VDA 6.3 Standard Niemiecki Przemysł Motoryzacyjny - Plan Szkolenia
VDA (Verband der Automobilindustrie) 6.3 to oparty na procesach standard audytu służący do oceny rozwoju produktu i procesów produkcyjnych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo (online lub na miejscu) jest skierowane do specjalistów ds. jakości i produkcji, którzy chcą wdrożyć standardy VDA 6.3 w swojej organizacji.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć wymagania i procesy niemieckiej metodologii audytu motoryzacyjnego.
- Dowiedzieć się, jak planować, przeprowadzać i raportować audyty wewnętrzne i oceny w oparciu o wymagania VDA 6.3.
- Spełnić wymagania dotyczące standardów audytu w niemieckim przemyśle motoryzacyjnym.
- Stosować kwestionariusz VDA 6.3 i punktację audytu.
- Poznaj kluczowe procesy skutecznego, wydajnego i zgodnego z VDA 6.3 rozwoju produktu.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aby poprosić o spersonalizowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.
Plan Szkolenia
Przegląd procesu i wymagań VDA 6.3
Różnice między IATF 16949: 2016 a VDA 6.1
Ocena przydatności produktu
Przygotowanie Automotive Systemu Jakości Management (AQMS)
Planowanie i przeprowadzanie wewnętrznego audytu procesu
Ocena ryzyka w łańcuchu dostaw
Środki zapewnienia jakości
Studia przypadków i praktyczne przykłady
Narzędzie oceny VDA 6.3 i Documentation
Ocena punktowa i kwestionariusz audytu VDA 6.3
Rozwiązywanie problemów
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa wiedza z zakresu produkcji i przemysłu motoryzacyjnego
Uczestnicy
- Inżynierowie
- Technicy
- Specjaliści ds. produkcji
- Inżynierowie zapewnienia jakości
- Menedżerowie
- Kierownicy techniczni
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
VDA 6.3 Standard Niemiecki Przemysł Motoryzacyjny - Plan Szkolenia - Rezerwacja
VDA 6.3 Standard Niemiecki Przemysł Motoryzacyjny - Plan Szkolenia - Zapytanie
VDA 6.3 Standard Niemiecki Przemysł Motoryzacyjny - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Szczegółowy Projektowanie i Rozwoj Zaawansowanych Samochodów Elektrycznych
14 godzinTa szkolenie prowadzone przez instruktora w Polsce (online lub stacjonarnie) jest skierowane do zaawansowanych specjalistów z branży motoryzacyjnej, którzy chcą rozwijać ekspertizę w zakresie projektowania, tworzenia i optymalizacji pojazdów elektrycznych, koncentrując się na najnowocześniejszych technologiach i rozwiąziach zrównoważonej mobilności.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Projektować wydajne i aerodynamiczne architektury EV.
- Integrować energetycznie zoptymalizowane napędы i systemy baterii.
- Zastosować innowacyjne koncepcje projektowe dla poprawionej wydajności.
- Odpowiednio rozwijać prototypy za pomocą zaawansowanych narzędzi symulacji.
Algorytmy Zaawansowanego Planowania Ścieżek dla Samochodów Autonomicznych
21 godzinTo prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych inżynierów robotyki i badaczy AI, którzy chcą wdrożyć wyrafinowane algorytmy planowania ścieżki w celu poprawy wydajności pojazdów autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozumieć teoretyczne podstawy zaawansowanych algorytmów planowania ścieżki.
- Wdrożyć algorytmy takie jak RRT*, A* i D* do nawigacji w czasie rzeczywistym.
- Zoptymalizować planowanie ścieżki pod kątem unikania przeszkód i dynamicznych środowisk.
- Zintegrować algorytmy planowania ścieżki z danymi z czujników w celu zwiększenia dokładności.
- Ocenić wydajność różnych algorytmów w praktycznych scenariuszach.
AI i Deep Learning dla Automatycznego Jazdy
21 godzinTen szkolenie prowadzone przez instruktora w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla zaawansowanych data scientistów, specjalistów od AI oraz developerów AI w branży motoryzacyjnej, którzy chcą budować, trenować i optymalizować modele AI dla aplikacji autonomicznego prowadzenia pojazdów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zrozumieć podstawy AI i uczenia głębokiego w kontekście autonomicznych pojazdów.
- Wdrażać techniki wizji komputerowej do wykrywania obiektów w czasie rzeczywistym i śledzenia pasa ruchu.
- Wykorzystywać uczenie wzmacniane do podejmowania decyzji w systemach samodzielnego jazdy.
- Integrować techniki fuzji danych z czujników dla lepszej percepcji i nawigacji.
- Budować modele uczenia głębokiego do przewidywania i analizy scenariuszy jazdy.
Bezpieczeństwo i ocena ryzyka pojazdów autonomicznych
21 godzinTo prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych inżynierów ds. bezpieczeństwa oraz specjalistów ds. bezpieczeństwa samochodowego, którzy chcą opracować kompleksowe strategie bezpieczeństwa dla pojazdów autonomicznych, w tym analizę zagrożeń, ocenę bezpieczeństwa funkcjonalnego oraz zapewnienie zgodności z międzynarodowymi normami.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Identyfikować i oceniać zagrożenia dla bezpieczeństwa związane z autonomią pojazdów.
- Przeprowadzać analizę zagrożeń i ocenę ryzyka zgodnie z obowiązującymi standardami branżowymi.
- Wdrażać metody walidacji i weryfikacji bezpieczeństwa systemów AV.
- Stosować standardy bezpieczeństwa funkcjonalnego, takie jak ISO 26262 i SOTIF.
- Opracowywać strategie łagodzenia ryzyka związanego z wyzwaniami w zakresie bezpieczeństwa AV.
Wizja komputerowa dla samochodów autonomicznych
21 godzinTo szkolenie prowadzone przez instruktora, dostępne online lub na miejscu, jest przeznaczone dla programistów AI i inżynierów komputerowego widzenia na poziomie średnim, którzy chcą budować niezawodne systemy wizyjne dla aplikacji autonomicznego jazdy.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zrozumieć podstawowe koncepcje komputerowego widzenia w pojazdach autonomicznych.
- Wdrożyć algorytmy do wykrywania obiektów, wykrywania pasów i segmentacji semantycznej.
- Integrować systemy wizyjne z innymi podsystemami pojazdów autonomicznych.
- Zastosować techniki uczenia głębokiego do zaawansowanych zadań percepcji.
- Oceniać wydajność modeli komputerowego widzenia w rzeczywistych scenariuszach.
Aspekty etyczne i prawne autonomicznego prowadzenia pojazdów
14 godzinTo prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie początkującym, którzy chcą zgłębić dylematy etyczne i ramy prawne dotyczące pojazdów autonomicznych.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozumieć implikacje etyczne podejmowania decyzji przez sztuczną inteligencję w pojazdach autonomicznych.
- Analizować globalne ramy prawne i politykę regulującą samochody bez kierowcy.
- Zbadać odpowiedzialność i rozliczalność w przypadku wypadków pojazdów autonomicznych.
- Ocenić równowagę między innowacjami a bezpieczeństwem publicznym w prawach dotyczących autonomicznej jazdy.
- Omówić rzeczywiste studia przypadków dotyczące dylematów etycznych i sporów prawnych.
Infrastruktura Ładowania EV i Integracja z Inteligentną Siecią Energii
14 godzinTrening prowadzony przez instruktora w Polsce (online lub stacjonarnie) jest skierowany do profesjonalistów na poziomie średnio zaawansowanym, którzy chcą rozwijać umiejętności w projektowaniu, zarządzaniu i integracji infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych (EV) z inteligentnymi sieciami energetycznymi, aby wspierać zrównoważoną mobilność i zarządzanie energią.
Na koniec tego treningu uczestnicy będą w stanie:
- Projektować efektywne i skalowalne stacje ładowania pojazdów elektrycznych (EV).
- Analizować wpływ szerokiego zastosowania pojazdów elektrycznych na sieć.
- Integrować źródła energii odnawialnej do systemów ładowania pojazdów elektrycznych (EV).
- Zaimplementować inteligentne strategie ładowania, aby równoważyć obciążenie sieci.
EV Maintenance and Troubleshooting for Technicians
14 godzinTo ten prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest skierowane do zawodowców z branży motoryzacyjnej na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą rozwijać praktyczne umiejętności w diagnozowaniu, konserwowaniu i naprawie systemów pojazdów elektrycznych, w tym silników, baterii oraz oprogramowania pokładowego.
Do końca tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Wykonywać rutynową konserwację elementów pojazdów elektrycznych.
- Diagnozować częste problemy z napędami i systemami bateryjnymi pojazdów elektrycznych.
- Używać narzędzi i oprogramowania diagnostycznego do identyfikacji awarii.
- Wdrażać bezpieczne praktyki przy obsłudze systemów wysokiego napięcia.
EV Powertrains and Battery Technology
14 godzinTo szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarne) jest skierowane do profesjonalistów na poziomie średnim, którzy chcą zdobyć kompleksową wiedzę na temat architektury napędów pojazdów elektrycznych (EV), chemii baterii, systemów zarządzania bateriami (BMS) oraz czynników wpływających na efektywność energetyczną pojazdów elektrycznych.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zrozumieć strukturę i funkcję napędów EV.
- Analizować różne chemie baterii i ich zastosowania w pojazdach elektrycznych.
- Wdrażać techniki zarządzania bateriami w celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa.
- Oceniać efektywność energetyczną w różnych konfiguracjach pojazdów elektrycznych.
Oprogramowanie dla Samochodów Elektrycznych i Układy Wbudowane
14 godzinTen szkolenie prowadzone przez instruktora w Polsce (online lub stacjonarnie) jest skierowane do zaawansowanych specjalistów oprogramowania motoryzacyjnego, którzy chcą zwiększyć swoją ekspertyzę w zakresie projektowania systemów wbudowanych i inteligentnych rozwiązań oprogramowania dla pojazdów elektrycznych, w tym integracji sztucznej inteligencji do funkcji autonomicznych.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Projektować oprogramowanie wbudowane dla systemów sterowania pojazdami elektrycznymi (EV).
- Implementować przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym dla efektywnego działania pojazdu.
- Integrować podejmowanie decyzji oparte na sztucznej inteligencji dla autonomicznych pojazdów elektrycznych (EV).
- Zastosować najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa oprogramowania i zgodności motoryzacyjnej.
Wprowadzenie do pojazdów autonomicznych: koncepcje i zastosowania
14 godzinTo prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) jest skierowane do profesjonalistów i entuzjastów na poziomie początkującym, którzy chcą zrozumieć podstawowe koncepcje, technologie i zastosowania pojazdów autonomicznych.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozumieć kluczowe komponenty i zasady działania pojazdów autonomicznych.
- Poznać rolę sztucznej inteligencji, sensorów i przetwarzania danych w czasie rzeczywistym w systemach samosterujących.
- Przeanalizować różne poziomy autonomii pojazdów i ich zastosowania w realnym świecie.
- Zbadać etyczne, prawne i regulacyjne aspekty autonomicznej mobilności.
- Zdobyć praktyczne doświadczenie w symulacjach pojazdów autonomicznych.
Introduction to Electric Vehicles: Fundamentals and Applications
7 godzinTo prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do profesjonalistów na poziomie początkującym, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat pojazdów elektrycznych, w tym ich typów, podstawowych komponentów i podstawowej infrastruktury ładowania, oraz przygotować się do zgłębiania zaawansowanych koncepcji i praktycznych zastosowań w branży motoryzacyjnej.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozumieć podstawowe zasady i komponenty pojazdów elektrycznych.
- Rozpoznać różne typy pojazdów elektrycznych i ich kluczowe cechy.
- Zidentyfikować zalety i wyzwania związane z wdrażaniem pojazdów elektrycznych.
- Wyjaśnić podstawy infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.
- Przeanalizować wpływ pojazdów elektrycznych na branżę motoryzacyjną i zrównoważony rozwój.
Fuzja danych z wielu czujników dla autonomicznej nawigacji
21 godzinTo prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do zaawansowanych specjalistów ds. fuzji sensorów i inżynierów AI, którzy chcą opracowywać algorytmy fuzji danych z wielu sensorów i optymalizować nawigację w czasie rzeczywistym w systemach autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozumieć podstawy i wyzwania związane z fuzją danych z wielu sensorów.
- Implementować algorytmy fuzji sensorów do nawigacji autonomicznej w czasie rzeczywistym.
- Integrować dane z LiDAR, kamer i RADAR w celu poprawy percepcji.
- Analizować i oceniać wydajność systemu fuzji w różnych warunkach.
- Opracowywać praktyczne rozwiązania w zakresie redukcji szumów sensorów i wyrównywania danych.
Technologie Czujników w Samochodach Samojezdnych
21 godzinTo prowadzone przez instruktora, na żywo szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów średniego szczebla, specjalistów motoryzacyjnych i specjalistów IoT, którzy chcą zrozumieć rolę czujników w samochodach autonomicznych, obejmując LiDAR, radar, kamery i techniki fuzji sensorów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozumieć różne typy czujników używanych w pojazdach autonomicznych.
- Analizować dane z czujników w celu postrzegania pojazdu w czasie rzeczywistym i podejmowania decyzji.
- Implementować techniki fuzji sensorów w celu poprawy dokładności i bezpieczeństwa pojazdu.
- Optymalizować rozmieszczenie i kalibrację czujników w celu poprawy wydajności autonomicznej jazdy.
Komunikacja Pojazd-do-Wszystkiego (V2X) dla Samochodów Bezzałogowych
21 godzinTo prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów sieci średniego poziomu oraz programistów IoT motoryzacyjnych, którzy chcą zrozumieć i wdrożyć technologie komunikacji V2X dla pojazdów autonomicznych.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- Zrozumieć podstawowe koncepcje komunikacji V2X.
- Analizować modele komunikacji V2V, V2I, V2P i V2N.
- Wdrażać protokoły V2X, takie jak DSRC i C-V2X.
- Opracowywać symulacje środowisk pojazdów połączonych.
- Rozwiązywać problemy związane z cyberbezpieczeństwem i prywatnością w sieciach V2X.