Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Przegląd systemów AI rozmownego
  • Ewolucja i składniki współczesnych systemów rozmownych

Projektowanie Zaawansowanych Przepływów Konwersacyjnych

  • Tworzenie dynamicznych, świadomych kontekstu dialogów
  • Obsługa złożonych intencji i encji użytkownika
  • Budowanie i testowanie adaptacyjnych scenariuszy konwersacyjnych

Zaawansowane Techniki OPR

  • Wstępne trenowanie i dostrajanie dużych modeli językowych
  • Wdrożenie rozpoznawania nazwanych encji (NER) i analizy sentymentu

Integracja Backend i Obsługa Danych

  • Łączenie botów z źródłami danych i API na poziomie przedsiębiorstwa
  • Używanie baz danych i usług chmurowych do przechowywania i pobierania danych

Adaptacyjne Uczenie się dla AI Rozmownego

  • Wdrożenie pętli opinii użytkowników i mechanizmów uczenia się w celu poprawy interakcji
  • Budowanie funkcji adaptacyjnego uczenia się i ocena ich wydajności

Podsumowanie i Krok Dalej

Wymagania

  • Podstawowa wiedza na temat sztucznej inteligencji konwersacyjnej i modeli NLP
  • Doświadczenie w programowaniu w językach takich jak Python
  • Podstawowa wiedza na temat integracji API i usług chmurowych

Grupa docelowa

  • Menedżerowie projektów AI
  • Programiści sztucznej inteligencji konwersacyjnej
  • Starszy inżynier oprogramowania
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie