Szkolenia Autonomous Vehicles (AVs) w dolnośląskie
Szkolenia z prowadzenia Autonomous Vehicles (AVs) szkoleniami prowadzonymi przez instruktora online lub stacjonarnie demonstrują za pomocą interaktywnej praktyki na żywo, jak używać nowoczesnych technologii i algorytmów do tworzenia, optymalizacji i wdrażania autonomicznych systemów jazdy.
Szkolenia AV są dostępne jako "szkolenia online na żywo" lub "szkolenia stacjonarne na żywo". Szkolenia online na żywo (także znane jako "szkolenia zdalne na żywo") odbywają się za pośrednictwem pulpitu zdalnego. Szkolenia stacjonarne na żywo mogą być przeprowadzane lokalnie na terenie klienta w dolnośląskie lub w centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie.
NobleProg -- Twój Lokalny Dostawca Szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie początkującym, którzy chcą zgłębić dylematy etyczne i ramy prawne dotyczące pojazdów autonomicznych.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć implikacje etyczne podejmowania decyzji przez sztuczną inteligencję w pojazdach autonomicznych.
Analizować globalne ramy prawne i politykę regulującą samochody bez kierowcy.
Zbadać odpowiedzialność i rozliczalność w przypadku wypadków pojazdów autonomicznych.
Ocenić równowagę między innowacjami a bezpieczeństwem publicznym w prawach dotyczących autonomicznej jazdy.
Omówić rzeczywiste studia przypadków dotyczące dylematów etycznych i sporów prawnych.
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) jest skierowane do profesjonalistów i entuzjastów na poziomie początkującym, którzy chcą zrozumieć podstawowe koncepcje, technologie i zastosowania pojazdów autonomicznych.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć kluczowe komponenty i zasady działania pojazdów autonomicznych.
Poznać rolę sztucznej inteligencji, sensorów i przetwarzania danych w czasie rzeczywistym w systemach samosterujących.
Przeanalizować różne poziomy autonomii pojazdów i ich zastosowania w realnym świecie.
Zbadać etyczne, prawne i regulacyjne aspekty autonomicznej mobilności.
Zdobyć praktyczne doświadczenie w symulacjach pojazdów autonomicznych.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów sieci średniego poziomu oraz programistów IoT motoryzacyjnych, którzy chcą zrozumieć i wdrożyć technologie komunikacji V2X dla pojazdów autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawowe koncepcje komunikacji V2X.
Analizować modele komunikacji V2V, V2I, V2P i V2N.
To prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów średniego szczebla, specjalistów motoryzacyjnych i specjalistów IoT, którzy chcą zrozumieć rolę czujników w samochodach autonomicznych, obejmując LiDAR, radar, kamery i techniki fuzji sensorów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć różne typy czujników używanych w pojazdach autonomicznych.
Analizować dane z czujników w celu postrzegania pojazdu w czasie rzeczywistym i podejmowania decyzji.
Implementować techniki fuzji sensorów w celu poprawy dokładności i bezpieczeństwa pojazdu.
Optymalizować rozmieszczenie i kalibrację czujników w celu poprawy wydajności autonomicznej jazdy.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych inżynierów ds. bezpieczeństwa oraz specjalistów ds. bezpieczeństwa samochodowego, którzy chcą opracować kompleksowe strategie bezpieczeństwa dla pojazdów autonomicznych, w tym analizę zagrożeń, ocenę bezpieczeństwa funkcjonalnego oraz zapewnienie zgodności z międzynarodowymi normami.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Identyfikować i oceniać zagrożenia dla bezpieczeństwa związane z autonomią pojazdów.
Przeprowadzać analizę zagrożeń i ocenę ryzyka zgodnie z obowiązującymi standardami branżowymi.
Wdrażać metody walidacji i weryfikacji bezpieczeństwa systemów AV.
Stosować standardy bezpieczeństwa funkcjonalnego, takie jak ISO 26262 i SOTIF.
Opracowywać strategie łagodzenia ryzyka związanego z wyzwaniami w zakresie bezpieczeństwa AV.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych specjalistów ds. fuzji sensorów i inżynierów AI, którzy chcą opracowywać algorytmy fuzji danych z wielu sensorów i optymalizować nawigację w czasie rzeczywistym w systemach autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawy i wyzwania związane z fuzją danych z wielu sensorów.
Implementować algorytmy fuzji sensorów do nawigacji autonomicznej w czasie rzeczywistym.
Integrować dane z LiDAR, kamer i RADAR w celu poprawy percepcji.
Analizować i oceniać wydajność systemu fuzji w różnych warunkach.
Opracowywać praktyczne rozwiązania w zakresie redukcji szumów sensorów i wyrównywania danych.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do programistów AI i inżynierów wizji komputerowej na poziomie średnio zaawansowanym, którzy chcą tworzyć solidne systemy wizyjne do zastosowań w autonomicznych pojazdach.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawowe koncepcje wizji komputerowej w pojazdach autonomicznych.
Zaimplementować algorytmy do wykrywania obiektów, wykrywania pasów ruchu i segmentacji semantycznej.
Zintegrować systemy wizyjne z innymi podsystemami pojazdów autonomicznych.
Zastosować techniki głębokiego uczenia się do zaawansowanych zadań percepcji.
Oceniać wydajność modeli wizji komputerowej w scenariuszach rzeczywistych.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych inżynierów robotyki i badaczy AI, którzy chcą wdrożyć wyrafinowane algorytmy planowania ścieżki w celu poprawy wydajności pojazdów autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych specjalistów ds. danych, ekspertów AI i programistów AI w branży motoryzacyjnej, którzy chcą tworzyć, trenować i optymalizować modele AI do zastosowań w autonomicznych pojazdach.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawy AI i głębokiego uczenia się w kontekście pojazdów autonomicznych.
Implementować techniki widzenia komputerowego w celu wykrywania obiektów w czasie rzeczywistym i podążania za pasami ruchu.
Wykorzystywać uczenie przez wzmocnienie do podejmowania decyzji w systemach autonomicznej jazdy.
Integrować techniki fuzji sensorów w celu lepszej percepcji i nawigacji.
Budować modele głębokiego uczenia się w celu przewidywania i analizy scenariuszy jazdy.