Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Przegląd systemów rozmowniczego AI
- Rozwój i składniki współczesnych systemów konwersacyjnych
Projektowanie zaawansowanych przepływów rozmowniczych
- Tworzenie dynamicznych, kontekstowo czujących dialogów
- Obsługa skomplikowanych intencji i encji użytkownika
- Budowanie i testowanie adaptacyjnych scenariuszy rozmów
Zaawansowane techniki NLP
- Pre-trening i fine-tuning dużych modeli językowych
- Implementacja rozpoznawania nazwanych encji (NER) i analizy sentymentu
Integracja backendowa i obsługa danych
- Łączenie botów z przedsiębiorczo poziomymi źródłami danych i API
- Wykorzystanie baz danych i usług chmurowych do przechowywania i pobierania danych
Adaptacyjne uczenie dla rozmowniczego AI
- Implementacja pętli zwrotnej opartych na opinii użytkownika i mechanizmów nauki w celu poprawy interakcji
- Budowanie funkcji adaptacyjnego uczenia się i ocenianie ich wydajności
Podsumowanie i dalsze kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość rozmowniczego AI i modeli NLP
- Doświadczenie w programowaniu w językach takich jak Python
- Podstawowe znajomości integracji API i usług chmurowych
Grupa docelowa
- Menedżerowie projektów AI
- Programiści rozmowniczego AI
- Starsi inżynierowie oprogramowania
14 godzin
Opinie uczestników (1)
Szczegółowość, z jaką instruktor wyjaśnił wszystkie pojęcia.
Privolin Naidoo - Vodacom
Szkolenie - Microsoft Bot Framework Composer
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję