Plan Szkolenia
Moduł 1
Wprowadzenie do nauki o danych i jej zastosowań w marketingu
- Przegląd analiz: Typy analiz – przewidywania, zalecenia, wnioskowanie
- Analiza w marketingu
- Użycie Big Data i różnych technologii - wprowadzenie
Moduł 2
Marketing w świecie cyfrowym
- Wprowadzenie do marketingu cyfrowego
- Reklama online - wprowadzenie
- Optymalizacja wyszukiwarek (SEO) – studium przypadku Google
- Marketing w mediach społecznościowych: porady i tajemnice – przykład Facebooka, Twittera
Moduł 3
Eksploracyjna analiza danych i modelowanie statystyczne
- Prezentacja i wizualizacja danych – rozumienie danych biznesowych za pomocą histogramu, wykresu kołowego, wykresu słupkowego, wykresu rozrzutu – szybkie wnioskowanie – za pomocą Pythona
- Podstawowe modelowanie statystyczne – trend, sezonowość, klasyfikacja, klasyfikacja (tylko podstawy, różne algorytmy i ich zastosowanie, brak szczegółów) – gotowy kod w Pythonie
- Analiza koszyka zakupowego (MBA) – studium przypadku za pomocą reguł zależności, wsparcia, zaufania, podniesienia
Moduł 4
Analiza marketingowa I
- Wprowadzenie do procesu marketingowego – studium przypadku
- Wykorzystanie danych do poprawy strategii marketingowej
- Pomiar aktywów marki, Snapple i wartości marki – pozycjonowanie marki
- Tekstowe wykopanie w marketingu – podstawy tekstowego wykopania – studium przypadku w marketingu w mediach społecznościowych
Moduł 5
Analiza marketingowa II
- Wartość życiowa klienta (CLV) z obliczeniami – studium przypadku CLV w decyzjach biznesowych
- Pomiar przyczyny i skutku za pomocą eksperymentów – studium przypadku
- Obliczanie przewidywanego podniesienia
- Nauka o danych w reklamie online – wskaźnik kliknięć, analiza stron internetowych
Moduł 6
Podstawy regresji
- Co ujawnia regresja i podstawowa statystyka (nie wiele szczegółów matematycznych)
- Interpretacja wyników regresji – studium przypadku za pomocą Pythona
- Rozumienie modeli log-log – studium przypadku za pomocą Pythona
- Modele mieszanki marketingowej – studium przypadku za pomocą Pythona
Moduł 7
Klasyfikacja i klastryzacja
- Podstawy klasyfikacji i klastryzacji – zastosowanie; wspomnieni algorytmów
- Interpretacja wyników – programy w Pythonie z wynikami
- Dokładne celowanie w klientów za pomocą klasyfikacji i klastryzacji – studium przypadku
- Poprawa strategii biznesowej – przykład marketingu mailowego, promocji
- Potrzeba technologii Big Data w klasyfikacji i klastryzacji
Moduł 8
Analiza szeregów czasowych
- Trend i sezonowość – studium przypadku napędzane Pythonem – wizualizacje
- Różne techniki szeregów czasowych – AR i MA
- Modele szeregów czasowych – ARMA, ARIMA, ARIMAX (zastosowanie i przykłady z Pythonem) – studium przypadku
- Przewidywanie szeregów czasowych dla kampanii marketingowych
Moduł 9
Silnik rekomendacji
- Personalizacja i strategia biznesowa
- Różne typy personalizowanych rekomendacji – współpracownicze, oparte na treści
- Różne algorytmy silnika rekomendacji – napędzane użytkownikiem, napędzane przedmiotem, hybrydowe, czynniki macierzowe (tylko wspomnieni algorytmów i ich zastosowanie bez szczegółów matematycznych)
- Metryki rekomendacji dla przyrostu przychodów – szczegółowe studium przypadku
Moduł 10
Maksymalizacja sprzedaży za pomocą nauki o danych
- Podstawy techniki optymalizacji i jej zastosowania
- Optymalizacja zapasów – studium przypadku
- Zwiększanie zwrotu z inwestycji za pomocą nauki o danych
- Lean Analytics – akcelerator startupów
Moduł 11
Nauka o danych w cenie i promocji I
- Cenowanie – nauka o zyskownym wzroście
- Techniki prognozowania popytu - modelowanie i oszacowanie struktury krzywych popytu na ceny
- Decyzje o cenach – jak optymalizować decyzje o cenach – studium przypadku za pomocą Pythona
- Analiza promocji – podstawowe obliczenia i model promocji handlowej
- Użycie promocji dla lepszej strategii - specyfikacja modelu sprzedaży – model mnożny
Moduł 12
Nauka o danych w cenie i promocji II
- Zarządzanie przychodami - jak zarządzać przemijalnymi zasobami z wieloma segmentami rynku
- Pakowanie produktów – szybko i wolno sprzedawane produkty – studium przypadku z Pythonem
- Cenowanie przemijalnych towarów i usług - ceny linii lotniczych i hotelowych – wspomnienie stochastycznych modeli
- Metryki promocji – tradycyjne i społecznościowe
Wymagania
Nie ma żadnych specjalnych wymagań potrzebnych do uczestnictwa w tym kursie.
Opinie uczestników (5)
Zrozumienie dużych danych lepiej
Shaune Dennis - Vodacom
Szkolenie - Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
bardzo interaktywny...
Richard Langford
Szkolenie - SMACK Stack for Data Science
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Younes jest wspaniałym trenerem. Zawsze chętny do pomocy i bardzo cierpliwy. Dam mu 5 gwiazdek. Ponadto, szkolenie z QLIK sense było doskonałe, dzięki doskonałemu trenerowi.
Dietmar Glanninger - BMW
Szkolenie - Qlik Sense for Data Science
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Rzeczowa wiedza poparta doświadczeniem praktycznym. Pierwszy raz brałem udział w szkoleniu 1 osobowym co znaczanie bardziej ułatwiło kontakt i przyswajanie wiedzy, także tutaj też duzy plus.
Mateusz Macalik - LG Energy Solution Wroclaw Sp. z o.o.
Szkolenie - Introduction to Data Science
Trener był uprzejmy. I rzeczywiście zachęcił mnie do podjęcia kursu.
Grace Goh - DBS Bank Ltd
Szkolenie - Python in Data Science
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję