Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do Multimodal AI dla inteligentnych asystentów
- Czym jest multimodalna sztuczna inteligencja?
- Zastosowania multimodalnej sztucznej inteligencji w wirtualnych asystentach
- Przegląd asystentów opartych na sztucznej inteligencji (ChatGPT, Google Assistant, Alexa itp.)
Rozumienie Speech Recognition i NLP
- Konwersja mowy na tekst i tekstu na mowę
- Natural Language Processing (NLP) dla konwersacyjnej sztucznej inteligencji
- Analiza nastrojów i rozpoznawanie intencji
Integracja Computer Vision dla inteligentnych asystentów
- Rozpoznawanie obrazów i wykrywanie obiektów
- Rozpoznawanie twarzy i wykrywanie nastrojów
- Przypadki użycia: Wirtualni agenci z możliwościami wizualnymi
Fuzja multimodalna: Łączenie głosu, tekstu i wizji
- Jak multimodalna sztuczna inteligencja przetwarza wiele danych wejściowych
- Projektowanie płynnych interakcji między modalnościami
- Studia przypadków: Wirtualni agenci wykorzystujący sztuczną inteligencję z multimodalnymi interfejsami
Tworzenie multimodalnego wirtualnego asystenta
- Konfigurowanie struktury konwersacyjnej sztucznej inteligencji
- Łączenie interfejsów API rozpoznawania mowy, NLP i wizji
- Opracowanie prototypu inteligentnego asystenta
Wdrażanie asystentów opartych na sztucznej inteligencji w rzeczywistych aplikacjach
- Integracja wirtualnych agentów ze stronami internetowymi i aplikacjami mobilnymi
- Automatyzacja oparta na sztucznej inteligencji do obsługi klienta i doświadczenia użytkownika
- Monitorowanie i poprawa wydajności asystentów AI
Wyzwania i kwestie etyczne
- Prywatność i bezpieczeństwo danych w asystentach opartych na sztucznej inteligencji
- Stronniczość i uczciwość w interakcjach ze sztuczną inteligencją
- Zgodność z przepisami dla asystentów opartych na sztucznej inteligencji
Przyszłe trendy w Multimodal AI dla inteligentnych asystentów
- Postępy w modelach konwersacji opartych na sztucznej inteligencji
- Personalizacja i adaptacyjne uczenie się w wirtualnych agentach
- Ewoluująca rola sztucznej inteligencji w interakcji człowiek-komputer
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
- Doświadczenie w programowaniu Python
- Znajomość interfejsów API i usług AI opartych na chmurze
Uczestnicy
- Projektanci produktów
- Inżynierowie oprogramowania
- Specjaliści ds. obsługi klienta
14 godzin