Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Podstawy Rzeczywistości Poziomej
- Zrozumienie AR: pojęcia, historia i zastosowania
- Jak działa AR: czujniki, wejście kamery i podstawy wizji komputerowej
- Przegląd możliwości ARCore i obsługiwanych urządzeń
Instalacja i konfiguracja środowiska deweloperskiego
- Konfigurowanie SDK ARCore dla Android Studio i Unity
- Instalowanie wymaganych bibliotek, narzędzi kompilacyjnych i zależności
- Konfigurowanie ustawień projektu i debugowania urządzenia
Komponenty i API ARCore
- Zrozumienie śledzenia ruchów i świadomości środowiska
- Używanie wykrywania płaszczyzn, szacowania oświetlenia i API głębokości
- Implementacja Cloud Anchors dla wspólnych doświadczeń
- Praca z modelami 3D, teksturami i materiałami w AR
Rozwój praktycznego projektu
- Projektowanie i rozwijanie aplikacji symulacyjnej opartej na AR dla zastosowań komercyjnych
- Tworzenie interaktywnych interfejsów i funkcji wizualizacji produktów
- Implementacja podstawowych interakcji użytkownika (dotyk, obrót, skalowanie)
Integracja i wdrażanie
- Testowanie aplikacji AR na kompatybilnych urządzeniach Android
- Eksport, pakowanie i dystrybucja aplikacji poprzez Play Store lub kanały wewnętrzne
- Najlepsze praktyki dla wydajności, UX i zarządzania danymi
- Tworzenie dokumentacji i aktywów projektu do prezentacji
Ostateczny projekt
- Projektowanie i rozwijanie prototypu AR dla edukacji komercyjnej
- Demonstracja i ocena funkcjonalności technicznej
- Pedagogiczna ocena i dyskusja praktycznych zastosowań
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowa znajomość programowania na Androida lub interfejsu Unity
- Znajomość pojęć grafiki 3D i aplikacji mobilnych
- Interes technologią edukacyjną i interaktywnymi medianami cyfrowymi
Grupa docelowa
- Prowadzący zajęcia i instruktorzy w programach technologicznych i innowacyjnych
- Deweloperzy i twórcy treści zainteresowani aplikacjami AR
- Nauczyciele badający imersywne narzędzia w kontekście akademickim i komercyjnym
21 godzin