Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do chatbotów opartych na sztucznej inteligencji
- Przegląd ManyChat i możliwości chatbotów AI
- Zrozumienie roli sztucznej inteligencji w automatyzacji biznesu
- Kluczowe korzyści z integracji ManyChat z narzędziami AI
Konfigurowanie ManyChat do integracji ze sztuczną inteligencją
- Konfigurowanie ManyChat dla Messengera, WhatsApp i SMS-ów
- Łączenie ManyChat z zewnętrznymi interfejsami API i narzędziami AI
- Zrozumienie Flow Builder ManyChat dla automatyzacji
Integracja ChatGPT z ManyChat
- Korzystanie z interfejsu API OpenAI w celu uzyskania odpowiedzi opartych na NLP
- Szkolenie chatbotów AI do spersonalizowanych konwersacji
- Wdrażanie interakcji chatbota z uwzględnieniem kontekstu
Zwiększanie Business wzrostu dzięki chatbotom opartym na sztucznej inteligencji
- Automatyzacja obsługi klienta i generowania leadów
- Tworzenie opartych na sztucznej inteligencji lejków sprzedażowych i strategii upsellingowych
- Personalizacja interakcji z chatbotem w celu zwiększenia zaangażowania
Zaawansowana automatyzacja i dynamiczne odpowiedzi
- Korzystanie z Zapier do łączenia ManyChat z narzędziami biznesowymi
- Automatyzacja przepływów pracy za pomocą drzew decyzyjnych opartych na sztucznej inteligencji
- Wyzwalanie działań chatbota na podstawie zachowania użytkownika
Analiza danych i optymalizacja
- Śledzenie wydajności chatbota za pomocą ManyChat insightów
- Analizowanie interakcji użytkowników w celu udoskonalenia odpowiedzi AI
- Optymalizacja strategii chatbota w oparciu o dane dotyczące zaangażowania użytkowników
Bezpieczeństwo, zgodność z przepisami i najlepsze praktyki
- Zapewnienie prywatności danych i GDPR zgodności w chatbotach AI
- Zarządzanie uprzedzeniami AI i kwestie etyczne
- Najlepsze praktyki w zakresie projektowania doświadczenia użytkownika chatbota
Przyszłe trendy w chatbotach AI
- Pojawiające się postępy AI w technologii chatbotów
- Innowacje w konwersacyjnej sztucznej inteligencji i botach głosowych
- Tworzenie mapy drogowej dla automatyzacji biznesu opartej na sztucznej inteligencji
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Znajomość narzędzi do tworzenia lub automatyzacji chatbotów
- Podstawowe zrozumienie koncepcji AI i NLP
- Doświadczenie w marketingu cyfrowym lub strategiach angażowania klientów
Odbiorcy
- Obeznani z technologią marketerzy chcący wykorzystać chatboty oparte na sztucznej inteligencji
- Specjaliści ds. automatyzacji optymalizujący interakcje z klientami
- Twórcy chatbotów integrujący sztuczną inteligencję z zaawansowanymi funkcjami
14 godzin