Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Android

  • Android Funkcje pakietu SDK
  • Przedstawiamy Ramy Rozwoju
  • Maszyna wirtualna Dalvik
  • Android Architektura aplikacji
  • Pobieranie i instalowanie Android SDK

Aplikacja Android.

  • Tworzenie nowego Android projektu
  • Tworzenie Android urządzenia wirtualnego
  • Aplikacje pierwszego planu i tła
  • Emulator Android.

Aplikacje i Activities

  • Przedstawiamy plik manifestu aplikacji
  • Korzystanie z zasobów
  • Android Cykl życia aplikacji
  • Zrozumienie priorytetu aplikacji i stanów jej procesów
  • Tworzenie Activiti i cykl życia działania
  • Podstawowy Android projekt interfejsu użytkownika
  • Definiowanie układów
  • Tworzenie nowych fragmentów
  • Android Przybornik widgetów
  • Przedstawiamy adaptery

Definiowanie i używanie stylów

  • Element stylu
  • Gdzie zastosować styl
  • Dostępne atrybuty
  • Dziedziczenie stylu

Korzystanie z intencji i odbiorników transmisji

  • Używanie intencji do uruchamiania Activities
  • Używanie intencji do transmitowania wydarzeń
  • Tworzenie filtrów intencji i odbiorców transmisji
  • Nasłuchiwanie intencji nadawania natywnego
  • Monitorowanie zmian stanu urządzenia za pomocą intencji rozgłaszania

Korzystanie z zasobów Internetu

  • Łączenie z zasobem internetowym
  • Korzystanie z Menedżera pobierania
  • Korzystanie z usług internetowych

Korzystanie z pliku, zapisywanie stanu i preferencje

  • Tworzenie i zapisywanie udostępnionych preferencji
  • Pobieranie udostępnionych preferencji
  • Wprowadzenie do struktury preferencji i działania preferencji
  • Dołączanie plików statycznych jako zasobów
  • Praca z systemem plików

Database i dostawcy treści

  • Przedstawiamy Android Databases
  • Przedstawiamy SQLite
  • Wartości treści i kursory
  • Praca z SQLite Databases
  • Zapytanie o Database
  • Tworzenie dostawców treści
  • Korzystanie z dostawców treści

Praca w tle

  • Przedstawiamy usługi
  • Powiązanie usług z Activities
  • Korzystanie z wątków w tle
  • Używanie AsyncTask do uruchamiania zadań asynchronicznych
  • Korzystanie z alarmów

Jak powiadamiać o wydarzeniach

  • Przedstawiamy pasek akcji
  • Tworzenie i używanie menu oraz elementów akcji na pasku akcji
  • Przedstawiamy okna dialogowe
  • Przedstawiamy Menedżera powiadomień
  • Tworzenie powiadomień

Geokodowanie i usługi oparte na lokalizacji

  • Korzystanie z usług opartych na lokalizacji
  • Korzystanie z emulatora z usługami opartymi na lokalizacji
  • Wybór dostawcy lokalizacji
  • Znajdowanie swojej aktualnej lokalizacji
  • Korzystanie z alertów zbliżeniowych
  • Tworzenie opartych na mapach Activities

Wymagania

Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę na temat programowania w języku Java.

 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (1)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie