Plan Szkolenia
Moduł 1. Zasady orientacji obiektu
- Tworzenie modeli
- Klasy i obiekty
- Hermetyzacja, specjalizacja i polimorfizm
Moduł 2. Projektowanie aplikacji za pomocą UML
- Co to jest UML
- UML Schematy
- Use Case Schematy
- Diagramy klas
- Diagramy interakcji
Moduł 3. Pierwsze kroki z C#
- C# i .Net
- Język C#.
- Visual StudioIDE
Moduł 4. C# Podstawy języka
- Typy danych
- Zmienne
- Stałe
- Smyczki
- Sprawozdania
- Expressjony
Moduł 5. Rozgałęzienia
- Instrukcje rozgałęziające warunkowe
- Bezwarunkowe instrukcje rozgałęziające
- Pętle
Moduł 6. Operatorzy
- Zadanie
- Mathematical operatorzy
- Zwiększanie i zmniejszanie
- Relacyjny
Moduł 7. Klasy i obiekty
- Definiowanie klas
- Konstruktorzy
- Członkowie statyczni i instancyjni
- Niszczenie obiektów
Moduł 8. Metody wewnętrzne
- Metody przeciążania
- Hermetyzacja danych za pomocą właściwości
- Zwracanie wielu wartości
Moduł 9. Debugowanie
- Ustawianie punktu przerwania
- Stos wywołań
Moduł 10. Dziedziczenie i polimorfizm
- Specjalizacja i generalizacja
- Dziedzictwo
- Wielopostaciowość
- Klasy abstrakcyjne i zamknięte
- Klasa główna: obiekt
- Rodzaje boksowania i unboxingu
Moduł 11. Przeciążenie operatora
- Korzystanie ze słowa kluczowego operatora
- Tworzenie użytecznych operatorów
- Pary logiczne
- Operatory konwersji
Moduł 12. Konstrukcje
- Definiowanie struktury
Moduł 13. Interfejsy
- Implementacja i interfejs
- Implementacja więcej niż jednego interfejsu
- Przesyłanie do interfejsu
- Rozszerzanie i interfejs
Moduł 14. Tablice
- Deklarowanie tablic
- Tablice wielowymiarowe
- System.Array
- Indeksatory
Moduł 15. Interfejsy i typy kolekcji
- Interfejsy kolekcji
- Listy tablicowe
- Kolejki i stosy
Moduł 16. Struny
- Tworzenie ciągów
- Manipulowanie ciągami
- Klasa StringBuilder
Moduł 17. Wyjątki rzucania i łapania
- Instrukcja rzutu
- Instrukcja try and catch
- Jak działa stos wywołań
- Metody i właściwości klasy wyjątków
Moduł 18. Delegaci i wydarzenia
- Delegaci
- Wydarzenia
Moduł 19. Genetyki
- Generics: Primer
- Parametryzacja według typu danych
- Klasa System.Collections.Generics
Wymagania
Przed przystąpieniem do tego kursu studenci muszą posiadać kompetencje w następujących obszarach:
- Znajomość i komfort z podstawowymi funkcjami systemu operacyjnego, takimi jak manipulowanie plikami.
- Zrozumienie podstaw programowania strukturalnego, w tym pojęć takich jak kontrola przepływu, zmienne i parametry oraz wywołania funkcji.
- Co najmniej 3-miesięczne doświadczenie w tworzeniu aplikacji w środowisku graficznym lub niegraficznym lub równoważna wiedza.
Doświadczenie w programowaniu obiektowym i koncepcjach nie jest wymagane.
Opinie uczestników (1)
Zaszyte na nasze potrzeby
Rafal - Haleon
Szkolenie - C#.Net
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję