Plan Szkolenia

Wstęp

  • Co to jest Android?
  • Android SDK
  • Android JVM
  • Stos oprogramowania
  • Narzędzia programistyczne (ADT)
  • Interfejs użytkownika
  • Instalowanie narzędzi programistycznych
  • Dostawców treści
  • Usługi
  • Zamierzenia
  • Activiti es
  • Wyświetlenia
  • Plik konfiguracyjny
  • Proste Witaj świecie
  • Artefakty aplikacji
  • Narzędzie do pakowania zasobów
  • Aktywność punktu wejścia
  • Zamiar
  • Wywoływanie innych Activities
  • Stos Activities
  • Wstrzymane i zatrzymane Activities
  • SQLite Database
  • Układ Management
  • Oddzielne procesy
  • Architektura komponentów i integracji

Zasoby aplikacji

  • Co to są zasoby?
  • Zasoby ciągu
  • Zasoby układu
  • Próbki kodu
  • Składnia odwołania do zasobu
  • Skompilowane zasoby
  • Skompilowane Animation pliki
  • Skompilowane bitmapy
  • Skompilowane definicje widoku interfejsu użytkownika
  • Skompilowane tablice
  • Skompilowane kolory
  • Skompilowane ciągi znaków
  • Skompilowane style
  • Skompilowane dowolne pliki surowe XML.
  • Nieskompilowane zasoby
  • Plik .apk
  • Aktywa
  • Struktura katalogu aktywów i zasobów

Koncepcja intencji

  • Wstęp
  • Filtr intencji
  • Użyj zamiaru, aby rozpocząć aktywność
  • Android Dostępne intencje
  • Próbki kodu
  • Kategorie intencji
  • Wiązanie w późnym czasie wykonywania
  • Użyj zamiaru, aby uruchomić usługę
  • Odbiorniki transmisji
  • Struktura obiektu intencji
  • Nazwa komponentu intencji
  • Zamierzona akcja
  • Dane dotyczące zamiaru
  • Kategoria intencji
  • Dodatki Intencja
  • Flagi Intencji
  • Uchwała intencyjna
  • Struktura filtra intencji
  • Próba działania
  • Test kategorii
  • Test danych
  • Wiele meczów
  • Android Wstępnie zdefiniowane intencje
  • Próbki

Elementy sterujące interfejsu użytkownika

  • Wstęp
  • Przykład GUI w kodzie źródłowym
  • Próbka GUI w XML
  • Próbka GUI w XML i kodzie źródłowym
  • Widok tekstu
  • Próbka TextView
  • Przykład stylu TextView
  • Edytować tekst
  • Próbka edycji tekstu
  • Autouzupełniany widok tekstu
  • Przykład AutoCompleteTextView
  • MultiAutoCompleteTextView
  • Próbka MultiAutoCompleteTextView
  • Przycisk
  • Próbka przycisku
  • Przycisk obrazu
  • Próbka przycisku obrazu
  • Przycisk przełączający
  • Próbka przycisku ToggleButton
  • Kontrolka CheckBox
  • Próbka kontrolna CheckBox
  • Sterowanie przyciskiem Radio
  • Próbka kontrolki RadioButton
  • Widok listy
  • Przykład ListView
  • Kontrolka GridView
  • Próbka kontrolki GridView
  • Kontrola daty i godziny
  • Kontroler Galerii
  • Widok mapy
  • Widok sieciowy

Menedżerowie układu

  • Wstęp
  • Układ liniowy
  • Waga układu
  • Gravilność
  • Próbki
  • Układ tabeli
  • Właściwości wypełnienia
  • Układ względny
  • Absolutny układ
  • Układ ramki
  • TabsHost

Menu i okna dialogowe

  • Wstęp
  • Interfejs menu
  • Interfejs elementu menu
  • Interfejs podmenu
  • Grupa pozycji menu
  • Atrybuty pozycji menu
  • Elementy menu kontenera
  • Elementy menu systemowego
  • Dodatkowe pozycje menu
  • Alternatywne pozycje menu
  • Tworzenie menu, próbka
  • Grupy pozycji menu
  • Pozycje menu Obsługa zdarzeń
  • Zastępowanie funkcji wywołania zwrotnego
  • Zdefiniuj słuchacza
  • Korzystanie z intencji
  • Rozszerzone menu
  • Ikony menu
  • Podmenu
  • Menu systemowe
  • Menu kontekstowe
  • Próbki
  • Obsługa zdarzeń menu
  • Tworzenie menu za pomocą XML
  • Okno alertu
  • Szybkie okno dialogowe
  • Próbki

Usługi oparte na lokalizacji

  • Wstęp
  • Klucz do mapy
  • Podpis MD-5
  • GoKlucz do map ogle
  • Wymagane uprawnienia
  • Próbka kodu
  • Kontroler mapy
  • Próbki kodu
  • Nakładki map
  • Próbki kodu
  • Klasa Geokodera
  • Klasa adresu
  • Klasa LocationManager
  • Interfejs LocationListener
  • Usługa monitorowania debugowania (DMS)

Android Model zabezpieczeń

  • Wstęp
  • Zastosowanie
  • Narzędzie Keytool
  • Narzędzie jarsigner
  • Wdrożenie przy użyciu Eclipse
  • Oddzielne procesy
  • Deklaratywny model uprawnień

Cykl życia aplikacji

  • Wstęp
  • Metody cyklu życia aktywności
  • Metody onStart() i onResume().
  • Metody onPause() i onStope().
  • Wróć do poprzedniej aktywności
  • Metody onStop() i onDestroy().
  • Metoda onCreate().
  • Metoda onPause().

SQLite Database

  • Wstęp
  • SQLite wdrożenie
  • Klasa SQLiteOpenHelper
  • Metoda onCreate().
  • Metoda onUpgrade().
  • Metoda onOpen().
  • Metoda getWriteableDatabase().
  • Metoda getReadableDatabase().
  • Klasa SQLiteDatabase, Metoda execSQL().
  • Metoda Insert(), Metoda usuwania().
  • Metoda rawQuery()()
  • Próbki kodu
  • Metoda zapytania().
  • Próbki kodu

Dostawcy

  • Wstęp
  • Android Wbudowani dostawcy treści
  • SQLite Database
  • Architektura dostawców treści
  • Rejestracja dostawców treści
  • Dostawcy treści REST Access
  • Struktura adresów URL dostawców treści
  • Typy MIME dostawców treści
  • Korzystanie z dostawcy treści
  • Odzyskiwanie rekordów
  • Dodawanie rekordów
  • Obiekt kursora
  • Obiekt ContentValues().
  • Demo dostawcy treści

Plik Management

  • Wstęp
  • Tworzenie plików
  • Accessing prostych plików
  • Accessźródła surowców
  • XML Zasoby plików
  • Pamięć zewnętrzna karty SD

Aplikacje w tle

  • Wstęp
  • Usługi
  • Wątki w tle
  • Robienie tostów
  • Powiadomienia
  • Inne usługi systemowe
  • Próbka aktywności w tle

Dane dotyczące aktywności

  • Wstęp
  • Klasa intencji
  • Rozpocznij metody działania
  • Przekazywanie danych pomiędzy Activities
  • Spójne doświadczenie użytkownika
  • Próbka kodu

Widok sieciowy

  • Wstęp
  • Klasa WebView
  • Pakiet android.webkit
  • Zezwolenie INTERNETOWE
  • Metoda LoadUrl().
  • JavaWsparcie skryptów
  • Metoda LoadData().
  • Metody WebView
  • Klasa WebViewClient
  • Klasa WebChromeClient

Java Język

  • Wstęp
  • Granice
  • Biblioteki stron trzecich Java.

Debugowanie

  • Wstęp
  • Edytor Eclipse Java.
  • Debuger Eclipse Java.
  • Logcat
  • Android Most debugowania
  • Usługa monitorowania debugowania Dalvik
  • Widok śledzenia

Akcelerometr

  • Wstęp
  • Klasa SensorManager
  • Interfejs SensorListener

Lokalizacja

  • Wstęp
  • Domyślne zasoby
  • Bieżące ustawienia regionalne
  • Testowanie
  • Niestandardowe ustawienia regionalne
  • Próbki kodu

Wprowadzanie mowy

  • Wstęp
  • Klasa RecognizerIntent
  • Rozpocznij Speech Recognition
  • GoPo stronie serwera ogle
  • Model języka
  • Model języka swobodnego
  • Internet Search Model języka

Narzędzia programistyczne

  • Wstęp
  • Narzędzie aapt
  • Narzędzie adb
  • Narzędzie dla Androida
  • Narzędzie ddms
  • Narzędzie dx
  • Narzędzie Draw9patch
  • Narzędzie emulatora

Android Praktyki testowania aplikacji – 4 godziny

Automatyczne testowanie

  • JUnit Testing
  • Korzystanie z asercji
  • Ramy oprzyrządowania

Podczas testowania urządzenia

  • Interfejs użytkownika i spójność
  • Funkcjonalność interakcji z systemem operacyjnym
  • Networking Testowanie
  • Warunki testu warunków skrajnych
  • Międzynarodowe testowanie wsparcia
  • Ogólne wymagania

Zdalne testowanie urządzenia

  • Platforma DeviceAnywhere
  • Scenariusze, którymi należy się kierować

Wymagania

Brak

 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (2)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie