Plan Szkolenia

Wprowadzenie do ChatBotów

Przegląd oprogramowania konwersacyjnego

Budowanie pierwszego podstawowego ChatBota

  • Konfigurowanie ChatBota do odbierania tekstu i odpowiadania użytkownikom
  • Dodawanie podstawowych elementów osobowości
  • Uczenie ChatBota odpowiadania na podstawowe pytania
  • Dodawanie różnorodności do odpowiedzi ChatBota
  • Umożliwienie ChatBotowi zadawania pytań
  • Budowanie systemów opartych na regułach do analizy tekstu

Używanie Machine Learning do przekształcania języka naturalnego w dane strukturalne dla Twojego ChatBota

  • Przegląd SpaCy, Scikit-learn i Rasa NLU
  • Instalacja i konfiguracja SpaCy, Scikit-learn i Rasa NLU
  • Intencje i encje oraz ich klasyfikacje
  • Podstawy przetwarzania języka naturalnego – odświeżenie teorii
  • Budowanie modeli na podstawie zdań z rzeczywistych danych przy użyciu zbioru danych ATIS

Budowanie ChatBota Wirtualnego Asystenta

  • Przegląd wirtualnego asystenta
  • Praca z SQL w Python
  • Uczenie ChatBota pobierania danych z Database
  • Tworzenie zapytań na podstawie parametrów
  • Budowanie Database na podstawie języka naturalnego
  • Implementacja niestandardowych funkcji wirtualnego asystenta w ChatBocie
    • Odpowiadanie na konkretne zapytania za pomocą Database Access
    • Udoskonalanie wyszukiwania, wykonywanie podstawowej negacji i filtrowanie danych

Sprawienie, że ChatBot stanie się stanowy: śledzenie stanów interakcji w celu uzyskania lepszych dialogów ChatBota

  • Wykonanie podstawowych akcji
  • Zadawanie pytań kontekstowych i kolejkowanie odpowiedzi
  • Radzenie sobie z odrzuceniem

Testowanie i wdrażanie ChatBota

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Python doświadczenie w programowaniu
 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie