Plan Szkolenia

1. Projektowanie doświadczeń we współpracy z klientem - wprowadzenie

  • Punkty styku w przygotowaniu oferty
  • Zrozumienie klienta - właściwe pytania i&nbsptworzenie kontekstu współpracy
  • Głos klienta - życzenia i&nbspwymagania klienta
  • Krytyczne dla jakości i&nbspwartości biznesowej - wstępny konsensus w&nbspzrozumieniu tego, co oferujemy
  • Jak zadawać pytania i określać, co warto zrobić - cechy, pole wyboru - cechy produktu czy wartość dodana?

2. Sformułowanie wizji projektu

  • Cel i wizja projektu
  • Narzędzia i techniki tworzenia wdrożeń wizji produktu/projektu: Model Canvas - cele, wartość biznesowa, korzyści, koszty

3. Skuteczna komunikacja - wprowadzenie do aspektów skutecznej komunikacji

  • Proces komunikacji z klientem
  • Efektywna komunikacja i model informacji zwrotnej we współpracy
  • Style myślenia i style działania w interakcji z klientami
  • [Konflikty i komunikacja między stylami- Dlaczego nie zawsze rozumiemy klientów i jaktozmienić?
  • Narzędzia i techniki skutecznej komunikacji w&nbspinterakcjach z&nbspklientami
  • "W butach klienta" - "bycie w innym stylu komunikacji"- kapelusze De Bono.

4. Identyfikacja wartości biznesowej w interakcji z projektem wdrożeniowym klienta

  • Kim jest klient i dlaczego należy identyfikowaćużytkowników końcowych - personalizacja jako podstawa dozrozumienia potrzeb klienta
  • Określanie wymagań klienta na podstawie celów i&nbspkorzyści
  • Identyfikacja wymagań klienta na podstawie procesu -listy kontrolne
  • Identyfikacja wymagań klienta na podstawie rezultatów projektu - listy kontrolne
  • Definiowanie kryteriów akceptacji - skąd wiemy, że potrzeby klienta zostaną spełnione - listy kontrolne
  • Priorytetyzacja wymagań klienta jako podstawa do&nbspskutecznej organizacji projektu wdrożeniowego

5. Organizacja projektu

  • Planowanie struktury organizacyjnej projektu - etapy i&nbspprodukty etapów projektu
  • Planowanie pracy z&nbspuwzględnieniem wartości biznesowej, wymagań, zadań

6. Dekompozycja rezultatów projektu, harmonogramowanie

  • Dekompozycja produktów projektu na zadania itworzenie harmonogramów

7. Szacowanie i wycena projektu

  • Kategorie kosztów w projektach IT
  • ROI (zwrot z inwestycji) i TCO (całkowity koszt utrzymania)
  • Opłaty w projektach
  • Techniki szacowania / wyceny

8. Przygotowanie materiałów do oferty / umowy / projektu - Karta projektu jako przykład wkładu merytorycznego 9. Dopracowanie - podsumowanie warsztatów

  • warsztat: podsumowanie szkolenia w formule SSC z wykorzystaniem technik facylitacyjnych
  • Start - co wdrożę jako nową najlepszą praktykę
  • Stop - czego przestanę używać
  • Kontynuuj - co będę nadal stosować

Wymagania

Szkolenie nie wymaga dodatkowego przygotowania.

 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie