Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe Unreal na żywo demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenie podstaw tworzenia gier za pomocą Unreal Engine, dając jednocześnie uczestnikom szansę na stworzenie własnej przykładowej gry. Szkolenie Unreal jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Trójmiasto lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Trójmiasto. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących i średnio zaawansowanych twórców gier i twórców UGC, którzy chcą projektować, rozwijać i publikować interaktywne i monetyzowalne doświadczenia dla graczy Fortnite.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumieć podstawy UEFN i jego rolę w tworzeniu treści generowanych przez użytkowników w Fortnite.
Poruszać się po interfejsie UEFN, konfigurować projekty i efektywnie zarządzać zasobami.
Rozwijać i publikować niestandardowe doświadczenia Fortnite przy użyciu narzędzi do tworzenia świata i krajobrazu.
Stosować podstawowe koncepcje programowania przy użyciu języka skryptowego Verse.
Współpracować przy projektach UEFN i przygotowywać się na możliwości monetyzacji w Fortnite.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest skierowane do artystów 3D, deweloperów gier oraz specjalistów ds. wizualizacji na poziomie średnio zaawansowanym do zaawansowanym, którzy chcą wykorzystać swoje umiejętności w Autodesk 3ds Max i nauczyć się tworzenia immersywnych doświadczeń w czasie rzeczywistym w Unreal Engine.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Rozumieć kluczowe różnice między przepływami pracy 3ds Max i Unreal Engine.
Importować modele 3D, animacje i zasoby z 3ds Max do Unreal Engine.
Tworzyć i dostosowywać materiały, tekstury i shadery w Unreal Engine.
Konfigurować dynamiczne oświetlenie i globalne oświetlenie dla renderowania w czasie rzeczywistym.
Wdrażać interaktywność i mechaniki gry za pomocą wizualnego skryptowania Blueprint.
Optymalizować zasoby i sceny dla wydajności i efektywności w czasie rzeczywistym.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla twórców gier, którzy chcą uzyskać kompleksowe zrozumienie UE5 i jak go używać do tworzenia oszałamiających treści w czasie rzeczywistym.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
Poznać i zrozumieć nowe funkcje wydania UE5.
Wykorzystać możliwości narzędzia do tworzenia 3D w czasie rzeczywistym UE5 do tworzenia realistycznych efektów wizualnych.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Trójmiasto obejmuje podstawy tworzenia gier przy użyciu silnika Unreal Engine 4, jednocześnie dając uczestnikom szansę na stworzenie własnej przykładowej gry.