Plan Szkolenia

Moduł 1: Wprowadzenie do usług Azure Cognitive Services

  • Przegląd usług Azure Cognitive Services
  • Tworzenie usługi Cognitive Service w portalu Azure
  • Dostęp i testowanie usługi Cognitive Service

Moduł 2: Tworzenie Botów

  • Wprowadzenie do usługi Bot
  • Tworzenie podstawowego czatbota
  • Testowanie z emulatorem Bot

Moduł 3: Ulepszanie Botów z QnA Maker

  • Wprowadzenie do QnA Maker
  • Wdrożenie bazy wiedzy z QnA Maker
  • Integracja QnA z botem

Moduł 4: Nauka tworzenia funkcjonalności rozumienia języka z LUIS

  • Wprowadzenie do rozumienia języka
  • Utwórz nową usługę LUIS
  • Budowanie rozumienia języka z zamiarami i wypowiedziami

Moduł 5: Ulepszanie Botów z LUIS

  • Przegląd rozumienia języka dla aplikacji AI
  • Integracja LUIS i bota do stworzenia rozwiązania opartego na sztucznej inteligencji

Moduł 6: Integracja usług Cognitive Services z Botami i Agentami

  • Zrozumienie usług Cognitive Services dla interakcji botów
  • Wykonanie analizy sentymentu dla bota z Text Analytics
  • Wykrywanie języka w bocie z usługami Cognitive Services językowych
  • Integracja wizji komputerowej z botami

Wymagania

  • Ukończony kurs administratora oparty na rolach, taki jak Wiadomości, Praca zespołowa, Bezpieczeństwo i zgodność lub Współpraca.
  • Biegła znajomość DNS i podstawowe doświadczenie funkcjonalne z Microsoft usługami 365.
  • Biegła znajomość ogólnych praktyk IT.

Publiczność:

Ten kurs jest skierowany do architektów rozwiązań w chmurze, Azure projektantów sztucznej inteligencji i programistów AI.

 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie