Plan Szkolenia

Blok I

  1. Social media jako integralna część strategii marketingowej firmy
  2. Kiedy wybrać Facebook'a, Instagram, a kiedy LinkedIn?
  3. Facebook 2020 - dlaczego warto na nim być
  4. Algorytmy, czyli dlaczego kiedyś było łatwiej niż teraz
  5. From zero to hero - historie firm, które zaistniały dzięki Facebookowi

Przerwa 

Blok II

  1. Co się klika, a co nie? Dopasuj komunikat do swojej grupy docelowej
  2. Jak zmotywować pracowników do dostarczania contentu i jaki jego rodzaj wybrać
  3. Jak często publikować? Czy im więcej tym lepiej?
  4. Jak odpowiadać na komentarze, wiadomości i moderować posty
  5. Jaki content wolno publikować? Co z RODO?
  6. Narzędzia pomocne w tworzeniu grafiki

Przerwa obiadowa


Blok III

  1. Czy warto zakladac grupy i organizowac wydarzenia?
  2. Facebook Stories
  3. Video i Facebook live
  4. Organizowanie konkursów
  5. Jak i czy warto współpracować z influencerami?
  6. Przepis na viral
  7. Zarządzanie fanpagem w sytuacjach kryzysowych

Przerwa 


Blok IV

  1. Analityka Facebooka - na co patrzeć?
  2. Facebook Ads - czy muszę się reklamować?
  3. Rodzaje reklam
  4. Business Manager - zakladanie i moderacja

Sesja Q&A

 

Możliwość rozszerzenia do wersji zaawansowanej dla zespołów Social Media
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Opcjonalny dzien 2:
Reklamy na Facebooku (dzień 2)

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Blok poranny:

  1. Business Manager - dokładne omówienie jego funkcji
  2. Przykłady reklam - które wybrać, a które pominąć
  3. Najnowsze formaty formaty reklamowe
  4. Ustalanie budżetu kampanii
  5. Optymalizacja
  6. Raportowanie

Blok popołudnowy:

  1. Targetowanie reklam
  2. Tworzenie przykładowych reklam (bez konieczności odpalania ich)
  3. Q&A

Wymagania

Odbiorcy:

  • osoby zainteresowane prowdzeniem profesjonalnych funpage;
  • pasjonaci Social Mediów;
  • dla wszystkich, którzy chcą wycisnąć maksimum z Facebooka :)
  • dla osób, kótre potrzebują zbudować zespół Social Media w firmie;
  7 godzin
 

Liczba uczestników


Data rozpoczęcia

Data zakończenia


Daty szkoleń są uzależnione od dostępności trenerów. Szkolenia standardowo odbywają się w godzinach od 09:00 do 16:00.
Szkolenia zdalne są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.

Opinie uczestników (5)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie