Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe Unreal na żywo demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenie podstaw tworzenia gier za pomocą Unreal Engine, dając jednocześnie uczestnikom szansę na stworzenie własnej przykładowej gry. Szkolenie Unreal jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla początkujących do średnio zaawansowanych deweloperów gier i twórców UGC, którzy chcą projektować, tworzyć i publikować interaktywne oraz monetyzowalne doświadczenia dla graczy Fortnite.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć podstawy UEFN i jego rolę w tworzeniu przez użytkowników treści w Fortnite.
Przewodzić przez interfejs UEFN, ustawiać projekty i zarządzać zasobami skutecznie.
Tworzyć i publikować niestandardowe doświadczenia Fortnite przy użyciu narzędzi do tworzenia świata i modelowania krajobrazu.
Stosować podstawowe pojęcia programowania za pomocą języka skryptowego Verse.
Współpracować przy projektach UEFN i przygotowywać się do możliwości monetyzacji w Fortnite.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub stacjonarnie) jest skierowane do artystów 3D, programistów gier i profesjonalistów ds. wizualizacji na poziomie średniozaawansowanym do zaawansowanym, którzy chcą wykorzystać swoje umiejętności w Autodesk 3ds Max i nauczyć się tworzenia immersywnych doświadczeń w czasie rzeczywistym w Unreal Engine.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć kluczowe różnice między przepływem pracy w 3ds Max a Unreal Engine.
Importować modele 3D, animacje i zasoby z 3ds Max do Unreal Engine.
Tworzyć i dostosowywać materiały, tekstury i shadery w Unreal Engine.
Konfigurować dynamiczne oświetlenie i światło globalne dla renderowania w czasie rzeczywistym.
Implementować interaktywność i mechaniki gry za pomocą wizualnego skryptowania Blueprint.
Optymalizować zasoby i sceny dla wydajności i efektywności w czasie rzeczywistym.
To szkolenie prowadzone przez instruktora, dostępne online lub stacjonarnie, jest przeznaczone dla twórców gier, którzy chcą uzyskać kompleksowe zrozumienie UE5 i dowiedzieć się, jak używać go do tworzenia wspaniałej treści w czasie rzeczywistym.
Na zakończenie tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Poznać i zrozumieć nowe funkcje wydania UE5.
Wykorzystać możliwości narzędzia do tworzenia 3D w czasie rzeczywistym UE5 do tworzenia realistycznych wizualizacji.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w dolnośląskie obejmuje podstawy tworzenia gier przy użyciu silnika Unreal Engine 4, jednocześnie dając uczestnikom szansę na stworzenie własnej przykładowej gry.