Plan Szkolenia
Android Architektura systemu. Środowisko działania
- Omówienie ogólnej architektury systemu Android (Linux jądro, biblioteki rdzeniowe, JVM itp.)
- Przygotowanie środowiska pracy (Eclipse + Android SDK). Metody debugowania programu. Omówienie narzędzi takich jak adb, Draw9patch, DDMS, emulator itp.
- Cykl życia aktywności. Metody wdrażania i analizy wydajności onCreate, onStart, OnResume, OnPause, OnDestroy.
- Projekt struktury danych androidowego (katalogi src, res, plik xml AndroidManifest.xml, uprawnienia)
- Zasady tworzenia układów. Przykłady implementacji klasy Linear, Frame-, table-, RelativeLayout.
- Implementacja ładowania układów z plików XML oraz z poziomu aplikacji. Gravklasa.
- Twórz menu i okna dialogowe. Menu klas implementacji i obsługi zdarzeń oraz klasy dziedziczące dialog.
Obsługa grafiki i interfejsu dotykowego
- Przegląd i implementacja metod klasy View i Drawable.
- Gesty - przetwarzanie zdarzeń dotykowych. Metody klasy implementacyjnej TouchEvent
- wdrożenie podstawowych „elementów składowych” oprogramowania dla Android. Klasy implementacji TextView, Button, Checkbox, ListView itp.)
- Implementacja klasy powiadomień
Access do innych działań i usług działających w tle, wielowątkowość
- Przegląd klasy intencji – co robi.
- Prowadzenie innych zajęć. Implementacja metody startActivity () i onActivityResult ().
- Uruchamianie i usługi komunikacyjne działające w tle. Omówienie i metody realizacji klasy Service.
- transmisje
- Wątki i wielowątkowość. Implementacja klasy AsyncTask.
- Synchronizacja. Implementacja bloków synchronizacji i metod synchronizowanych.
Lokalizacja serwisu
- Podstawowe informacje teoretyczne na temat GPS, WGS84, map cyfrowych (GoogleMaps, OpenStreetMap, BingMaps itp.)
- Obsługa zdarzeń GPS. Implementacja metod klasy LocationListener.
- Rysowanie ikon i obiektów na mapie.
- Wyodrębnianie współrzędnych kliknięcia na mapie.
Inny
- Ustawienia usługi przechowywane są na urządzeniu. Preferencje klasowe.
- Access do zdalnych usług sieciowych. Klasy implementacyjne HttpPost / HttpGet.
- parsowanie struktur danych w XML i JSON. Odczytuj i zapisuj pliki na urządzeniu.
- SQLite CONTENTMANAGER.
- Czujniki, kamery, OpenGL.
Wymagania
Wprowadzenie do Programming w języku Java (znajomość pojęć klasy, atrybutu, metody, dziedziczenia, interfejsów, przeciążania itp.)
Opinie uczestników (5)
Trener był chętny do zbadania dodatkowych problemów w daggerze.
Susheel - Home
Szkolenie - Dependency Injection with Dagger 2
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
dobre przygotowanie i wiedza trenera + zaangazowanie
lukasz - DPDgroup IT Solutions sp. z o.o.
Pasja i duże doświadczenie komercyjne trenera dzięki którym doskonale się go słucha.
- Weegree Sp. z o.o. Sp.k.
Szkolenie - Develop Android Applications
Wiele mi się spodobało szerokie zakresu poruszanych tematów.
john harrigan
Szkolenie - Android Development
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Antonio podał nam wiele informacji ogólnej, najlepszych praktyk i pokazał przydatne narzędzia, które przyspieszą nasz proces rozwoju.
Philipp Hunger
Szkolenie - Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję