Plan Szkolenia

Wprowadzenie do sztucznej inteligencji generatywnej w rozrywce

  • Wzrost sztucznej inteligencji w branżach kreatywnych
  • Przegląd modeli i algorytmów generatywnych
  • Rozumienie współpracy AI-artysta

Sztuczna inteligencja w tworzeniu muzyki

  • Algorytmiczna kompozycja i projektowanie dźwięku
  • Narzędzia i platformy do tworzenia muzyki generowanej przez AI
  • Analiza roli AI w produkcji i wykonaniu muzyki

Sztuczna inteligencja w literaturze i scenariuszach

  • Opowiadanie i generowanie narracji poparte sztuczną inteligencją
  • Narzędzia do automatyzowanego pisania i tworzenia treści
  • Przegląd przypadków: książki i scenariusze napisane przez AI

Sztuczna inteligencja w sztuce wizualnej i designie

  • Modele generatywne do tworzenia zawartości wizualnej
  • AI w animacji i projektowaniu graficznym
  • Przyszłość AI w filmie i efektach wizualnych

Sztuczna inteligencja w tworzeniu gier wideo

  • Proceduralna generacja i tworzenie dynamicznej zawartości
  • Poprawa gry dzięki postaciom i środowiskom napędzanym przez AI
  • Wpływ AI na projektowanie gier i interakcję z graczem

Etyczne i społeczne uwarunkowania

  • Autentyczność i oryginalność treści generowanych przez AI
  • Prawa własności intelektualnej w erze AI
  • Wpływ społeczeństwa sztucznej inteligencji w rozrywce

Projekt końcowy i przyszłe kierunki

  • Koncepcja i tworzenie sztucznej sztuki generowanej przez AI
  • Prezentowanie i oceniać projekty
  • Ewoluujące krajobrazy sztucznej inteligencji w rozrywce

Podsumowanie i następne kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
  • Zapoznanie z koncepcjami programowania
  • Zainteresowanie sztukami i rozrywką

Uczestnicy

  • Artysci
  • Muzycy
  • Twórcy gier
  • Profesjonaliści przemysłu rozrywkowego
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie