Plan Szkolenia

Struktura projektu Management i jej powiązanie ze zmianami w dostawie

  • Rozliczenie i formalności przygotowawcze
  • Zmiana w organizacji i sposób, w jaki zarządzanie projektami może zapewnić sukces w transformacji
    • Dyskusja na temat koncepcji zmiany, jej procesów i wpływu zarówno na organizację, jak i jej pracowników
    • Znaczenie dostosowania sposobu myślenia o transformacji w ulepszaniu tradycyjnych podejść do zarządzania projektami
  • Aktywność: 6 myślących kapeluszy
    • Angażujące ćwiczenie podkreślające dynamikę punktów widzenia i ich wpływ na zmiany.
  • Podstawy projektu Management Część 1
    • Projekt i związane z nim struktury
    • Podstawy zarządzania projektami: Osoba, metody i cykl życia
    • Ważne obszary wiedzy dla zarządzania projektami
  • Aktywność: Niewidomy przewodnik
    • Ćwiczenie pokazujące analogię tego, jak kierownik zmiany/projektu służy jako przewodnik postępu organizacyjnego.
  • Sesja podsumowująca
    • Podsumowanie i dyskusja na temat znaczenia poprzedniej sesji
  • Podstawy projektu Management Część 2
    • Budowanie uzasadnienia biznesowego i rozpoczęcie projektu
    • Karta projektu i przykładowa prezentacja
    • Identyfikacja i koordynacja interesariuszy
  • Aktywność: Wizja Storyboard
    • Podstawowe zastosowanie planowania poprzez tworzenie scenorysów
  • Planowanie projektu i Go
    • Podstawy planowania projektu: Podział pracy, harmonogram i podział czynności
    • Ścieżka krytyczna
    • Komunikacja z klientem i interesariuszami
    • Planowanie kosztów, zasobów i zaopatrzenia
  • Końcowa synteza i dostarczenie zadania
    • Uczestnicy tworzą plan projektu, korzystając z następujących elementów przewodnika:
      • Karta projektu
      • Podział działań i harmonogram kamieni milowych
      • Planowanie zasobów, jakości i zaopatrzenia
      • Lista krytycznych kontaktów i protokół komunikacji

Prezentacja projektu i planu zarządzania

  • Przegląd zasad dostarczania i przygotowania
    • Przygotowanie materiałów informacyjnych i materiałów
    • Ładowanie prezentacji do laptopa
    • Losowa identyfikacja kolejności dostarczania
  • Przeprowadzenie zajęć i dyskusji
  • Podsumowanie najlepszych praktyk i zidentyfikowanych wyzwań

Wdrożenie i zamknięcie projektu

  • Walidacja i weryfikacja ukończenia dostawy
  • Rejestr ryzyka i jego znaczenie
  • Dynamiczny dziennik zmian i rejestr problemów
  • [Monitorowanie i raportowanie stanu i wydajności projektu
  • Raportowanie ukończenia projektu i prezentacja kamieni milowych

Zamknięcie Activiti

  • Podsumowanie zaobserwowanych najlepszych praktyk
  • Dyskusja na temat możliwości i możliwych rozwiązań
  • Otwarte forum i zamknięcie wydarzenia

Wymagania

  • Zrozumienie podstawowych zasad planowania, zarządzania zmianą, prognozowania i tworzenia koncepcji projektów
  • Doświadczenie w podejmowaniu krytycznych decyzji, zarządzaniu interesariuszami i zasobami.

Odbiorcy

  • Kierownicy średniego szczebla, którzy są nowicjuszami w zarządzaniu projektami i inicjowaniu projektów
  • Młodzi profesjonaliści, którzy mają za sobą sporo zarządzania projektami i ich wdrażania.
  • Pracownicy, którzy będą odpowiedzialni za zmianę projektu i produktu
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie