Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Przegląd funkcji i komponentów ARCore
  • Zrozumienie wytycznych dotyczących projektowania AR UX

Przygotowanie środowiska programistycznego

  • Instalowanie i włączanie ARCore
  • Konfigurowanie sesji ARCore
  • Konfigurowanie obsługiwanego urządzenia ARCore

Tworzenie aplikacji AR

  • Projektowanie interakcji użytkownika
  • Importowanie zasobów 3D
  • Umieszczanie punktów kontrolnych
  • Tworzenie zawartości za pomocą Sceneform

Uruchamianie symulacji aplikacji AR

  • Konfiguracja emulatora systemu Android
  • Korzystanie z narzędzi do debugowania
  • Nagrywanie sesji ARCore
  • Dodawanie niestandardowych danych

Ulepszanie istniejących aplikacji

  • Korzystanie z interfejsu API Instant Placement
  • Tworzenie aplikacji przy użyciu interfejsu API głębi
  • Przekształcanie scen za pomocą szacowania światła
  • Tworzenie obrazów rozszerzonych
  • Włączanie kotwic w chmurze
  • Wdrażanie rozszerzonych twarzy

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Zrozumienie rzeczywistości rozszerzonej
  • Doświadczenie w rozwoju Android

Uczestnicy

  • Deweloperzy
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie