Construct3D: Advanced Geometry Applications in Augmented Reality (AR) - Plan Szkolenia
Plan Szkolenia
Wprowadzenie
- Szczegółowy przegląd funkcji Construct3D
- Zaawansowane techniki w rzeczywistości rozszerzonej (AR) dla geometrii
- Konfiguracja profesjonalnych projektów w Construct3D
Złożone kształty i konstrukcje geometryczne
- Projektowanie skomplikowanych wielokątów i wielościanów
- Badanie przekształceń i symetrii geometrycznych
- Zaawansowane techniki konstrukcyjne dla zastosowań profesjonalnych
Precyzja w obliczeniach geometrycznych
- Precyzyjne pomiary i obliczenia zgodne ze standardami profesjonalnymi
- Obliczenia objętości i powierzchni dla skomplikowanych struktur
- Korzystanie z zaawansowanych narzędzi pomiarowych Construct3D
Rozumowanie przestrzenne w kontekście profesjonalnym
- Poprawa rozumienia przestrzennego dla złożonych projektów
- Ćwiczenia wizualizacyjne dla zastosowań profesjonalnych
- Współpraca nad projektami projektowymi z użyciem Construct3D
Zastosowania w rzeczywistym świecie i wyzwania projektowe
- Geometria w nowoczesnej architekturze i inżynierii
- Wyzwania projektowe w urbanistyce i budownictwie
- Rozwój geometrycznego rozwiązania dla realnego problemu
Integracja geometrii w projektach przemysłowych
- Studia przypadku rzeczywistości rozszerzonej w branży geometrycznej
- Zastosowanie Construct3D w aktualnych projektach geometrycznych
- Wdrożenie rzeczywistości rozszerzonej w profesjonalnym projekcie geometrycznym
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Głębokie zrozumienie zaawansowanych koncepcji geometrycznych i zasad matematycznych
- Biegłość w oprogramowaniu do modelowania 3D i wizualizacji przestrzennej
- Doświadczenie zawodowe w dziedzinie geometrii lub pokrewnej
Grupa docelowa
- Specjaliści od geometrii
- Architekci, inżynierowie i projektanci stosujący zasady geometrii w swojej pracy
- Badacze i edukatorzy w dziedzinie matematyki i edukacji geometrycznej
Szkolenia otwarte są realizowane w przypadku uzbierania się grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 5 osób na dany termin.
Construct3D: Advanced Geometry Applications in Augmented Reality (AR) - Plan Szkolenia - Booking
Construct3D: Advanced Geometry Applications in Augmented Reality (AR) - Plan Szkolenia - Enquiry
Construct3D: Advanced Geometry Applications in Augmented Reality (AR) - Zapytanie o Konsultacje
Zapytanie o Konsultacje
Propozycje terminów
Szkolenia Powiązane
Create an Augmented Reality (AR) Mobile Application with ARToolKit
7 godzinARToolKit to biblioteka śledzenia o otwartym kodzie źródłowym do tworzenia Augmented Reality (AR) aplikacji. Obsługuje systemy Windows, Linux, Mac, Android i iOS.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak zbudować aplikację mobilną rzeczywistości rozszerzonej z ARToolKit.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- opracować aplikację mobilną, która nakłada wirtualne obrazy na rzeczywisty świat
- Wstępnie przetwarzać wideo w celu dostosowania oświetlenia i rozwiązania problemów
- Zintegrować ARToolKit z narzędziami i funkcjami innych firm, w tym OpenCV, Unity, OpenSceneGraph i narzędziami do kalibracji GPS, kompasu i kamery urządzenia mobilnego.
Format kursu
- Interaktywny wykład i dyskusja.
- Wiele ćwiczeń i praktyki.
- Praktyczne wdrożenie w środowisku laboratoryjnym na żywo.
Opcje dostosowywania kursu
- Aplikacja mobilna opracowana w tym kursie może być docelowa Android i/lub iOS. Aby poprosić o swoje preferencje, skontaktuj się z nami w celu ustalenia.
Getting Started with Augmented Reality (AR)
35 godzinTechnologia Augmented Reality (AR) integruje obrazy cyfrowe z obiektami w świecie rzeczywistym, zwiększając interakcję użytkownika z jego otoczeniem.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają podstawy technologii Augmented Reality (AR) i głównych produktów AR, przechodząc przez proces tworzenia aplikacji mobilnych AR.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Rozwijać aplikacje mobilne AR
- Zastosować rozpoznawanie obrazu i śledzenie obiektów
- Korzystać z funkcji geolokalizacji
- Zrozumieć format ARAF dla treści AR.
Odbiorcy
- Przedsiębiorcy
- Producenci treści, dziennikarze lub nauczyciele
- Projektanci stron internetowych
- Twórcy aplikacji
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Augmented Reality (AR) for Android
14 godzinAugmented Reality (AR) to technologia, która poprawia wrażenia użytkownika poprzez łączenie wirtualnych elementów generowanych komputerowo z fizycznym środowiskiem świata rzeczywistego. Przyjęcie AR obserwuje wzrost w różnych branżach.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak budować aplikacje rzeczywistości rozszerzonej Android dla różnych aplikacji biznesowych i przemysłowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zrozumieć podstawy AR
- Zainstalować i skonfigurować niezbędne frameworki i narzędzia do tworzenia aplikacji AR, takich jak Vuforia i Unity
- Zbudować aplikację AR Android, która nakłada dane generowane komputerowo na rzeczywiste dane na żywo
- Rozwiązywanie problemów, testowanie i wdrażanie aplikacji rzeczywistości rozszerzonej Android.
Uczestnicy
- Programiści
- Inżynierowie
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uwaga
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
Getting Started with IoT (Internet of Things) and Augmented Reality
14 godzinInternet of Things (IoT) to rozwijająca się dziedzina technologii, która bezprzewodowo łączy obiekty fizyczne i aplikacje w celu zdalnego wykrywania i sterowania. AR Augmented Reality (AR) to technologia, która poprawia wrażenia użytkownika poprzez łączenie wirtualnych elementów generowanych komputerowo z fizycznym środowiskiem świata rzeczywistego. AR umożliwia firmom dostarczanie użytkownikom informacji w czasie rzeczywistym. Są to dwie technologie, które szybko zyskują na popularności w wielu branżach.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy poznają podstawy IoT i AR oraz zastosują te nauki do operacji i strategii swoich organizacji.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zrozumieć podstawy IoT i AR
- Dowiedzieć się, jak działają technologie IoT i AR
- Zrozumieć, w jaki sposób technologie IoT i AR mogą być stosowane w ich strategii biznesowej
- Podejmować świadome decyzje biznesowe dotyczące IoT i AR
Odbiorcy
- Menedżerowie
- Przedsiębiorcy
Format kursu
- Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Uwaga
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie dla tego kursu, skontaktuj się z nami.
A Practical Introduction to AR
21 godzinJest to ogólne wprowadzenie do AR, po którym może nastąpić bardziej szczegółowy i ukierunkowany 2-dniowy kurs.
ARCore for Developers
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla programistów, którzy chcą używać ARCore do tworzenia i ulepszania aplikacji rzeczywistości rozszerzonej, integrując wirtualną zawartość ze światem rzeczywistym.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Ustawienie środowiska programistycznego niezbędnego do rozpoczęcia tworzenia ARCore aplikacji.
- Zrozumienie wytycznych dotyczących projektowania UX w celu tworzenia realistycznych wirtualnych doświadczeń dla aplikacji mobilnych.
- Uruchom wciągające symulacje, aby przetestować wydajność aplikacji AR.
- Ulepszanie istniejących aplikacji mobilnych poprzez optymalizację funkcji ARCore.
Virtual and Augmented Reality for Automation Engineers
28 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (online lub na miejscu) jest przeznaczone dla inżynierów automatyki na średnim poziomie zaawansowania, którzy chcą korzystać z technologii VR i AR do projektowania, opracowywania i wdrażania rozwiązań VR/AR w kontekście automatyki przemysłowej.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć podstawy technologii VR i AR.
- Zbadać zastosowania VR/AR w automatyce przemysłowej.
- Zdobyć praktyczne doświadczenie z narzędziami i oprogramowaniem VR/AR.
- Nauczyć się projektować i rozwijać rozwiązania VR/AR dla projektów automatyzacji.
- Zintegrować technologie VR/AR z istniejącymi systemami automatyki.
Introduction to AI in AR and VR
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla początkujących profesjonalistów, którzy chcą nauczyć się stosować techniki sztucznej inteligencji w systemach AR i VR.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zrozumieć podstawy sztucznej inteligencji i jej rolę w technologiach AR/VR.
- Zbadać kluczowe techniki oparte na sztucznej inteligencji w celu poprawy doświadczeń AR/VR.
- Wdrożyć proste modele AI w aplikacjach AR/VR.
- Wykorzystać sztuczną inteligencję do poprawy interaktywności i doświadczeń użytkowników w AR/VR.
AI-Driven AR/VR Applications for Gaming and Entertainment
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średniozaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą wdrożyć sztuczną inteligencję w aplikacjach AR/VR w celu ulepszenia gier i rozrywki.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zrozumieć rolę AI w grach i rozrywkowych aplikacjach AR/VR.
- Wdrażać oparte na sztucznej inteligencji postacie niezależne (NPC) w immersyjnych środowiskach.
- Tworzyć spersonalizowane doświadczenia użytkownika za pomocą algorytmów AI.
- Rozwijać systemy gier AR/VR wykorzystujące sztuczną inteligencję do przetwarzania w czasie rzeczywistym.
Advanced AI Techniques for AR and VR Systems
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla zaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą opanować integrację AI w celu tworzenia najnowocześniejszych systemów AR/VR o lepszej wydajności i interaktywności.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Wdrażać zaawansowane algorytmy AI w systemach AR/VR w celu optymalizacji.
- Rozwijać interaktywne środowiska i obiekty oparte na sztucznej inteligencji.
- Zastosować uczenie maszynowe w celu zwiększenia doświadczenia użytkownika i personalizacji.
- Optymalizować przetwarzanie i wydajność w czasie rzeczywistym przy użyciu sztucznej inteligencji.
AI-Augmented Reality and Virtual Reality for Industrial Applications
21 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średniozaawansowanych profesjonalistów, którzy chcą zastosować technologie AR/VR oparte na sztucznej inteligencji w warunkach przemysłowych.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zrozumieć rolę sztucznej inteligencji w ulepszaniu AR/VR do zastosowań przemysłowych.
- Zastosować rozwiązania AR/VR w celu optymalizacji zadań produkcyjnych i konserwacyjnych.
- Zintegrować algorytmy AI do konserwacji predykcyjnej w środowiskach AR/VR.
- Rozwijać aplikacje AR/VR rozszerzone o sztuczną inteligencję w celu poprawy szkolenia i bezpieczeństwa pracowników.
AI and AR/VR in Healthcare
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średniozaawansowanych pracowników służby zdrowia, którzy chcą zastosować rozwiązania AI i AR/VR do szkoleń medycznych, symulacji chirurgicznych i rehabilitacji.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą w stanie
- Zrozumieć rolę AI w zwiększaniu doświadczeń AR/VR w opiece zdrowotnej.
- Wykorzystywać AR/VR do symulacji chirurgicznych i szkoleń medycznych.
- Zastosować narzędzia AR/VR w rehabilitacji i terapii pacjentów.
- Zbadać obawy etyczne i dotyczące prywatności w narzędziach medycznych wspomaganych sztuczną inteligencją.
AI and AR/VR in Education
14 godzinTo prowadzone przez instruktora szkolenie na żywo w Polsce (na miejscu lub zdalnie) jest przeznaczone dla średniozaawansowanych specjalistów w dziedzinie edukacji, którzy chcą zastosować technologie AI i AR/VR do projektowania interaktywnych i spersonalizowanych doświadczeń edukacyjnych dla uczniów.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli
- Zrozumieć rolę AI w AR/VR dla edukacji.
- Wdrażać rozwiązania AR/VR dla wciągających środowisk edukacyjnych.
- Projektować spersonalizowane systemy edukacyjne z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
- Ocenić etyczne i dotyczące prywatności obawy związane ze sztuczną inteligencją w edukacji.