Efektywne wykorzystanie Social Media - Facebook, Twitter, Youtube, blogi - Plan Szkolenia

Kod kursu

3246

Czas trwania

7 hours (zwykle 1 dni wliczając przerwy)

Opis

Celem kursu jest umożliwienie uczestnikom opanowania głównych podstaw platform mediów społecznościowych i ich wykorzystania w różnych branżach.

Plan Szkolenia

Efektywne wykorzystanie Social Media: Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, LinkedIn, Google+, blogi.

  • kompetencje niezbędne w social media marketingu
  • społeczności; cechy, funkcje i korzyści
  • najważniejsze platformy i przykłady ich wykorzystania
  • nieograniczony zasięg i powszechny dostęp
  • swoboda tworzenia i odbioru treści
  • najważniejsze cechy social media
  • interakcja to podstawa
  • zaangażowanie = jakość = wartość
  • wirusowość = brak kontroli nad treścią
  • warsztat: podstawy tworzenia strategii komunikacji w social media

     
  • sieci społecznościowe: zasięgi, zasady działania, funkcjonalności
  • omówienie oraz specyfika wybranych platform
  • Faceboook (+Messenger): targowisko próżności …i arsenał narzędzi marketingowych
  • Twitter: największy serwis informacyjny świata
  • Google + czyli „cała naprzód we wszystkich kierunkach!”
  • LinkedIn: społeczność profesjonalistów i największy serwis rekrutacyjny?
  • Instagram: rozkwit cywilizacji obrazkowej
  • You Tube: kiedy widz jest twórcą
  • pułapka User Generated Content
  • case studies: przykłady kampanii w social media
  • warsztat: planujemy kampanie z użyciem wybranych serwisów

     
  • monitoring i analiza publikacji w social media
  • wpływ działań w social media na wizerunek marki
  • korzyści dla firm wynikające z kampanii w social media
  • e-konsumenci; uczestnicy a nie użytkownicy. kim są i czego oczekują
  • psychologiczne aspekty planowania strategii contentowej
  • twoja reaktywność to podstawa
  • twoja „fabryka treści”
  • dole i niedole administratora fanpage’a ;)
  • warsztat: tworzymy strategię contentową

     
  • social media to nie autoreklama
  • budowanie społeczności wokół marki
  • dostępne narzędzia monitoringu social media
  • analityka profili na Facebooku, Instagramie, Twitterze i You Tube
  • narzędzia reklamowe Facebooku, Instagramie, Twitterze i You Tube
  • Valhalla reaktywności
  • kryzys to dziwna rzecz - nigdy go nie ma, póki się nie wydarzy
  • case’y z Polski, czyli jak (nie) zarządzać komunikacją kryzysową
  • ambasadorzy
  • troll i hejter
  • warsztat: postępowanie w sytuacji kryzysowej

     
  • blog: korzyści i wyzwania
  • vlog: czyli potęga contentu video
  • współpraca z b(v)logerami
  • wyzwania social media managera ;)
  • najczęściej popełniane błędy
  • nie ma darmowego lunchu, czyli o kosztach social media marketingu
  • warsztat: konstruowanie budżetu na działania w mediach społecznościowych

     
  • podsumowanie: social media to dialog, więc ucz bawiąc i baw ucząc.
  • pytania i odpowiedzi

Opinie uczestników

★★★★★
★★★★★

Powiązane Kategorie

Kursy w promocyjnej cenie

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Poland!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Poland
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!