Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do multimodalnego AI dla inteligentnych asystentów
- Co to jest multimodalne AI?
- Zastosowania multimodalnego AI w wirtualnych asystentach
- Przegląd asystentów napędzanych AI (ChatGPT, Google Assistant, Alexa, itd.)
Rozumienie rozpoznawania mowy i NLP
- Konwersja mowy na tekst i tekstu na mowę
- Natural Language Processing (NLP) dla konwersacyjnego AI
- Analiza sentymentu i rozpoznawanie intencji
Integracja komputerowego wizji dla inteligentnych asystentów
- Rozpoznawanie obrazów i wykrywanie obiektów
- Rozpoznawanie twarzy i wykrywanie sentymentu
- Przypadki użycia: Wirtualni agenci z wizualnymi możliwościami
Multimodalna fuzja: łączenie głosu, tekstu i wizji
- Jak multimodalne AI przetwarza wiele wejść
- Projektowanie płynnych interakcji między modalnościami
- Przypadki użycia: Wirtualni agenci napędzani AI z multimodalnymi interfejsami
Budowanie multimodalnego wirtualnego asystenta
- Konfigurowanie ramy AI konwersacyjnego
- Łączenie API rozpoznawania mowy, NLP i wizji komputerowej
- Rozwijanie prototypowego inteligentnego asystenta
Wdrażanie asystentów napędzanych AI w rzeczywistych zastosowaniach
- Integracja wirtualnych agentów z witrynami internetowymi i aplikacjami mobilnymi
- Automatyzacja napędzana AI dla obsługi klienta i doświadczenia użytkownika
- Monitorowanie i poprawianie wydajności asystenta AI
Wyzwania i rozważania etyczne
- Prywatność i bezpieczeństwo danych w asystentach napędzanych AI
- Uprzedzenia i sprawiedliwość w interakcjach AI
- Zgodność z przepisami dla asystentów napędzanych AI
Przyszłe trendy w multimodalnym AI dla inteligentnych asystentów
- Postępy w modelach rozmów napędzanych AI
- Personalizacja i adaptacyjne uczenie się w wirtualnych agentach
- Ewoluująca rola AI w interakcjach człowiek-komputer
Podsumowanie i następne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
- Doświadczenie w programowaniu w Python
- Zapoznanie z API i usługami sztucznej inteligencji w chmurze
Wydarzenie
- Projektanci produktów
- Inżynierowie oprogramowania
- Specjaliści ds. obsługi klienta
14 godzin