Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wstęp
- Co to jest Android?
- Android SDK
- Android JVM
- Stos oprogramowania
- Narzędzia programistyczne (ADT)
- Interfejs użytkownika
- Instalowanie narzędzi programistycznych
- Dostawców treści
- Usługi
- Zamierzenia
- Activiti es
- Wyświetlenia
- Plik konfiguracyjny
- Proste Witaj świecie
- Artefakty aplikacji
- Narzędzie do pakowania zasobów
- Aktywność punktu wejścia
- Zamiar
- Wywoływanie innych Activities
- Stos Activities
- Wstrzymane i zatrzymane Activities
- SQLite Database
- Układ Management
- Oddzielne procesy
- Architektura komponentów i integracji
Zasoby aplikacji
- Co to są zasoby?
- Zasoby ciągu
- Zasoby układu
- Próbki kodu
- Składnia odwołania do zasobu
- Skompilowane zasoby
- Skompilowane Animation pliki
- Skompilowane bitmapy
- Skompilowane definicje widoku interfejsu użytkownika
- Skompilowane tablice
- Skompilowane kolory
- Skompilowane ciągi znaków
- Skompilowane style
- Skompilowane dowolne pliki surowe XML.
- Nieskompilowane zasoby
- Plik .apk
- Aktywa
- Struktura katalogu aktywów i zasobów
Koncepcja intencji
- Wstęp
- Filtr intencji
- Użyj zamiaru, aby rozpocząć aktywność
- Android Dostępne intencje
- Próbki kodu
- Kategorie intencji
- Wiązanie w późnym czasie wykonywania
- Użyj zamiaru, aby uruchomić usługę
- Odbiorniki transmisji
- Struktura obiektu intencji
- Nazwa komponentu intencji
- Zamierzona akcja
- Dane dotyczące zamiaru
- Kategoria intencji
- Dodatki Intencja
- Flagi Intencji
- Uchwała intencyjna
- Struktura filtra intencji
- Próba działania
- Test kategorii
- Test danych
- Wiele meczów
- Android Wstępnie zdefiniowane intencje
- Próbki
Elementy sterujące interfejsu użytkownika
- Wstęp
- Przykład GUI w kodzie źródłowym
- Próbka GUI w XML
- Próbka GUI w XML i kodzie źródłowym
- Widok tekstu
- Próbka TextView
- Przykład stylu TextView
- Edytować tekst
- Próbka edycji tekstu
- Autouzupełniany widok tekstu
- Przykład AutoCompleteTextView
- MultiAutoCompleteTextView
- Próbka MultiAutoCompleteTextView
- Przycisk
- Próbka przycisku
- Przycisk obrazu
- Próbka przycisku obrazu
- Przycisk przełączający
- Próbka przycisku ToggleButton
- Kontrolka CheckBox
- Próbka kontrolna CheckBox
- Sterowanie przyciskiem Radio
- Próbka kontrolki RadioButton
- Widok listy
- Przykład ListView
- Kontrolka GridView
- Próbka kontrolki GridView
- Kontrola daty i godziny
- Kontroler Galerii
- Widok mapy
- Widok sieciowy
Menedżerowie układu
- Wstęp
- Układ liniowy
- Waga układu
- Gravilność
- Próbki
- Układ tabeli
- Właściwości wypełnienia
- Układ względny
- Absolutny układ
- Układ ramki
- TabsHost
Menu i okna dialogowe
- Wstęp
- Interfejs menu
- Interfejs elementu menu
- Interfejs podmenu
- Grupa pozycji menu
- Atrybuty pozycji menu
- Elementy menu kontenera
- Elementy menu systemowego
- Dodatkowe pozycje menu
- Alternatywne pozycje menu
- Tworzenie menu, próbka
- Grupy pozycji menu
- Pozycje menu Obsługa zdarzeń
- Zastępowanie funkcji wywołania zwrotnego
- Zdefiniuj słuchacza
- Korzystanie z intencji
- Rozszerzone menu
- Ikony menu
- Podmenu
- Menu systemowe
- Menu kontekstowe
- Próbki
- Obsługa zdarzeń menu
- Tworzenie menu za pomocą XML
- Okno alertu
- Szybkie okno dialogowe
- Próbki
Usługi oparte na lokalizacji
- Wstęp
- Klucz do mapy
- Podpis MD-5
- GoKlucz do map ogle
- Wymagane uprawnienia
- Próbka kodu
- Kontroler mapy
- Próbki kodu
- Nakładki map
- Próbki kodu
- Klasa Geokodera
- Klasa adresu
- Klasa LocationManager
- Interfejs LocationListener
- Usługa monitorowania debugowania (DMS)
Android Model zabezpieczeń
- Wstęp
- Zastosowanie
- Narzędzie Keytool
- Narzędzie jarsigner
- Wdrożenie przy użyciu Eclipse
- Oddzielne procesy
- Deklaratywny model uprawnień
Cykl życia aplikacji
- Wstęp
- Metody cyklu życia aktywności
- Metody onStart() i onResume().
- Metody onPause() i onStope().
- Wróć do poprzedniej aktywności
- Metody onStop() i onDestroy().
- Metoda onCreate().
- Metoda onPause().
SQLite Database
- Wstęp
- SQLite wdrożenie
- Klasa SQLiteOpenHelper
- Metoda onCreate().
- Metoda onUpgrade().
- Metoda onOpen().
- Metoda getWriteableDatabase().
- Metoda getReadableDatabase().
- Klasa SQLiteDatabase, Metoda execSQL().
- Metoda Insert(), Metoda usuwania().
- Metoda rawQuery()()
- Próbki kodu
- Metoda zapytania().
- Próbki kodu
Dostawcy
- Wstęp
- Android Wbudowani dostawcy treści
- SQLite Database
- Architektura dostawców treści
- Rejestracja dostawców treści
- Dostawcy treści REST Access
- Struktura adresów URL dostawców treści
- Typy MIME dostawców treści
- Korzystanie z dostawcy treści
- Odzyskiwanie rekordów
- Dodawanie rekordów
- Obiekt kursora
- Obiekt ContentValues().
- Demo dostawcy treści
Plik Management
- Wstęp
- Tworzenie plików
- Accessing prostych plików
- Accessźródła surowców
- XML Zasoby plików
- Pamięć zewnętrzna karty SD
Aplikacje w tle
- Wstęp
- Usługi
- Wątki w tle
- Robienie tostów
- Powiadomienia
- Inne usługi systemowe
- Próbka aktywności w tle
Dane dotyczące aktywności
- Wstęp
- Klasa intencji
- Rozpocznij metody działania
- Przekazywanie danych pomiędzy Activities
- Spójne doświadczenie użytkownika
- Próbka kodu
Widok sieciowy
- Wstęp
- Klasa WebView
- Pakiet android.webkit
- Zezwolenie INTERNETOWE
- Metoda LoadUrl().
- JavaWsparcie skryptów
- Metoda LoadData().
- Metody WebView
- Klasa WebViewClient
- Klasa WebChromeClient
Java Język
- Wstęp
- Granice
- Biblioteki stron trzecich Java.
Debugowanie
- Wstęp
- Edytor Eclipse Java.
- Debuger Eclipse Java.
- Logcat
- Android Most debugowania
- Usługa monitorowania debugowania Dalvik
- Widok śledzenia
Akcelerometr
- Wstęp
- Klasa SensorManager
- Interfejs SensorListener
Lokalizacja
- Wstęp
- Domyślne zasoby
- Bieżące ustawienia regionalne
- Testowanie
- Niestandardowe ustawienia regionalne
- Próbki kodu
Wprowadzanie mowy
- Wstęp
- Klasa RecognizerIntent
- Rozpocznij Speech Recognition
- GoPo stronie serwera ogle
- Model języka
- Model języka swobodnego
- Internet Search Model języka
Narzędzia programistyczne
- Wstęp
- Narzędzie aapt
- Narzędzie adb
- Narzędzie dla Androida
- Narzędzie ddms
- Narzędzie dx
- Narzędzie Draw9patch
- Narzędzie emulatora
Android Praktyki testowania aplikacji – 4 godziny
Automatyczne testowanie
- JUnit Testing
- Korzystanie z asercji
- Ramy oprzyrządowania
Podczas testowania urządzenia
- Interfejs użytkownika i spójność
- Funkcjonalność interakcji z systemem operacyjnym
- Networking Testowanie
- Warunki testu warunków skrajnych
- Międzynarodowe testowanie wsparcia
- Ogólne wymagania
Zdalne testowanie urządzenia
- Platforma DeviceAnywhere
- Scenariusze, którymi należy się kierować
Wymagania
Brak
21 godzin
Opinie uczestników (2)
Wiedza trenera i łatwość, z jaką ją zaprezentował.
Piotr - DPDgroup IT Solutions sp. z o.o.
Szkolenie - Android Applications Testing
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
dobre przygotowanie i wiedza trenera + zaangazowanie