Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Zaawansowanych Sprzedaży Leadership

  • Zrozumienie roli lidera w nowoczesnej sprzedaży
  • Współgrające strategie sprzedaży z celami organizacji
  • Budowanie kultury sprzedaży skupionej na klientach

Strategie krzyżowej sprzedaży

  • Identyfikacja komplementarnych produktów i usług
  • Tworzenie ofert krzyżowej sprzedaży opartej na wartości
  • Przypadki udanej krzyżowej sprzedaży w kontekście lidera

Techniki upsellingu

  • Pozycjonowanie premium i rozwiązań o większej wartości
  • Wykazywanie zwrotu z inwestycji i poprawy wartości
  • Przeciwdziałanie sprzeciwom wobec propozycji upsellingu

Konsultacyjna sprzedaż dla liderów

  • Przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacji opartych na sprzedaży
  • Skuteczne techniki zadawania pytań i aktywnego słuchania
  • Dostosowywanie rozwiązań do potrzeb i wyzwań klientów

Wykrywanie okazji

  • Wykrywanie ukrytych okazji sprzedaży w interakcjach z klientami
  • Korzystanie z danych i analiz dla identyfikacji okazji
  • Szkolenie zespołów do aktywnego poszukiwania nowych źródeł przychodów

Integrowanie zaawansowanych praktyk sprzedaży w Leadership

  • Trening zespołów w podejściu cross-sell, upsell i konsultacyjnym
  • Monitorowanie i pomiar wydajności sprzedaży
  • Zapewnienie długoterminowego przyjęcia zaawansowanych strategii

Praktyczne ćwiczenia i studia przypadków

  • Scenariusze z role-play oparte na realnych wyzwaniach klientów
  • Współpracownicze warsztaty do projektowania strategii cross-sell i upsell
  • Ćwiczenia z mapowaniem okazji branżowych

Planowanie działań i ustawianie Go

  • Tworzenie planu poprawy strategii sprzedaży
  • Ustawianie mierzalnych celów i KPI
  • Zapewnienie zrównoważonego sukcesu w kierowaniu sprzedażą

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży lub rozwoju biznesu
  • Podstawowa znajomość procesów sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami
  • Obecna lub aspiracja do roli lidera w organizacji napędzanej sprzedażą

Uczestnicy

  • Liderzy sprzedaży poszukujący poprawy swoich strategicznych umiejętności sprzedażowych
  • Menedżerowie zespołów odpowiedzialni za zwiększenie przychodów
  • Liderzy rozwoju Business mający na celu poprawę konwersji możliwości
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (3)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie