Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Przegląd funkcji i komponentów ARCore
  • Zrozumienie wytycznych projektowania UX AR

Przygotowanie środowiska programistycznego

  • Instalowanie i włączanie ARCore
  • Konfigurowanie sesji ARCore
  • Konfiguracja urządzenia obsługującego ARCore

Budowanie aplikacji AR

  • Projektowanie interakcji użytkownika
  • Importowanie zasobów 3D
  • Umieszczanie punktów kotwicowych
  • Tworzenie zawartości z Sceneform

Uruchamianie symulacji aplikacji AR

  • Konfiguracja emulatora Android
  • Korzystanie z narzędzi debugowania
  • Nagrywanie sesji ARCore
  • Dodawanie danych niestandardowych

Poprawianie istniejących aplikacji

  • Używanie API Instant Placement
  • Tworzenie aplikacji z użyciem API Depth
  • Transformowanie scen za pomocą szacowania oświetlenia
  • Tworzenie wzbogaconych obrazów
  • Włączanie cloud anchorów
  • Implementowanie wzbogaconych twarzy

Naprawianie problemów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie rzeczywistości rozszerzonej
  • Doświadczenie w programowaniu na Android

Grupa docelowa

  • Programiści
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie