Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Interfejsów Wielomodowych

  • Co to są interfejsy wielomodowe?
  • Korzyści i wyzwania interakcji wielomodowych
  • Zastosowania w różnych branżach

Wielomodowa Sztuczna Inteligencja i Interakcja Człowiek-Komputer

  • Zrozumienie projektowania AI zorientowanego na człowieka
  • Kluczowe technologie AI napędzające interfejsy wielomodowe
  • Psychologiczne i poznawcze aspekty współpracy człowiek-AI

Rozpoznawanie Mowy i Przetwarzanie Języka Naturalnego (NLP)

  • Technologie konwersji mowy na tekst i tekstu na mowę
  • Używanie OpenAI's Whisper lub Mozilla DeepSpeech
  • Poprawa interakcji głosowych napędzanych przez AI

Rozpoznawanie Gestów i Śledzenie Ruchu

  • Zrozumienie śledzenia dłoni i gestów ciała
  • Wdrażanie sterowania gestami w projektowaniu UI
  • Praktyczne wykorzystanie bibliotek rozpoznawania gestów open-source

Śledzenie Oczu i Interakcja Oparta na Spojrzeniu

  • Wprowadzenie do technologii śledzenia oczu
  • Przykłady zastosowań w dostępności i adaptacyjnych interfejsach
  • Rozwój systemów wejściowych opartych na spojrzeniu

Fuzja Wielomodowa: Integrowanie Wielu Metod Wprowadzania Danych

  • Jak AI łączy mowę, gesty i widzenie
  • Budowanie adaptacyjnych i spersonalizowanych interakcji AI
  • Najlepsze praktyki dla płynnych doświadczeń wielomodowych

Prototypowanie i Wdrażanie Interfejsów Wielomodowych

  • Projektowanie przyjaznych użytkownikowi interfejsów napędzanych przez AI
  • Prototypowanie interakcji wielomodowych z Figma i narzędziami AI
  • Rozwijanie rzeczywistych aplikacji za pomocą Pythona i ram sztucznej inteligencji

Testowanie i Ocenianie Interfejsów Wielomodowych

  • Metody testowania użyteczności dla AI wielomodowej
  • Mierzenie doświadczeń i zadowolenia użytkowników
  • Doskonalenie i optymalizowanie interakcji napędzanych przez AI

Przyszłe Trendy W Współpracy Człowiek-AI

  • Postępy w wielomodowej sztucznej inteligencji i uczeniu głębokim
  • Nowe trendy w interakcji człowiek-komputer
  • Rola AI w przyszłości doświadczeń użytkownika

Podsumowanie i Nastepne Kroki

Wymagania

  • Podstawowa znajomość pojęć sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
  • Znajomość zasad projektowania UI/UX
  • Doświadczenie w programowaniu (wolę Python)

Grupa docelowa

  • Projektanci UI/UX
  • Menedżerowie produktów
  • Badacze AI
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie