Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe Unreal na żywo demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenie podstaw tworzenia gier za pomocą Unreal Engine, dając jednocześnie uczestnikom szansę na stworzenie własnej przykładowej gry. Szkolenie Unreal jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Trójmiasto lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Trójmiasto. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących do średnio zaawansowanych deweloperów gier i twórców UGC, którzy chcą projektować, tworzyć i publikować interaktywne oraz monetyzowalne doświadczenia dla graczy Fortnite.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawy UEFN i jego rolę w tworzeniu przez użytkowników treści w Fortnite.
Przewodzić przez interfejs UEFN, ustawiać projekty i zarządzać zasobami skutecznie.
Tworzyć i publikować niestandardowe doświadczenia Fortnite przy użyciu narzędzi do tworzenia świata i modelowania krajobrazu.
Stosować podstawowe pojęcia programowania za pomocą języka skryptowego Verse.
Współpracować przy projektach UEFN i przygotowywać się do możliwości monetyzacji w Fortnite.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarnie) jest skierowane do artystów 3D, programistów gier i profesjonalistów ds. wizualizacji na poziomie średniozaawansowanym do zaawansowanym, którzy chcą wykorzystać swoje umiejętności w Autodesk 3ds Max i nauczyć się tworzenia immersywnych doświadczeń w czasie rzeczywistym w Unreal Engine.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć kluczowe różnice między przepływem pracy w 3ds Max a Unreal Engine.
Importować modele 3D, animacje i zasoby z 3ds Max do Unreal Engine.
Tworzyć i dostosowywać materiały, tekstury i shadery w Unreal Engine.
Konfigurować dynamiczne oświetlenie i światło globalne dla renderowania w czasie rzeczywistym.
Implementować interaktywność i mechaniki gry za pomocą wizualnego skryptowania Blueprint.
Optymalizować zasoby i sceny dla wydajności i efektywności w czasie rzeczywistym.
To szkolenie prowadzone przez instruktora, dostępne online lub stacjonarnie, jest przeznaczone dla twórców gier, którzy chcą uzyskać kompleksowe zrozumienie UE5 i dowiedzieć się, jak używać go do tworzenia wspaniałej treści w czasie rzeczywistym.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Poznać i zrozumieć nowe funkcje wydania UE5.
Wykorzystać możliwości narzędzia do tworzenia 3D w czasie rzeczywistym UE5 do tworzenia realistycznych wizualizacji.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto obejmuje podstawy tworzenia gier przy użyciu silnika Unreal Engine 4, jednocześnie dając uczestnikom szansę na stworzenie własnej przykładowej gry.