Plan Szkolenia

Wprowadzenie do obsługi klienta opartej na sztucznej inteligencji

  • Zrozumienie interakcji z klientami opartych na sztucznej inteligencji
  • Rola inżynierii podpowiedzi w chatbotach
  • Najczęstsze wyzwania w obsłudze klienta opartej na sztucznej inteligencji

Podstawy Prompt Engineering dla obsługi klienta

  • Kluczowe zasady skutecznego projektowania podpowiedzi
  • Optymalizacja języka pod kątem jasności i dokładności
  • Obsługa różnych intencji i emocji klientów

Zaawansowane techniki optymalizacji chatbotów

  • Dostrajanie podpowiedzi dla różnych person klientów
  • Ograniczenie halucynacji AI i poprawa dokładności odpowiedzi
  • Wykorzystanie pętli informacji zwrotnych do ciągłego doskonalenia

Automatyzacja obsługi klienta za pomocą sztucznej inteligencji

  • Projektowanie podpowiedzi dla typowych zapytań o wsparcie
  • Obsługa eskalacji i złożonych kwestii za pomocą sztucznej inteligencji
  • Integracja sztucznej inteligencji z CRM i systemami obsługi zgłoszeń

Kwestie etyczne w obsłudze klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

  • Zapewnienie uczciwości i ograniczenie stronniczości w interakcjach z chatbotami
  • Przejrzystość i zaufanie do wsparcia opartego na sztucznej inteligencji
  • Zgodność z przepisami dotyczącymi prywatności danych

Studia przypadków i zastosowania w świecie rzeczywistym

  • Udane wdrożenia chatbotów AI
  • Wnioski wyciągnięte z obsługi klienta opartej na sztucznej inteligencji
  • Przyszłe trendy w sztucznej inteligencji i interakcjach z klientami

Warsztaty praktyczne

  • Budowanie i testowanie chatbotów wsparcia opartych na sztucznej inteligencji
  • Ulepszanie odpowiedzi chatbota poprzez optymalizację podpowiedzi
  • Symulacje na żywo i rozwiązywanie problemów w świecie rzeczywistym

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie chatbotów AI i automatyzacji
  • Znajomość przepływów pracy związanych z obsługą klienta
  • Doświadczenie w tworzeniu chatbotów (opcjonalne, ale korzystne)

Odbiorcy

  • Zespoły obsługi klienta
  • Programiści chatbotów
  • Inżynierowie automatyzacji
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie