Prowadzone przez instruktorów kursy szkoleniowe Blender na żywo w trybie online lub stacjonarnym pokazują poprzez interaktywne ćwiczenia praktyczne, jak tworzyć aplikacje 3D, modele, efekty wizualne i nie tylko.
Szkolenie Blender jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie stacjonarne na żywo". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pośrednictwem interaktywnego, zdalnego pulpitu. Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Koszalin lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Koszalin.
NobleProg - lokalny dostawca szkoleń
Koszalin
Gwardia, Sportowa 34, Koszalin, Polska, 75-503
Sala szkoleniowa jest wyposażona w nowoczesne udogodnienia. Znajduje się 3 kilometry od centrum miasta. Obiekt posiada przestronny parking dla uczestników szkoleń, co zapewnia wygodny dostęp dla wszystkich kursantów.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do artystów, deweloperów gier lub zupełnych początkujących, którzy chcą użyć Blendera do tworzenia modeli 3D dla interaktywnych aplikacji, gier wideo, animowanych filmów itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Nauczyć się tworzenia animacji i efektów wizualnych z Blenderem.
Dodawać krzywe, powierzchnie, metaballs i cząstki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Wprowadzenie do nieniszczącego modelowania i animacji.
Eksportować modele 3D i zasoby do silnika gier, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do artystów, deweloperów gier lub kompletnie początkujących, którzy chcą użyć Blendera do tworzenia modeli 3D dla interaktywnych aplikacji, gier wideo, animowanych filmów, itp.
Po ukończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć zasady i podstawowe koncepcje modelowania 3D.
Badać różnorodne tryby i narzędzia do modelowania i edycji siatek 3D.
Używać narzędzi do mapowania/unfoldowania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D renderujących.
Szkolenie na żywo prowadzone przez instruktora (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla projektantów stron internetowych, którzy chcą programować w Python do automatyzacji Blendera.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Tworzyć elementy interfejsu użytkownika, takie jak menu.
Zarządzać Blender za pomocą kodu Python.
Pisać skrypty do automatycznego uruchamiania procesów.
To prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Koszalin (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla artystów, twórców gier lub zupełnie początkujących, którzy chcą używać Blender do tworzenia modeli 3D do aplikacji interaktywnych, gier wideo, filmów animowanych itp.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
Zrozumienie zasad i podstawowych koncepcji modelowania 3D.
Poznanie różnych trybów i narzędzi do modelowania i edycji siatek 3D.
Dowiedz się, jak tworzyć animacje i efekty wizualne za pomocą Blender.
Dodaj krzywe, powierzchnie, metaballs i cząsteczki włosów, aby symulować realistyczne ruchy 3D.
Używaj narzędzi do mapowania/rozwijania UV, rzeźbienia i malowania modeli 3D.
Eksportuj modele 3D i zasoby do silnika gry, drukarki 3D lub innego oprogramowania.
Unity, Blender i Visual Studio wspólnie tworzą potężny zestaw narzędzi do tworzenia i programowania przemysłowych środowisk wirtualnych. Unity umożliwia interaktywne symulacje i wizualizacje, Blender oferuje zaawansowane możliwości modelowania 3D, a Visual Studio służy jako oprogramowanie do integracji systemów sterowania i przemysłowej logiki.
To szkolenie prowadzone przez instruktora (online lub na miejscu) jest skierowane do profesjonalistów na poziomie początkującego do średnio zaawansowanego, którzy chcą zaprojektować, zmodelować i zaprogramować przemysłowe środowiska do symulacji, szkolenia i integracji.
Na koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Projektować i modelować przemysłowe urządzenia i scenariusze za pomocą Blender.
Importować i optymalizować modele 3D w Unity do wizualizacji.
Programować logikę systemów i przepływy integracyjne w Visual Studio.
Tworzyć interaktywne przemysłowe środowiska wirtualne z połączeniami systemów sterowania.
Format kursu
Interaktywne wykłady i dyskusje.
Ręczne modelowanie 3D i rozwój środowisk.
Ćwiczenia programowania i integracji z żywymi demonstracjami.
Opcje dostosowania kursu
Aby złożyć wniosek o dostosowane szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.
Blender to open sourceowy zestaw narzędzi do grafiki komputerowej 3D, służący do tworzenia animowanych filmów, efektów wizualnych, sztuki, modeli do druku 3D, aplikacji interaktywnych i gier wideo.
Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się tworzyć modele 3D dla gier wideo, druku 3D, projektowania wnętrz itp.
Jakie umiejętności możesz oczekiwać po ukończeniu tego szkolenia?
Zrozumienie zasad modelowania
Zrozumienie i zarządzanie animacjami, efektami cząsteczkowymi, grafiką 3D, mapą UV i rozwijaniem
Eksportowanie modeli i zasobów do silników gier, drukarek 3D lub innych oprogramowań.
Dla kogo jest to szkolenie?
Artysci
Deweloperzy gier
Początkujący w świecie grafiki 3D
Więcej...
Ostatnia aktualizacja:
Opinie uczestników (2)
Wiele rzeczy. Ale przede wszystkim zadania.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.