Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
1. Myślenie o Produktie
- Identyfikacja potrzeb klientów
- Analiza rynku i konkurencji
- Definiowanie wielkości rynku związanej z problemem lub potrzebą klienta
- Segmentacja użytkowników i definicja persony
- Wizja, cel i strategia produktu
- Priorytetyzacja na podstawie wartości/wydatków
- Mapy wartości i oczekiwane wyniki
2. Tworzenie Produktu
- Projektowanie zorientowane na użytkownika (UX/UI)
- Inkrementalny i iteracyjny rozwój z zespołami wielodyscyplinarnymi (Scrum)
- Zarządzanie backlogiem i pisanie historii użytkownika
- Wczesne techniki walidacji (MVP, eksperymenty)
- Definiowanie metryk produktu
- Praktyczny warsztat Design Thinking
- Prompt engineering dla liderów (AI stosowane do produktów)
- Projektowanie opierające się na danych
- Mapa projektowania usługi (mapowanie usług)
- Zarządzanie backlogiem i priorytetyzacja (sesja z ekspertem)
3. Dostarczanie Produktu do Klienta
- Zarządzanie wydaniem i mapą drogą
- Strategie Go-do-rynku
- Wprowadzanie i pomiar doświadczenia z produktem po uruchomieniu
- Zbieranie opinii w produkcji
- Koordynacja z marketingiem i sprzedażą
- Budowanie lejeku produktu i monitorowania pulpit
4. Zbieranie Wartości
- Metryki produktu (NPS, DAU, retencja, etc)
- Modele monetyzacji i ceny
- Analiza lejeku
- Wartość klienta (LTV, CAC, ROI)
- Iteracja oparta na danych
- Zarządzanie życiem produktu
- Skalowalność i zrównoważony rozwój produktu
- Produkt P&L
- Przypadki Business
Podsumowanie i Następne Krok
Wymagania
- Zrozumienie operacji bankowych
- Doświadczenie w rozwoju cyfrowych produktów
- Znajomość podstawowych koncepcji AI
Grupa docelowa
- Menadżerzy produktów w sektorze bankowym
- Liderzy transformacji cyfrowej
- Specjaliści bankowi zaangażowani w projektowanie produktów napędzanych sztuczną inteligencją
40 godzin
Opinie uczestników (1)
Bardzo doceniłam sposób, w jaki trener przedstawił wszystkie informacje. Zrozumiałam wszystko, nawet jeśli Finance nie jest moim obszarem, zadbał o to, żeby każdy uczestnik był na tym samym poziomie, jednocześnie dbając o pozostały czas. Ćwiczenia były umieszczone w dobrych odstępach czasu. Communication z uczestnikami był zawsze obecny. Materiał był idealny, ani za mało, ani za dużo. Bardzo dobrze wyjaśniał bardziej skomplikowane tematy, aby były zrozumiałe dla każdego.
Diana
Szkolenie - ChatGPT for Finance
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję