Plan Szkolenia

Najlepsze praktyki

  • Kryzys oprogramowania
  • Najlepsze praktyki w rozwoju oprogramowania
    • Iteracyjne rozwinięcie
    • Management wymagania
    • Architektura oparta na komponentach
    • Wizualne modelowanie
    • Weryfikacja jakości
    • Zarządzanie zmianami

RUP

  • Cechy RUP
  • Dwie wymiary RUP
  • UML dla RUP

Tworzenie modelu obiektowego

  • UML 2 jako sposób przedstawienia modelu
    • Model obiektowy
    • Metody opisywania modelu
  • Praktyczna analiza specyfikacji przypadków użycia
    • Aktor
    • Przypadek użycia
    • Asocjacja
    • Relacje include, extend

Niektóre koncepcje obiektowe w praktyce

  • Abstrakcja
  • Inkapsulacja
  • Uogólnienie
  • Polimorfizm

Architektura systemu

  • Mapowanie struktury i zachowania systemu
    • Dwie kategorie diagramów UML
    • Modelowanie relacji między strukturą a zachowaniem
    • Różne poziomy modelowania zachowania
  • Mapowanie elementów analizy klas
    • Relacje refine
    • Budowanie silnych relacji między wynikami fazy analizy a fazy projektowania
  • Modelowanie klas projektowych
    • Klasa
    • Asocjacja
    • Enumaracja
    • Inżynieria wsteczna/współna
  • Projektowanie subsystemów
    • Komponent
    • Relacja delegowania
    • Montaż połączeń
  • Opis aspektów równoległości w architekturze systemu
    • Przykłady diagramów aktywności, sekwencji i maszyny stanów
  • Opis aspektów rozproszonej architektury
  • Różne perspektywy opisów architektury

Wymagania

Podstawowa znajomość powszechnie używanych diagramów UML (przypadek użycia, klasa, sekwencja).

 21 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie