Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Android
- Android Funkcje pakietu SDK
- Przedstawiamy Ramy Rozwoju
- Maszyna wirtualna Dalvik
- Android Architektura aplikacji
- Pobieranie i instalowanie Android SDK
Aplikacja Android.
- Tworzenie nowego Android projektu
- Tworzenie Android urządzenia wirtualnego
- Aplikacje pierwszego planu i tła
- Emulator Android.
Aplikacje i Activities
- Przedstawiamy plik manifestu aplikacji
- Korzystanie z zasobów
- Android Cykl życia aplikacji
- Zrozumienie priorytetu aplikacji i stanów jej procesów
- Tworzenie Activiti i cykl życia działania
- Podstawowy Android projekt interfejsu użytkownika
- Definiowanie układów
- Tworzenie nowych fragmentów
- Android Przybornik widgetów
- Przedstawiamy adaptery
Definiowanie i używanie stylów
- Element stylu
- Gdzie zastosować styl
- Dostępne atrybuty
- Dziedziczenie stylu
Korzystanie z intencji i odbiorników transmisji
- Używanie intencji do uruchamiania Activities
- Używanie intencji do transmitowania wydarzeń
- Tworzenie filtrów intencji i odbiorców transmisji
- Nasłuchiwanie intencji nadawania natywnego
- Monitorowanie zmian stanu urządzenia za pomocą intencji rozgłaszania
Korzystanie z zasobów Internetu
- Łączenie z zasobem internetowym
- Korzystanie z Menedżera pobierania
- Korzystanie z usług internetowych
Korzystanie z pliku, zapisywanie stanu i preferencje
- Tworzenie i zapisywanie udostępnionych preferencji
- Pobieranie udostępnionych preferencji
- Wprowadzenie do struktury preferencji i działania preferencji
- Dołączanie plików statycznych jako zasobów
- Praca z systemem plików
Database i dostawcy treści
- Przedstawiamy Android Databases
- Przedstawiamy SQLite
- Wartości treści i kursory
- Praca z SQLite Databases
- Zapytanie o Database
- Tworzenie dostawców treści
- Korzystanie z dostawców treści
Praca w tle
- Przedstawiamy usługi
- Powiązanie usług z Activities
- Korzystanie z wątków w tle
- Używanie AsyncTask do uruchamiania zadań asynchronicznych
- Korzystanie z alarmów
Jak powiadamiać o wydarzeniach
- Przedstawiamy pasek akcji
- Tworzenie i używanie menu oraz elementów akcji na pasku akcji
- Przedstawiamy okna dialogowe
- Przedstawiamy Menedżera powiadomień
- Tworzenie powiadomień
Geokodowanie i usługi oparte na lokalizacji
- Korzystanie z usług opartych na lokalizacji
- Korzystanie z emulatora z usługami opartymi na lokalizacji
- Wybór dostawcy lokalizacji
- Znajdowanie swojej aktualnej lokalizacji
- Korzystanie z alertów zbliżeniowych
- Tworzenie opartych na mapach Activities
Wymagania
Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę na temat programowania w języku Java.
21 godzin
Opinie uczestników (1)
Pasja i duże doświadczenie komercyjne trenera dzięki którym doskonale się go słucha.