Plan Szkolenia

Wprowadzenie do Go

  • Przegląd i historia Go
  • Instalowanie Go i konfigurowanie środowiska
  • Narzędzia Go i struktura przestrzeni roboczej

Podstawy języka

  • Typy danych, zmienne i stałe
  • Operatory i wyrażenia
  • Struktury sterujące: if, switch, pętle

Funkcje i zasięg

  • Definiowanie i wywoływanie funkcji
  • Wielokrotne wartości zwracane
  • Przekazywanie przez wartość i referencję

Praca z tablicami, krotkami i mapami

  • Zrozumienie typów kolekcji w Go
  • Tworzenie i manipulowanie krotkami
  • Praca z mapami i parami klucz-wartość

Struktury i metody

  • Tworzenie i używanie struktur
  • Definiowanie i wywoływanie metod
  • Używanie interfejsów

Podstawy współbieżności

  • Wprowadzenie do gorutyn
  • Używanie kanałów do komunikacji
  • Wzorce synchronizacji

Budowanie i uruchamianie aplikacji Go

  • Organizowanie kodu w pakiety
  • Kompilowanie i uruchamianie programów Go
  • Debugowanie i testowanie

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Doświadczenie w co najmniej jednym języku programowania
  • Zrozumienie podstaw programowania, takich jak zmienne, pętle i funkcje
  • Znałość operacji wiersza polecenia

Grupa docelowa

  • Programiści oprogramowania
  • Programiści systemowi
  • Inżynierowie backend
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie