Plan Szkolenia

Wprowadzenie

  • Co to jest ChatGPT i jak działa?
  • Przegląd ChatGPT w dziedzinie zasobów ludzkich

ChatGPT dla wsparcia pracowników

  • Automatyzowanie wsparcia pracowników za pomocą ChatGPT
  • Obsługa często zadawanych pytań i typowych zapytań do działu HR
  • Dostosowywanie ChatGPT do odpowiedzi specyficznych dla HR

ChatGPT dla rekrutacji

  • Wykorzystywanie ChatGPT do wsparcia w procesie selekcji i wyboru kandydatów
  • Przewodzenie automatycznych wywiadów z ChatGPT
  • Wykorzystywanie ChatGPT do angażowania kandydatów i uzyskiwania opinii

ChatGPT dla analityki HR

  • Analizowanie danych HR z użyciem ChatGPT
  • Wyciąganie wniosków i wzorców z danych pracowników
  • Wykorzystywanie ChatGPT do przewidywania analiz HR

ChatGPT dla zarządzania wydajnością

  • Poprawa procesów zarządzania wydajnością za pomocą ChatGPT
  • Dawanie opinii i prowadzenie coachingu za pomocą ChatGPT
  • Wykorzystywanie ChatGPT do oceny wydajności i ustalania celów

Etyczne aspekty i najlepsze praktyki

  • Zapewnienie etycznego użycia ChatGPT w aplikacjach HR
  • Zadanie sobie sprawy z uprzedzeń i sprawiedliwości w decyzjach HR
  • Najlepsze praktyki dotyczące wdrażania i integrowania ChatGPT w przepływach pracy HR

Przyszłe rozwinięcia i trendy

  • Badananie przyszłego potencjału ChatGPT w HR
  • Śledzenie postępów w dziedzinie sztucznej inteligencji i przetwarzania języka naturalnego związanych z HR

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe doświadczenie z komputerem
  • Znajomość terminologii i koncepcji HR

Grupa docelowa

  • Specjaliści ds. HR
  • Rekruterzy
  • Specjaliści ds. pozyskiwania talentów
  • Specjaliści ds. analityki pracowników
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (6)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie