Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Android
- Android Funkcje pakietu SDK
- Przedstawiamy Ramy Rozwoju
- Maszyna wirtualna Dalvik
- Android Architektura aplikacji
- Pobieranie i instalowanie Android SDK
Aplikacja Android.
- Tworzenie nowego Android projektu
- Tworzenie Android urządzenia wirtualnego
- Aplikacje pierwszego planu i tła
- Emulator Android.
Aplikacje i Activities
- Przedstawiamy plik manifestu aplikacji
- Korzystanie z zasobów
- Android Cykl życia aplikacji
- Zrozumienie priorytetu aplikacji i stanów jej procesów
- Tworzenie Activiti i cykl życia działania
- Podstawowy Android projekt interfejsu użytkownika
- Definiowanie układów
- Tworzenie nowych fragmentów
- Android Przybornik widgetów
- Przedstawiamy adaptery
Definiowanie i używanie stylów
- Element stylu
- Gdzie zastosować styl
- Dostępne atrybuty
- Dziedziczenie stylu
Korzystanie z intencji i odbiorników transmisji
- Używanie intencji do uruchamiania Activities
- Używanie intencji do transmitowania wydarzeń
- Tworzenie filtrów intencji i odbiorców transmisji
- Nasłuchiwanie intencji nadawania natywnego
- Monitorowanie zmian stanu urządzenia za pomocą intencji rozgłaszania
Korzystanie z zasobów Internetu
- Łączenie z zasobem internetowym
- Korzystanie z Menedżera pobierania
- Korzystanie z usług internetowych
Korzystanie z pliku, zapisywanie stanu i preferencje
- Tworzenie i zapisywanie udostępnionych preferencji
- Pobieranie udostępnionych preferencji
- Wprowadzenie do struktury preferencji i działania preferencji
- Dołączanie plików statycznych jako zasobów
- Praca z systemem plików
Database i dostawcy treści
- Przedstawiamy Android Databases
- Przedstawiamy SQLite
- Wartości treści i kursory
- Praca z SQLite Databases
- Zapytanie o Database
- Tworzenie dostawców treści
- Korzystanie z dostawców treści
Praca w tle
- Przedstawiamy usługi
- Powiązanie usług z Activities
- Korzystanie z wątków w tle
- Używanie AsyncTask do uruchamiania zadań asynchronicznych
- Korzystanie z alarmów
Jak powiadamiać o wydarzeniach
- Przedstawiamy pasek akcji
- Tworzenie i używanie menu oraz elementów akcji na pasku akcji
- Przedstawiamy okna dialogowe
- Przedstawiamy Menedżera powiadomień
- Tworzenie powiadomień
Geokodowanie i usługi oparte na lokalizacji
- Korzystanie z usług opartych na lokalizacji
- Korzystanie z emulatora z usługami opartymi na lokalizacji
- Wybór dostawcy lokalizacji
- Znajdowanie swojej aktualnej lokalizacji
- Korzystanie z alertów zbliżeniowych
- Tworzenie opartych na mapach Activities
Wymagania
Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę na temat programowania w języku Java.
21 godzin
Opinie uczestników (1)
Pasja i duże doświadczenie komercyjne trenera dzięki którym doskonale się go słucha.