzenie scenorysów
- Planowanie projektu i Go
- Podstawy planowania projektu: Podział pracy, harmonogram i podział czynności
- Ścieżka krytyczna
- Komunikacja z klientem i interesariuszami
- Planowanie kosztów, zasobów i zaopatrzenia
- Końcowa synteza i dostarczenie zadania
- Uczestnicy tworzą plan projektu, korzystając z następujących elementów przewodnika:
- Karta projektu
- Podział działań i harmonogram kamieni milowych
- Planowanie zasobów, jakości i zaopatrzenia
- Lista krytycznych kontaktów i protokół komunikacji
- Uczestnicy tworzą plan projektu, korzystając z następujących elementów przewodnika:
Prezentacja projektu i planu zarządzania
- Przegląd zasad dostarczania i przygotowania
- Przygotowanie materiałów informacyjnych i materiałów
- Ładowanie prezentacji do laptopa
- Losowa identyfikacja kolejności dostarczania
- Przeprowadzenie zajęć i dyskusji
- Podsumowanie najlepszych praktyk i zidentyfikowanych wyzwań
Wdrożenie i zamknięcie projektu
- Walidacja i weryfikacja ukończenia dostawy
- Rejestr ryzyka i jego znaczenie
- Dynamiczny dziennik zmian i rejestr problemów
- [Monitorowanie i raportowanie stanu i wydajności projektu
- Raportowanie ukończenia projektu i prezentacja kamieni milowych
Zamknięcie Activiti
- Podsumowanie zaobserwowanych najlepszych praktyk
- Dyskusja na temat możliwości i możliwych rozwiązań
- Otwarte forum i zamknięcie wydarzenia
Wymagania
- Zrozumienie podstawowych zasad planowania, zarządzania zmianą, prognozowania i tworzenia koncepcji projektów
- Doświadczenie w podejmowaniu krytycznych decyzji, zarządzaniu interesariuszami i zasobami.
Odbiorcy
- Kierownicy średniego szczebla, którzy są nowicjuszami w zarządzaniu projektami i inicjowaniu projektów
- Młodzi profesjonaliści, którzy mają za sobą sporo zarządzania projektami i ich wdrażania.
- Pracownicy, którzy będą odpowiedzialni za zmianę projektu i produktu
14 godzin