Plan Szkolenia

Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w tworzeniu treści

  • Zrozumienie roli sztucznej inteligencji Claude'a w pisaniu i edycji
  • Odkrywanie przepływów pracy z treściami wspomaganymi przez sztuczną inteligencję
  • Kwestie etyczne i treści generowane przez AI

Generowanie treści za pomocą Claude AI

  • Burza mózgów i rozszerzanie koncepcji za pomocą sztucznej inteligencji
  • Pisanie ustrukturyzowanych postów na blogu, artykułów i raportów
  • Dostosowywanie treści generowanych przez SI do różnych tonów i stylów

Edycja i korekta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

  • Używanie Claude AI do poprawek gramatycznych i stylistycznych
  • Zwiększanie przejrzystości i zwięzłości tekstu
  • Udoskonalanie szkiców za pomocą informacji zwrotnych wspomaganych przez sztuczną inteligencję

Podsumowywanie długich treści

  • Wyciąganie kluczowych wniosków z długich artykułów i raportów
  • Generowanie streszczeń i kluczowych wniosków
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji do podsumowań akademickich i biznesowych

Treści oparte na sztucznej inteligencji Marketing

  • Tworzenie atrakcyjnych tekstów reklamowych, postów w mediach społecznościowych i kampanii e-mailowych
  • Optymalizacja treści generowanych przez sztuczną inteligencję pod kątem SEO i zaangażowania
  • Zmiana przeznaczenia długich treści dla różnych platform

Integracja Claude AI z przepływami pracy nad treścią

  • Korzystanie z Claude AI z narzędziami do zarządzania treścią
  • Automatyzacja powtarzalnych zadań pisania za pomocą AI
  • Najlepsze praktyki w zakresie współpracy AI z ludźmi przy tworzeniu treści

Zaawansowane wskazówki i przyszłe trendy

  • Optymalizacja treści generowanych przez sztuczną inteligencję dla określonych odbiorców
  • Odkrywanie przyszłych zastosowań sztucznej inteligencji w pisaniu i edycji
  • Kolejne kroki do opanowania tworzenia treści wspomaganego przez sztuczną inteligencję

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe umiejętności pisania i edytowania
  • Znajomość tworzenia treści cyfrowych
  • Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie z narzędziami AI

Odbiorcy

  • Twórcy treści chcący zwiększyć produktywność dzięki sztucznej inteligencji
  • Pisarze poszukujący wspomaganej przez AI edycji i generowania pomysłów
  • Marketerzy dążący do automatyzacji tworzenia i podsumowywania treści
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie