Plan Szkolenia
Blok I
- Social media jako integralna część strategii marketingowej firmy
- Kiedy wybrać Facebook'a, Instagram, a kiedy LinkedIn?
- Facebook 2020 - dlaczego warto na nim być
- Algorytmy, czyli dlaczego kiedyś było łatwiej niż teraz
- From zero to hero - historie firm, które zaistniały dzięki Facebookowi
Przerwa
Blok II
- Co się klika, a co nie? Dopasuj komunikat do swojej grupy docelowej
- Jak zmotywować pracowników do dostarczania contentu i jaki jego rodzaj wybrać
- Jak często publikować? Czy im więcej tym lepiej?
- Jak odpowiadać na komentarze, wiadomości i moderować posty
- Jaki content wolno publikować? Co z RODO?
- Narzędzia pomocne w tworzeniu grafiki
Przerwa obiadowa
Blok III
- Czy warto zakladac grupy i organizowac wydarzenia?
- Facebook Stories
- Video i Facebook live
- Organizowanie konkursów
- Jak i czy warto współpracować z influencerami?
- Przepis na viral
- Zarządzanie fanpagem w sytuacjach kryzysowych
Przerwa
Blok IV
- Analityka Facebooka - na co patrzeć?
- Facebook Ads - czy muszę się reklamować?
- Rodzaje reklam
- Business Manager - zakladanie i moderacja
Sesja Q&A
Możliwość rozszerzenia do wersji zaawansowanej dla zespołów Social Media
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Opcjonalny dzien 2:
Reklamy na Facebooku (dzień 2)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Blok poranny:
- Business Manager - dokładne omówienie jego funkcji
- Przykłady reklam - które wybrać, a które pominąć
- Najnowsze formaty formaty reklamowe
- Ustalanie budżetu kampanii
- Optymalizacja
- Raportowanie
Blok popołudnowy:
- Targetowanie reklam
- Tworzenie przykładowych reklam (bez konieczności odpalania ich)
- Q&A
Wymagania
Odbiorcy:
- osoby zainteresowane prowdzeniem profesjonalnych funpage;
- pasjonaci Social Mediów;
- dla wszystkich, którzy chcą wycisnąć maksimum z Facebooka :)
- dla osób, kótre potrzebują zbudować zespół Social Media w firmie;
Opinie uczestników (5)
wiedza trenera
Janusz Filip - Urząd Gminy Gnojnik
Szkolenie - Facebook in advertising and marketing
Świetny kontakt z trenerem, możliwość odniesienia prezentowanych informacji do case study naszej organizacji, praktyczne wskazówki jak tworzyć komunikaty w różnych social mediach.
Magdalena Stempska - Fundacja Imago
Szkolenie - Social Media - facebook, twitter, blogs, youtube
Cierpliwosc trenera do uczestnikow ,wyczrpujace odpowiedzi na pytania
karolina adamczyk
Szkolenie - Social Media - czyli jak budować zasięgi i sprzedaż za pomocą portali Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
Całe dwa dni szkolenia były bardzo pouczające i edukacyjne, ale treści omówione w dniu 2 (Social Media i marketing mobilny, analityka, a także strategia i planowanie) były dla mnie najbardziej wartościowe, ponieważ odnoszą się bezpośrednio do mojej obecnej pracy.
Sithabiso - Vodacom
Szkolenie - Digital Marketing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
The idea that i could ask any question and move from one topic to another and the fact that the training was set at the right level for what i needed to know.