Plan Szkolenia
Każdy z poniższych tematów przerobimy w czterech krokach:
- Krok 1. Scenka z projektu IT [realizowanego metodą agile], rozegrana z udziałem uczestników warsztatu.
- Krok 2. Mini-wykład na temat mechanizmów, które zadziałały podczas scenki.
- Krok 3. Ponowne rozegranie scenki z wykorzystaniem nowych umiejętności i wzorców.
- Krok 4. Praca w grupach i dyskusja na temat tego, jak przepracowane mechanizmy mogą objawiać się w sytuacjach w projektach.
Skutecznie porozumiewanie się:
- Mechanizmy komunikacji
- Kwadrat komunikacyjny Shulza von Thuna
- Sztuka zadawania pytań: otwarte czy zamknięte?
- Informacja zwrotna w komunikacji interpersonalnej
Mechanizmy motywowania
- Psychologiczne podstawy motywacji
- Różne rodzaje motywacji
- Wpływ motywacji na skuteczność działania
- Typy osobowości a sposoby motywacji - model Thomas International
Dynamika grupowa
- Formalna i nieformalna struktura grupy
- Typy osobowości a rola w strukturze grupy
- Komunikacja w grupie
- Niebezpieczne zjawiska w sytuacjach grupowych
Zarządzanie czasem
- Osobiste zarządzanie czasem
- Planowanie i elastyczność w działaniu
- Likwidowanie czynników obniżających skuteczność
- Wpływ czynników zewnętrznych
Negocjacje
- Style i scenariusze negocjacyjne
- Emocje w negocjacjach
- Mediacje
- Porozumienie bez przemocy
Asertywność
- Style nie-asertywne: podporządkowanie, agresja, styl bierno - agresywny
- Korzyści asertywności
- Nauka asertywności
- Rola kierownika w problemach wynikających z braku asertywności w zespole
Zarządzanie doświadczeniem klienta (CEM)
- CEM, nie CRM!
- Od czego zależy doświadczenie klienta
- MMR oraz tworzenie, negocjowanie i podział opowieści użytkownika w kontekście CEM
- Model Kano, użyteczność i doświadczenie klienta
Podejmowanie decyzji
- Psychologiczne mechanizmy podejmowania decyzji
- Różne strategie podejmowania decyzji
- Decyzje indywidualne a decyzje grupowe
Kreatywność
- Burza mózgów
- Mapa umysłu
- Sześć kapeluszy de Bono
- Mechanizmy kreatywności
Radzenie sobie ze stresem
- Optymalny poziom motywacji
- Optymalny poziom stymulacji - różnice indywidualne
- Zadowolenie z pracy - zjawisko przepływu
- Uważność (mindfullness) metodą redukcji stresu
Opinie uczestników (5)
**Warsztaty, praktyczne przypadki**- **Zarzadzanie zadaniami w systemach rozproszonych z użyciem Zookeeper** - Omówienie mechanizmów koordynacji - Przechowywanie konfiguracji - Praktyczne wykorzystanie Zookeeper w systemach rozproszonych- **Wdrażanie aplikacji mobilnych z użyciem Xamarin** - Podstawy Xamarin - Wdrażanie aplikacji na urządzenia z systemem Android i iOS - Wdrożenie aplikacji w Xamarin.Forms - Tworzenie aplikacji natywnych- **Zoptymalizowanie wydajności bazy danych** - Analiza wydajności baz danych - Indeksowanie baz danych - Zarządzanie pamięcią i dyskiem - Monitoring i diagnostyka- **Testowanie oprogramowania** - Rodzaje testów (jednostkowe, integracyjne, systemowe) - Narzędzia do testowania oprogramowania - Testowanie automatyczne- **Projektowanie interfejsów użytkownika** - Podstawy UX/UI - Projektowanie interfejsów na urządzenia mobilne - Projektowanie interfejsów na urządzenia stacjonarne- **Zarządzanie projektami** - Metodyki zarządzania projektami (Agile, Scrum, Kanban) - Planowanie projektów - Monitorowanie postępu i zarządzanie ryzykiem- **Oprogramowanie jako usługa** - Wdrożenie oprogramowania jako usługi (SaaS) - Model bezpieczeństwa w chmurze - Zarządzanie skalowalnością i dostępnością- **Wprowadzenie do sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego** - Podstawy uczenia maszynowego - Algorytmy uczenia maszynowego - Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji- **Zarządzanie sieciami komputerowymi** - Projektowanie sieci lokalnych - Zarządzanie bezpieczeństwem sieci - Wdrażanie rozwiązań sieciowych- **Analiza danych** - Podstawy analizy danych - Narzędzia do analizy danych - Wizualizacja danych- **Zarządzanie zespołami IT** - Recruiting i rozwijanie zespołów IT - Motywowanie pracowników - Zarządzanie kulturą organizacyjną- **Bezpieczeństwo informatyczne** - Podstawy bezpieczeństwa informatycznego - Zarządzanie ryzykiem - Ochrona danych- **Automatyzacja procesów biznesowych** - Analiza procesów biznesowych - Narzędzia do automatyzacji - Wdrożenie rozwiązań automatyzujących- **Marketing cyfrowy** - Podstawy marketingu cyfrowego - Analiza danych marketingowych - Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych- **E-commerce** - Podstawy e-commerce - Projektowanie sklepów internetowych - Zarządzanie zamówieniami- **Big Data** - Podstawy Big Data - Narzędzia do analizy Big Data - Przykłady zastosowań Big Data- **Internet rzeczy (IoT)** - Podstawy IoT - Bezpieczeństwo w IoT - Przykłady zastosowań IoT- **Sztuczna inteligencja w biznesie** - Podstawy sztucznej inteligencji - Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie - Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji
Joanna Nowak - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Introduction to Agile Testing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Fantastyczny kurs, chciałbym zrobić dłuższy kurs, aby dowiedzieć się więcej!
claire
Szkolenie - Scrum for Managers and Executives
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
otwartość i kontakt z prowadzącym
Dariusz - Devqube
Szkolenie - Analiza biznesowa i systemowa z użyciem notacji UML - warsztat praktyczny dla PO w metodyce Scrum
Rzeczywiste przykłady przytaczane w różnych omawianych sytuacjach, podejmowanie trudnych tematów i póba znalezienia rozwiązania dostosowania do organizacji a nie jedynie teoria książkowa.
Karolina Wojtczak - SOGECAP S.A. ODDZIAL W POLSCE
Szkolenie - Managing Projects using Waterfall and Agile Techniques
Teoria, przykłady, ćwiczenia, wyjaśnienia.
bao thanh n guyen van - EDQM - Council of Europe - Conseil de l'Europe
Szkolenie - Agile Software Testing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję