Szkolenia Microsoft Office

Szkolenia Microsoft Office

Szkolenia autorskie

Opinie uczestników

VBA For Access & Excel

examples and the way he explained

Sandeep Parashar - Gate Gourmet Switzerland GmbH

VBA For Access & Excel

The explanation way and including tips on the best practices in VBA/Access, encouraging via exercise to think more by ourselves on how to solve the problem rather than giving ready solutions

Daria Rudin - Gate Gourmet Switzerland GmbH

VBA For Access & Excel

Kamil was exceptionally patient and very helpful in figuring out solutions to real needs. He was also very honest about if he didn't know something from the top of his head, which enabled us to quickly jump on in the training and we didn't lose time.

Christine Weiler - Gate Gourmet Switzerland GmbH

Tworzenie prezentacji - Microsoft PowerPoint

praktyczne przykłady

Anna Grygiel - Inoutic/Deceuninck Sp. z o.o.

Visual Basic for Applications (VBA) in Excel - Introduction to programming

Exercises

Anna Szumniak - UBS Business Solutions Poland Sp. z o.o.

Visual Basic for Applications (VBA) in Excel - Introduction to programming

Training agenda was well thought out

Przemek Zalasinski - UBS Business Solutions Poland Sp. z o.o.

Visual Basic for Applications (VBA) in Excel - Introduction to programming

short excersises

Mateusz Podsiadlo - UBS Business Solutions Poland Sp. z o.o.

Microsoft Office Excel - poziom zaawansowany

Tempo było idealne - fakt że grupę mieliśmy specjalnie dobraną.
Przeszliśmy przez wszystkie funkcjonalności Excela - to na czym mi zależało, żeby odkryć takie rzeczy których nie znałam.

Ewa Czerwińska - Pirelli/TPI

Visual Basic for Applications (VBA) w Excel dla analityków

duża ilość ćwiczeń

Małgorzata Jasniecka - IZBA SKARBOWA W OPOLU

Visual Basic for Applications (VBA) w Excel dla analityków

Możliwości przećwiczenia całej wiedzy zdobytej na szkoleniu w dodatkowych zadaniach.

Wioleta Kubczak - IZBA SKARBOWA W OPOLU

Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - wstęp do programowania

duży zakres informacji

Piotr Janicki - ArjoHuntleigh Polska Sp z o.o.

Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - wstęp do programowania

rozwiązywanie problemów na bieżąco. wyszukiwanie najbardziej przydatnych elementów dla osób szkolonych.

Dominik Gardo - ArjoHuntleigh Polska Sp z o.o.

Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom zaawansowany

Pomoc trenera w rozwiązaniu problemów

Tomasz Czornak - UBS Business Solutions Poland Sp. z o.o.

Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom zaawansowany

Robienie czwiczenia na zywo w Excelu, i wiedzy trenera.

Perceval Pradelle - UBS Business Solutions Poland Sp. z o.o.

Microsoft Office Excel - efektywna praca z arkuszem

sposób przekazania informacji, prosty czytelny, umiejętność nawiązywania kontaktu

- Pirelli

Microsoft Office Excel - efektywna praca z arkuszem

dostosowanie zakresu szkolenia do rzeczywistych potrzeb na moim stanowisku pracy

Marcin Ostrówka - Pirelli

Microsoft Office Excel i Visual Basic for Applications (VBA) dla kontrolerów finansowych i audytorów

Szkolenie zawierało mnóstwo ciekawych i dobrze dobranych przykładów do praktycznego zastosowania.

Piotr Walewski - Skandinaviska Enskilda Banken AB (S.A.) Oddział w Polsce

Microsoft Office Excel - poziom podstawowy

Atmosfera, wiedza trenera, umiejętności---suuuuper

Beata Perzanowska - Beata Perzanowska

Microsoft Office Excel - analiza i prezentacja danych

Sposób prowadzenia zajęć, czytelne przekazanie zagadnień

Anna Kremens - Wojewódzki Osrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Microsoft Office Excel - analiza i prezentacja danych

Tworzenie i możliwości tabeli przestawnej. Udzielanie/poszukiwanie odpowiedzi na bieżąco zadawane pytania/problemy.

Bartosz Muńko - Wojewódzki Osrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Visual Basic for Applications (VBA) in Excel - Advanced

Content and the way it was provided.

Marcin Samborski - UBS Business Solutions Poland Sp. z o.o.

Microsoft Office Excel - analiza i prezentacja danych

temperament, wiedza, sprawność

Henryk Kubiak - TP Industrial

Access - projektowanie baz danych

zaangażowanie prowadzącego

Sylwia Żokowska - UNILEVER POLAND SERVICES SP. Z O.O.

Access - projektowanie baz danych

Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia. Nie było ono prowadzone za szybko, a w sposób taki żeby każdy mógł wszystko zanotować i się nauczyć.

Agnieszka Grzywa - UNILEVER POLAND SERVICES SP. Z O.O.

Visual Basic for Applications (VBA) in Excel - Introduction to programming

It was really nice from the trainer that he took a lot of time to answer our questions and helped us improve or gave us hints on how to improve some macros we were already using without fully understanding the code.

David Trieu - CD Projekt SA

Access - podstawy

The training started for the early beginners, so everybody could get to know what all is about.

Amanda Dzida - UNILEVER POLAND SERVICES SP. Z O.O.

Access - podstawy

Kontakt trenera z uczestnikami i umiejętność wytłumaczenia nawet skomplikowanych zagadnień.

Paweł Malerz - UNILEVER POLAND SERVICES SP. Z O.O.

Project Management with Microsoft Project

Flexibility and ability to adjust to my training needs during the training session itself

Daniela Kostovska - NLMK BELGIUM HOLDINGS

Access - podstawy

Dostosowanie szkolenia do moich potrzeb

Paulina Jeziorska - UNILEVER POLAND SERVICES SP. Z O.O.

Access - podstawy

Tempo i poziom szkolenia dostosowane do uczestników, pomoc w przypadku problemów, szczegółowe odpowiedzi na wszytskie pytania.

Aneta Ługowska - UNILEVER POLAND SERVICES SP. Z O.O.

Access - podstawy

Tempo szkolenia, struktura

Katarzyna Kempińska - UNILEVER POLAND SERVICES SP. Z O.O.

Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziomu średni - zaawansowany

połączenia z danymi, kolekcje

Grzegorz Kozioł

Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziomu średni - zaawansowany

generalnie było bardzo dobrze.

Damian Ostrega

Access - podstawy

przez cały czas trener dbał o to, żeby nikt się gubił i wszyscy byli na bieżąco

Anna Krupa

Access Basics

If anybody had a problem, the trainer always helped

ANNA JAGIEŁKA - UNILEVER POLAND SERVICES SP. Z O.O.

Access - podstawy

indywidualne podejście do każdego uczestnika oraz chęć rozwiązania każdego problemu jaki pojawiał się w trakcie wykonywanych zadań

Judyta Kozłowska - Unilever Poland Services sp. z o.o.

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

the practical examples.

Marika Agius - Malta Financial Services Authority

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

STEP BY STEP EVEN HANDS ON WITH REALISTIC DATA EXAMPLES

CARL MIFSUD - Malta Financial Services Authority

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

Hands-on practice and exercises

Godwin Spiteri - Malta Financial Services Authority

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

Kamil has an excellent way of explaining things. He speaks clearly and will take the time to explain things individually when necessary.

Theresa Fenech - Malta Financial Services Authority

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

The trainer was very well prepared and encouraged interaction with the group. The exercises were very interesting and enabled us to utilise the knowledge on the subject in a practical context.

Tomasz Kolbuszewski - Malta Financial Services Authority

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

Trainer was calm and very patient to explain in a way that everyone understands, even those with basic knowledge of excel.

Sera Farrugia - Malta Financial Services Authority

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

its applicability to work related issues

Ranier Buhagiar - Malta Financial Services Authority

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

Training customised to our company's needs; individual attention; private classroom

Rosanne Tanti - Malta Financial Services Authority

Visual Basic for Applications (VBA) for Analysts

I liked the fact that we were a small group and therefore the trainer was able to offer individual attention to each trainee.

Claire Pace - Malta Financial Services Authority

Microsoft Office Excel - analiza i prezentacja danych

jasne, czytelne komunikaty, bardzo dobrze przygotowane materiały do pracy. Szkoda, że zrzuty z ekranu z materiałach opisowych w jezyku angielskim

Renata Kurek - innogy Polska S.A.

Microsoft Office Excel - analiza i prezentacja danych

Dużo praktycznych zagadnień

- innogy Polska S.A.

Microsoft Office Excel i Visual Basic for Applications (VBA) dla kontrolerów finansowych i audytorów

Ćwiczenia praktyczne, odkrywanie nowych możliwości excela

Małgorzata Kiedykl - Ślaskie Centrum Florystyczne REKPOL Sp. z o.o.

Microsoft Office Excel i Visual Basic for Applications (VBA) dla kontrolerów finansowych i audytorów

Zdobycie nowych umiejętności w programie Excel oraz poznanie języka VBA który mam nadzieję pomoże mi w dalszej pracy.

Sylwia Śliwka - Ślaskie Centrum Florystyczne REKPOL Sp. z o.o.

Podkategorie

Plany Szkoleń Microsoft Office

Kod Nazwa Czas trwania Charakterystyka kursu
advpp Advanced Slide Design in PowerPoint 7 godz. This course is aimed at anyone wanting to work more efficiently in PowerPoint when creating slides and to learn the basics of presenting them. Before design: designing with the end-goal of the presentation in mind setting up PowerPoint (saving options, adjusting the working space) most important elements of the ribbon customizing Quick Access Toolbar Design: basic slide design rules basic slide DON'Ts how to prepare simple infographics putting emphasis on elements creating and importing tables using spreadsheets in PowerPoint how to make tables effective on slides using different charts using different graphs using and editing pictures distributing elements on slide Good practices: examples of great slides Effective presentations: how to prepare for a presentation delivery what to keep in mind when presenting body language and tone of voice basics public speaking rules - basics
3094 Microsoft Office Excel - efektywna praca z arkuszem 14 godz. Kurs "Efektywna praca z arkuszem Excel" jest prawdziwą perełką wśród szkoleń dotyczących tego popularnego arkusza kalkulacyjnego.  Nejlepszy opis stanowią trzy słowa: dynamizm, efektywność, precyzja.  Dłuższy opis. Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących z arkuszem Excel, które chciałyby usprawnić swoją pracę. Jest to najbardziej dynamiczne i praktyczne szkolenie w naszej ofercie dot. Excela. Materiały oraz wszystkie przyklady zostały dobrane tak aby wycisnąć z niego jak najwięcej. Kurs ma na celu przede wszystkim, pokazanie, że praca w arkuszu kalkulacyjnym nie musi być nudna, monotonna i nużąca. Prezentujemy rozwiązania, które w znaczącym stopniu wpłyną na szybkość Państwa pracy oraz pomogą ją zoptymalizować do takiego stopnia, że wielokrotne operacje takiej jak np. "Kopiuj/Wklej" odejdą w zapomnienie. Edycja arkuszy Edycja zawartości komórki Wstawianie i usuwanie komórek Kopiowanie komórek Polecenia Kopiuj i Wklej Uchwyt wypełniania Polecenie Wypełnij Serie danych i opcja Autowypełnianie Kopiowanie formuł Odwołanie względne a odwołanie bezwzględne Odwołania mieszane Przenoszenie komórek Schowek pakietu Office Wycofywanie, powtarzanie i ponawianie operacji Praca ze skoroszytami Pliki programu Excel Arkusze skoroszytu Okna skoroszytów Zapisywanie plików na dysku Otwieranie istniejących skoroszytów Zastosowanie funkcji w formułach Funkcje Budowa funkcji Argumenty funkcji Wprowadzanie funkcji Funkcje matematyczne i trygonometryczne Funkcje statystyczne Funkcje logiczne Funkcje wyszukiwania i adresu Funkcje informacyjne Funkcje daty i czasu Funkcje tekstowe Formatowanie komórek Formatowanie liczb Wyrównywanie Formatowanie czcionek Obramowania Cieniowanie komórek Style Formatowanie warunkowe Malarz formatów Dobieranie szerokości kolumn i wysokości wierszy Autodopasowanie Autoformatowanie Usuwanie formatowania z komórek Praca z obiektami graficznymi Obiekty graficzne Pasek narzędzi rysowania Rysowanie obiektów Wstawianie obrazów Pracujemy z obiektami graficznymi Kolejność ustawienia obiektów graficznych Tworzenie wykresów Wykresy  Kreator wykresów Powiązania arkusza danych z wykresem Serie danych i punkty Elementy wykresu Typy wykresów Opcje wykresów Tytuły Osie Linie siatki Legenda Etykiety danych Tabela danych Drukowanie Drukowanie  Okno dialogowe, Ustawienia strony Podgląd wydruku Okno dialogowe, Drukowanie Korzystanie z list Listy Przekształcenie zakresu w listę Zastosowanie formularzy Polecenie Autofiltr Filtry zaawansowane Sortowanie Sumy pośrednie Funkcje działające na bazach danych Tabele przestawne Tworzenie i modyfikacja tabel przestawnych Pola obliczeniowe i elementy obliczeniowe
855 MS Outlook dla zaawansowanych 7 godz. Kurs przedstawia zaawansowane funkcję programu MS Outlook. Na koniec kursu uczestnicy będą umieli korzystać z programu Outlook w sposób dużo wydajniejszy dla siebie, dodawać podpisy do wiadomości email, śledzić wiadomości, przypisywać uprawnienia innym użytkownikom. Outlook dziś Używanie Outlooka dziś Dostosowywanie Outlooka dziś Dostosowywanie Outlooka Dostosowywanie odsłon Tworzenie skrótów do stron internetowych Używanie ulubionych Poczta Ponowne wysyłanie wiadomości przypominających Podpisy i papeteria Śledzenie wiadomości Mail formats Kontakty Eksportowanie kontaktów do Excel Wizytówki Kalendarz Harmonogramz grupowe Dzielenie kalendarza Dziennik Rejestracja dziennika Przegląd dziennika Ręczna rejestracja wpisów dziennika Zarządzanie pocztą Używanie organizera Tworzenie i korzystanie z folderów poczty i folderów osobistych Korzystanie z zasad przy zarządzaniu poczta Wyszukiwanie wiadomości Archiwizacja wiadomości Przeglądanie folderów innych użytkowników Nadawanie praw dostępu użytkownikom do folderu Przeglądanie folderów innych użytkowników Dodawanie skrzynki pocztowej do konta Formy Tworzenie i stosowanie niestandardowych form
advprsnt Delivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop 21 godz. Objective: Improving the ability to prepare an attractive presentations using Powerpoint and other tools Addressees: Sales representatives, consultants, research and teaching staff, managers, teachers, corporate employees, SMEs and public institutions, for which the challenge is to stand in front of a group of people, say to them, arousing interest Brief Introduction to PowerPoint Using the program from the dialogs Elements VBA Working with MS Excel The graphics Preparation of slides adapting the content to the duration of the presentation selection scheme, create your own designs way of presenting content - from general to specific or vice versa selection of titles and range of content visualization - graphs, tables, illustrations (graphics informative) Advanced Powerpoint Presentation Master: Editing Slide Master, Editing Notes Master, Editing Handout Master, Creating presentation templates, Formatting Masters.   Using SmartArt: Bullet point alternatives, Flow charts, Process charts, Relationship charts.   MS Excel integration: importing tables, importing charts, creating new charts in PowerPoint, editing source data.   PowerPoint plugins: installing new plugins, Office Mix, PowerPointLabs, Office Timeline, Poll Everywhere, Oomfo. Types of presentation consulting and information designed to deliver report as "just reading" the slide sales and persuasive (to be presented) Preparing a Sales Deck Sales slide deck what to do before starting to design a slide deck, what to include in a sales slides deck.   Slide composition structuring the slides, using visuals.   Including data ​effective use of charts, simplifying charts and graphs, how to determine which data deserves a slide, how not to overload your peers, connecting MS Excel.   Amplifying your message how to use your slide deck Support Materials notes for yourself handout for customers Personal competencies of good speakers voice, diction, wordless message self-presentation ability to build credibility Zero Hour, which I have in front of audience last 15 minutes pre-concentrate taming the tiger, which is about how to win the stage fright first impression making contact with customers benefits from the break, the "effect of freshness" and not just Errors that can be avoided unconventional show about life insurance too serious about handkerchiefs nose Bored vs lack of specific details about the subject of presentation Crisis situations, that is the art of improvisation equipment failure erroneous content on slides tornado and other unforeseen circumstances Using new technologies to prepare interactive presentations Creating Flash based presentations using Prezi Create first slide Adding data to the slides Customizing inner blocks in a slide Presenting with awesomeness   Haiku Deck: Another tool to create interactive Web and iOS based presentations   Creating animated narrator videos using GoAnimate ​Creating first slide Adding characters and objects to a scene Adding voice overs Scene sequencing Playback of the final video Practice makes perfect AutoSummarize Feedback from participants
3090 Wprowadzenie do pakietu Microsoft Office - programy Word i Excel 21 godz. Uczestnicy kursu nauczą się tworzyć estetyczne, profesjonalnie wyglądające dokumenty w edytorze tekstu Microsoft Word. Uczestnicy kursu będą w stanie sprawnie wykonywać różnorodne obliczenia, w przejrzysty sposób porządkować i prezentować ich wyniki, posługiwać się wieloma mechanizmami ułatwiającymi i przyspieszającymi tworzenie arkuszy kalkulacyjnych w programie Excel. Word Wprowadzenie do używania edytorów tekstów Możliwości komputerowego przetwarzania tekstów Tworzenie i zapis dokumentów Szybkie i precyzyjne poruszanie się po dokumencie Style Znaczenie stylów dla łatwego utrzymania spójności, przejrzystości i estetyki dokumentu Grupy stylów i ich zastosowanie Szybka zmiana formatowania tekstu podstawowego Formatowanie tytułów i środki typograficzne używane do ich wyróżniania Ogólne zasady uzyskiwania przejrzystości i estetyki tekstów Listy - wypunktowania i wyliczenia Zastosowanie wypunktowań oraz wyliczeń Utrzymanie jednolitego wyglądu list w całym dokumencie Szybka zmiana wyglądu list Zmiana kolejności lub poziomu dla elementu listy Budowa i zastosowanie tabel Wstawianie tabel Estetyka i przejrzystość tabel (m.in. zmiana kroju i wielkości pisma oraz krawędzi, wewnętrznych marginesów i koloru tła komórek) Modyfikacja tabel (m.in. dodawanie i usuwanie kolumn oraz wierszy, a także tworzenie nagłówków wspólnych dla kilku kolumn) Nagłówki i stopki stron Zastosowanie Ustawienie osobnego nagłówka/stopki dla pierwszej strony dokumentu Użycie automatycznej numeracji stron (w tym numeracji w postaci "Nr kolejny strony / Ilość stron w dokumencie") Wstawienie na wszystkich stronach informacji z metryki dokumentu (np. tytuł, autora lub datę aktualizacji) Zmiana kroju i wielkości pisma dla numerów stron (niezależnie od pozostałej zawartości nagłówka/stopki) Excel Wprowadzenie Podstawowe wiadomości o programie Budowa głównego okna programu Operacje na skoroszytach (zeszytach) i arkuszach Wprowadzanie i modyfikacja danych w komórkach arkusza Formatowanie danych Ustalanie sposobu wyświetlania różnych typów danych oraz wyników obliczeń (np. dat, kwot, procentów czy ułamków) Ustalanie krawędzi oraz tła komórek Formatowanie tytułów wierszy i kolumn Używanie stylów Nawigacja Przemieszczanie się w obszernych arkuszach Równoległa praca na wielu arkuszach/skoroszytach Kopiowanie i przenoszenie danych Zaznaczanie obszarów (zakresów komórek) Przemieszczanie danych Wklejanie specjalne Automatyczne wypełnianie komórek ciągami (seriami) danych (np. liczb porządkowych czy dat kolejnych dni roboczych) Formuły, adresy i nazwy komórek Tworzenie, modyfikacja i kopiowanie formuł Odwołania cykliczne Formatowanie warunkowe Typy adresów i ich zastosowanie Odwołania do innych arkuszy i skoroszytów Używanie nazw komórek Funkcje Ogólne zasady używania funkcji Najczęściej używane funkcje Zagnieżdżanie funkcji Użycie funkcji warunkowych Kreator funkcji Wykresy Główne typy wykresów i ich zastosowanie Ogólne zasady tworzenia przejrzystych wykresów Tworzenie wykresów Elementy składowe wykresów i ich modyfikacja Tworzenie własnych typów wykresów
2370 VBA w Access 21 godz. Szkolenie omawia zagadnienia związane z programowaniem w języku Visual Basic for Applications, przedstawia sposoby dostępu do danych za pomocą języka VBA. Uczestnik szkolenia poznaje również mechanizmy pozwalające napisać profesjonalną aplikacje bazodanową. Wprowadzenie do języka VBA Przechowywanie informacji Typy danych Zmienne Nazewnictwo, cechy, zasięg widoczności zmiennych Struktury sterujące if, select case, do, for Pętle Funkcje wbudowane Rodzaje, wyszukiwanie i usuwanie błędów Komentarze Konserwcja kodu Obiekty Definicja Właściwości Metody Kolekcje obiektów Przeglądanie Tabele, kwerendy, indeksy Obiektowy dostęp do danych Własne klasy Obiektowa obsługa błędów Bazy Danych VBA w konstruowaniu kwerend Wykorzystanie składni SQL Instrukcje transakcyjne Obiekty DAO oraz ADO Rekordy Importowanie danych z innych systemów Aplikacje Konstruowanie Plan Interfejs Paski menu Raporty Formanty dostępne z poziomu kodu Formularze Współpraca i obsługa innych aplikacji Biblioteki funkcji Dobra praktyka programistyczna Wskazówki i porady
advppst Zaawansowany PowerPoint dla zespołów sprzedażowych 7 godz. The course is dedicated to sales teams. It focuses on leveraging PowerPoint's functions that aid in the sales process, ie. how to show data effectively, how not to over-clutter slides and what to focus on in a sales deck. Sales slide deck what to do before starting to design a slide deck, what to include in a sales slides deck. Slide composition structuring the slides, using visuals. Including data ​effective use of charts, simplifying charts and graphs, how to determine which data deserves a slide, how not to overload your peers, connecting MS Excel. Amplifying your message how to use your slide deck, presenting with confidence.
3089 Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom średniozaawansowany 14 godz. Kurs przeznaczony dla osób znających podstawy VBA (Visual Basic for Applications), które chcą rozwijać swoją wiedzę oraz w większym zakresie wykorzystywać możliwości tego języka. Kurs kładzie duży nacisk na jeszcze większą automatyzację i optymalizację pracy poprzez tworzenie własnych formularzy VBA, efektywną obsługę błędów czy też szybką konwersję różnych typów danych. Ułatwienia Tworzenie własnych pasków zadań i menu Typy danych Konwersja na inne typy Zasięg i czas życia zmiennych Operatory i ich priorytety Opcje modułów Instrukcje warunkowe Select Case If ... Then ... ElseIf ... Else Pętle Kiedy odwracać pętle do loop Pętla For Each Instrukcje przerwania pętli (exit) Debugging Przetwarzanie krokowe Pułapki Watches Locals Window Immediate Window Call Stack Obsługa błędów Przechwytywanie i obsługa run-time errors Konstrukcje: On Error Resume Next, On Error GoTo label, On Error GoTo 0 Wyświetlanie danych na pasku statusu (statusbar) Podstawy optymalizacji ScreenUpdating Pomiar czasu trwania makra za pomocą metody Timer Formularze VBA Tworzenie własnych formularzy Wywoływanie formularza z poziomu kodu Wykorzystanie formularzy w arkuszu
excelvbai Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - wprowadzenie 14 godz. This course has been created for anyone who works with Excel and wants to automate most of their tasks. The course covers procedural programming in VBA. Students will learn which objects are available in Excel and how to use them. They will also learn how to write their own worksheet functions, debug programs and write complete applications using VBA forms. This course can also be run in more depth, and with more practical examples, as a three day course. Macros Recording and Modifying Macros Assigning Macros to Toolbar, Buttons, Shortcut key Visual Basic for Applications Environment Visual Basic Editor and its options Component Management Shortcuts Environment Optimization Introduction to Procedural Programming Procedures: Functions and Sub-routines Data Types Control Flow If ...Then....Elseif....Else....Endif Case Do...Loop , While For... Next Exit Arrays and Loops Strings Visual Basic VBA and Sheet Data Exchange (Cells, Range Methods) Getting and Printing Data from Users (InputBox, MsgBox) Variable Declaration Scope and LifeTime of Variables and Objects Operators and Their Priorities Modules Options Creating Worksheet Functions Objects, Classes, Methods and Properties Locking Project for Viewing Debugging Run Time, Design Time, and Break Mode Brakes and Watches Local Window Immediate Window Call Stack Error Handling Errors Types On Error GoTo On Error Resume Next Excel Model Object Application Object Workbook Object and Workbooks Collection Worksheet Object and Worksheets Collection ThisWorkbook, ActiveWorkbook, ActiveCell, .... Selection Object Range Collection Cells Collection Using Status Bar Screen Updating and Optimizing Timer and Time Measuring Events Handling in VBA VBA Forms Creating and Using Forms Invoking Forms in VBA Code Using VBA Forms in Worksheet
advmspp MS PowerPoint - poziom zaawansowany 7 godz. This course aims to improve PowerPoint skills of the trainees by practical exercises supported by relevant theory. It’s designed for everyone, mostly presentation designers, but also conference speakers and team-meeting presenters.Presentation Master: Editing Slide Master, Editing Notes Master, Editing Handout Master, Creating presentation templates, Formatting Masters. Using SmartArt: Bullet point alternatives, Flow charts, Process charts, Relationship charts. MS Excel integration: importing tables, importing charts, creating new charts in PowerPoint, editing source data. PowerPoint plugins: installing new plugins, Office Mix, PowerPointLabs, Office Timeline, Poll Everywhere, Oomfo. Other: Keyboard shortcuts, Reviewing (commenting etc.) a presentation.
3082 Microsoft Access - pobieranie danych 14 godz. Szkolenie przeznaczone jest dla osób pobierających informacje z gotowych baz danych za pomocą kwerend lub zapytań SQL Kwerendy Rodzaje kwerend Kreator kwerend Widok projektu kwerendy Właściwości kwerend Grupowanie w kwerendach Tworzenie prostej kwerendy wybierającej Kwerendy krzyżowe Kwerendy wyszukującej duplikaty Kwerendy wyszukującej nie pasujące dane Kwerendy parametryczne Kwerendy funkcjonalne (tworzącą tabelę, usuwającą, dołączającą, aktualizującą) Tworzenie tabeli z kwerendy Archiwizowanie danych za pomocą kwerendy dołączającej Rozwiązywanie problemów z kwerendami Wyrażenia w kwerendach Przykłady zastosowania wyrażeń Obliczenia w kwerendach Funkcje Język SQL w Access Pobieranie danych Ograniczanie wyników Sortowanie danych Funkcje SQL Agregacja danych przy użyciu funkcji grupujących Pobieranie danych z wielu tabel Podzapytania Operatory zbiorowe
vbaaccessexcel Visual Basic for Applications (VBA) w Microsoft Office Access i Excel 21 godz. Introduction to VBA Introducing the VBA environment VB Editor Using Project Explorer Toolbox Modules Procedures and Functions Comments Principles and concepts of programming Data types, variables and constants Program flow control If…Then… Else Do…Loop, While and Until For…Next statements  Input / Output, Message boxes, Input boxes Code behind forms, Form controls manipulation Passing arguments, Returning Values Debugging Run Time, Design Time, and Break Mode Breaks and Watches Local Window Immediate Window Access - Object-Oriented Programming Access object model Objects, Collections Events Methods and properties Data Access Object Library Access User Interface Design Programming event procedures Dynamic combo boxes User inputs Interface design considerations Menus Access SQL & Database Design Filtering – various Where clause options Deriving data - calculated fields Inner table joins Outer table joins Sub-queries – filtering, virtual tables and columns, Creating – adding rows directly or via queries Updating and Deleting - directly and via sub-queries Creating and Dropping tables Creating relationships Use of primary and foreign keys Excel - Object-Oriented Programming Excel object model Objects, Collections Events Methods and properties Excel – Programming Analysis Routines Sorting, filtering and distributing data between worksheets and workbooks Using VBA to control charts Using VBA to control pivot tables Using VBA to control What If scenarios Importing from external files, internet et cetera Error Handling Stepping through code Finding syntax errors Using Debug.Print Building error-trapping routines
3056 Tworzenie prezentacji - Microsoft PowerPoint 7 godz. Uczestnicy kursu będą w stanie przygotować publiczne wystąpienie z wykorzystaniem komputerowej prezentacji, a także związanych z nią drukowanych materiałów pomocniczych, przeznaczonych dla uczestników prelekcji. Tworzenie i kompozycja prezentacji   Tworzenie i zmiana kolejności slajdów Zmiana formatowania tekstu, kolorystyki oraz układu slajdu Umieszczanie na slajdach tabel z zestawieniami i prostymi obliczeniami Umieszczanie na slajdach wykresów, ilustracji, zdjęć, schematów itp.   Przygotowanie prezentacji do potrzeb wystąpienia   Animowane przejścia między slajdami Ustalanie czasu wyświetlania poszczególnych slajdów Ukrywanie slajdów Sprawdzenie ostatecznego wyglądu oraz czasu trwania prezentacji   Przygotowanie dodatkowych materiałów informacyjnych   Wykorzystanie i modyfikacja wzorców materiałów informacyjnych i notatek Dodawanie do slajdów notatek dla prelegenta Przygotowanie i wydruk materiałów pomocniczych dla uczestników  
69353 Tworzenie dokumentów online w Sway 7 godz. Ten kurs jest dla osób, które chcą dzielić się dokumentami online przez Sway. Jest to świetny sposób na dzielenie się raportami, prostymi broszurami i prezentacjami nie wymagającymi komentarza mówcy.Tworzenie dokumentów w Sway: - tworzenie nowych dokumentów, - dodawanie sekcji, - kiedy używać której sekcji, - dodawanie multimediów i tekstu, - zmiana układu dokumentu, - dodawanie plików, - zmienianie opcji nastroju Sway. Dodatkowe tematy: - elementy copywritingu, - wybór odpowiednich zdjęć/obrazków i video, - publikowanie i dzielenie się stworzonym Sway'em.
msproj1 Microsoft Project - podstawy zarządzania projektami 14 godz. Na kursie uczestnik dowie się, jak umiejetnie wykorzystywać narzędzie Microsoft Project by stworzyć harmonogram zadań, gospodarować zasobami i monitorować realizację poszczególnych etapów projektu. Wprowadzenie Definicja projektu Kluczowe zasady tworzenia projektów Model trójkąta Obsługa Instalacja aplikacji Charakterystyka Microsoft Project Pomoc Zapisywanie, wyszukiwanie, otwieranie projektu Podstawowe widoki Harmonogram Reguły tworzenia harmonogramów Typy harmonogramów Kalendarze projektowe Wprowadzanie zadań do harmonogramu Edycja zadań w harmonogramie Czas trwania zadań Czas ciągły zadań Czas szacowany w zadaniach Priorytet projektu i zadań Współzależności pomiędzy zadaniami Wyprzedzenie i zwłoka Kamienie milowe Wizualizacja zadań w różnych widokach Optymalizacja harmonogramu Ograniczenia w zadaniach Termin ostateczny Zadania krytyczne Ścieżka krytyczna Zapas czasu w projekcie Skracanie ścieżki krytycznej Dostosowanie widoków Zasoby Definicja zasobów Koszty zmienne zasobów Koszty jednorazowego wykonania Tabele stawek Dostępność zasobów Praca - definicja Stałe w równaniu pracy Nakłady pracy Alokacja zasobów Przeciążenia zasobów Bilansowanie zasobów Koszty Koszty stałe Kontrola kosztów Koszty projektu, zadań, zasobów i pracy Realizacja projektu Metody realizacji projektu Plan bazowy Analiza stanu Analiza odchyleń Zmiany w projekcie Raporty Raporty w Microsoft Project Tworzenie raportów użytkownika Wyszukiwanie danych Sortowanie danych Filtry Grupowanie danych
68615 Microsoft Office Excel - moduł Business Intelligence 14 godz. Kurs przeznaczony jest dla osób, które chciałyby się zapoznać oraz nauczyć korzystać z nowej funkcjonalności MS Excel 2013, przeznaczonego dla Business Inteligence. Wstęp nowe możliwości Excela w Business Inteligence czym jest Power Query czym jest PowerPivot czym jest Power View czym jest Power Map czym jest Power Inquire czym jest Solver instalacja dodatków Dodatek Power Query import i transformacje źródeł plikowych import i transformacja źródeł internetowych Wprowadzenie do PowerPivot i praca z danymi omówienie kontrolek slicer filtrowanie danych formatowanie komórek zmiana typu danych dostosowanie arkusza danych Pobieranie danych z różnych źródeł do PowerPivot pobieranie danych z baz danych pobieranie danych z MS Excel pobieranie danych z plików TXT pobieranie danych typu Copy-Paste tworzenie tabel linkowanych Tworzenie tabel przestawnych korzystających z PowerPivot tworzenie tabeli przestawnej reorganizowanie tabeli przestawnej dodawanie miar wyliczanych do tabeli przestawnej zmiana rodzaju funkcji tabel przestawnych Tworzenie wykresów przestawnych korzystających z PowerPivot tworzenie wykresu przestawnego reorganizowanie wykresu przestawnego Odświeżanie danych w arkuszu PowerPivot Tworzenie i zarządzanie relacjami w PowerPivot Wprowadzenie do wyrażeń DAX (Data Analysis Expressions) omówienie DAX rodzaje funkcji operatory kolumny wyliczane oraz miary obsługa błędów Arkusze Power View tabele: sortowanie filtrowanie wykresy mapy Dodatek Solver problemy, które można rozwiązać dzięki dodatkowi omówienie konfiguracji narzędzia przykłady optymalizacyjne Dodatek Inquire omówienie koncepcji dodatku przegląd projektu arkuszy
excelvbag Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom Guru 21 godz. Kurs obejmuje zagadnienia maksymalnej automatyzacji. Uczestnik kursu dowie się m.in : jak bez użycia VBA efektywnie wykorzystywać nazwy komórek i jak je kopiować, jakie są przydatne własności obiektów Excela dostępne tylko z kodu VBA, jak stworzyć własną bibliotekę kontrolek, jak stworzyć gotową aplikację oraz jak ją zabezpieczyć. Zaawansowane elementy programu Excel Funkcje tablicowe Własności obiektów dostępne z poziomu VBA Zdarzenia Arkusza, Skoroszytu i Aplikacji Formuły wielokrotnie zagnieżdżone Dodatek Solver User Forms Tworzenie interfejsu użytkownika Zaawansowane funkcje formularzy i własne okna dialogowe Obsługa zdarzeń formularzy Access and Excel Automation Automation vs ADO Wykorzystanie funkcjonalności Accessa w kodzie VBA w Excelu Tworzenie aplikacji w Excelu Tworzenie aplikacji i jej dystrybucja Dystrybucja i zabezpieczanie dodatków do Excela Tworzenie niestandardowych pasków narzędzi i menu Excel Hacks Sztuczki i triki pozwalające wykorzystać nieznane możliwości Excela, np.: podwójny wykres kołowy, zaawansowane formatowanie warunkowe, koniec problemów z formatowaniem komórek, wyodrębnianie wartości liczbowych z tekstu
66256 Presenting technical solutions to the world of non-engineers 14 godz. This course is dedicated to: engineers who come up with difficult to explain technical solutions and want to present them to non-technical people, marketers who have to translate the language of engineers from the company to the language of users, which sometimes is not the same. After taking this course, the delegates will be able to present hard technical solutions in a simple way. The course will consist mostly of practical tasks, including designing a short presentation. Some short videos with examples of great presentations will be shown as well. Overcoming stage fright understanding the origins of stress, how to prevent stress long time before the presentation, how to quickly improve your confidence before going to the stage. Why instead of What starting with Why this solution matters, describing How is it different from others, What it exactly is? A toolkit of the presenter using metaphors, using user-friendly language, the power of props and demos, introducing guests, and how did Steve Jobs do all that? Designing presentations that don't scare off simplifying slides, the power of visuals, presenting data (schemes, charts, etc.).
3053 Word dla zaawansowanych 14 godz. Uczestnicy kursu dowiedzą się jak automatyzować pracę, tworzyć złożone dokumenty, pobierać dane z bazy danych oraz przygotowywać formularze. Style Czym są i do czego służą Podział stylów Tworzenie, użycie, modyfikacja i usuwanie stylów Formatowanie podstawowego tekstu dokumentu Formatowanie tytułów Przydatne i często używane style akapitu oraz znaku Kopiowanie stylów między dokumentami Przejrzystość i estetyka tekstu Korespondencja seryjna [opcja] Przygotowanie źródła danych Przygotowanie dokumentu wzorcowego Generowanie dokumentów wynikowych Drukowanie adresów na kopertach Wstawianie grafiki do dokumentu Wstawianie plików graficznych WordArt, autokształty Spisy treści i spisy obiektów Wstawianie, aktualizacja i usuwanie spisu treści Zmiana wyglądu (formatowania) spisu treści Tworzenie spisów ilustracji, tabel itp. Przypisy Tworzenie indeksów rzeczowych Zakładki i odsyłacze Możliwości i praktyczne zastosowanie Tworzenie i usuwanie zakładek Wstawianie odsyłaczy Nagłówki i stopki stron [opcja] Zastosowanie, zawartość i układ Różnicowanie nagłówków i stopek (dla pierwszej strony oraz dla stron parzystych i nieparzystych) Wstawianie częściej używanych elementów (m.in. automatyczna numeracja stron oraz tytuł dokumentu) Formatowanie zawartości nagłówków i stopek stron Podział dokumentu na sekcje Możliwości i zastosowanie Ustawienie początku rozdziału na stronie nieparzystej Wstawienie do dokumentu stron w układzie poziomym Makra - automatyzacja zadań w arkuszach Rejestracja i uruchomienie makra Modyfikacja makr Przykłady przydatnych makr Kopiowanie makr do innych dokumentów Tworzenie własnych pasków narzędziowych Podłączanie makr do pasków narzędziowych Szablony Tworzenie i modyfikacja Lokalizacja szablonów na dysku Utworzenie dokumentu na bazie szablonu Podłączenie szablonu do dokumentu Inne możliwości programu Tryb poprawek (grupowa praca nad dokumentem)
66243 Project Server 21 godz. Wprowadzenie: Definicja projektu Kluczowe zasady tworzenia projektów Model trójkąta Obsługa: Środowisko EPM (Enterprise Project Management) - role programów Project Server i SharePoint omówienie interfejsu i widoków programu Project Web Access konfiguracja MS Project do pracy z serwerem Zapisywanie, wyszukiwanie, otwieranie projektu Podstawowe widoki Harmonogram: Reguły tworzenia harmonogramów Typy harmonogramów Kalendarze projektowe Wprowadzanie zadań do harmonogramu Edycja zadań w harmonogramie Czas trwania zadań Czas ciągły zadań Czas szacowany w zadaniach Priorytet projektu i zadań Współzależności pomiędzy zadaniami Wyprzedzenie i zwłoka Kamienie milowe Wizualizacja zadań w różnych widokach Optymalizacja harmonogramu: Ograniczenia w zadaniach Termin ostateczne wykonania zadań Zadania krytyczne Ścieżka krytyczna Zapas czasu w projekcie Skracanie ścieżki krytycznej Dostosowanie widoków Zasoby: Definiowanie zasobów – delegowani pracownicy, oddelegowany sprzęt i pojazdy, wynajem sprzętu, pracownicy i podwykonawcy (umowa o pracę, umowa o dzieło, zlecenie, refakturowanie) Definiowanie puli zasobów Koszty zmienne zasobów Koszty każdego wykorzystania (użycia) Tabele stawek Dostępność zasobów Praca - definicja Stałe w równaniu pracy Nakłady pracy Alokacja zasobów Przeciążenia zasobów Bilansowanie zasobów Koszty: Koszty stałe Planowanie i bieżąca kontrola kosztów Koszty projektu, zadań, zasobów i pracy Realizacja projektu: Metody realizacji projektu Plan bazowy Analiza stanu Analiza odchyleń – czasu pracy, kosztów Ewidencja faktur i dokumentów wz Zmiany w projekcie Wyszukiwanie danych: Sortowanie danych Filtry Tworzenie filtrów użytkownika Grupowanie danych Praca z Project Web Access: tworzenie propozycji i działań odpowiadanie na żądania menedżera projektu wypełnianie grafików (raportów okresowych) określanie swojej dostępności Raporty: Raportowanie postępu realizacji projektu Delegowanie zadań do współpracownika Propozycje nowych zadań i przypisywanie siebie do zadań Komunikacja z menadżerem projektu Raportowanie za pomocą MS Outlook
3052 Profesjonalne przygotowanie tekstów - MS Word 14 godz. Uczestnicy kursu nauczą się tworzyć estetyczne, profesjonalnie wyglądające dokumenty (w tym m.in. wszelkiego rodzaju korespondencję oficjalną - służbową i urzędową), a także w pełni wykorzystywać podstawowe mechanizmy programu umożliwiające przejrzysty przekaz informacji zarówno w krótszych, jak i dłuższych dokumentach. Wprowadzenie do używania edytorów tekstów Możliwości komputerowego przetwarzania tekstów Tworzenie i zapis dokumentów Zabezpieczanie dokumentów hasłem Kopie zapasowe dokumentów Szybkie i precyzyjne poruszanie się po dokumencie Style Znaczenie stylów dla łatwego utrzymania spójności, przejrzystości i estetyki dokumentu Grupy stylów i ich zastosowanie Szybka zmiana formatowania tekstu podstawowego Formatowanie tytułów i środki typograficzne używane do ich wyróżniania Ogólne zasady uzyskiwania przejrzystości i estetyki tekstów Listy - wypunktowania i wyliczenia Zastosowanie wypunktowań oraz wyliczeń Utrzymanie jednolitego wyglądu list w całym dokumencie Szybka zmiana wyglądu list Zmiana kolejności lub poziomu dla elementu listy Zmiana numeracji list wyliczanych (np. na liczby rzymskie lub małe litery alfabetu) Zmiana znaków wypunktowania Tabulatory Rodzaje i zastosowanie Wstawienie i zmiana położenia tabulatora Używanie tabulatorów w korespondencji (wyrównywanie dat w nagłówku dokumentu do prawego marginesu czy też wykropkowane miejsce na odręczny podpis) Wyrównywanie kolumn liczb Tabele Budowa i zastosowanie tabel Wstawianie tabel Estetyka i przejrzystość tabel (m.in. zmiana kroju i wielkości pisma oraz krawędzi, wewnętrznych marginesów i koloru tła komórek) Modyfikacja tabel (m.in. dodawanie i usuwanie kolumn oraz wierszy, a także tworzenie nagłówków wspólnych dla kilku kolumn) Nagłówki i stopki stron Zastosowanie Ustawienie osobnego nagłówka/stopki dla pierwszej strony dokumentu Użycie automatycznej numeracji stron (w tym numeracji w postaci "Nr kolejny strony / Ilość stron w dokumencie") Wstawienie na wszystkich stronach informacji z metryki dokumentu (np. tytuł, autora lub datę aktualizacji) Zmiana kroju i wielkości pisma dla numerów stron (niezależnie od pozostałej zawartości nagłówka/stopki) Użycie separatora nagłówka/stopki (linii oddzielającej od głównej treści strony) Korespondencja seryjna Zastosowanie i możliwości mechanizmu korespondencji seryjnej Przygotowanie źródła danych (np. bazy adresów) oraz dokumentu podstawowego Drukowanie korespondencji seryjnej Drukowanie etykiet adresowych oraz adresów na kopertach
23543 Microsoft Office Visio – Creating Charts and Diagrams 14 godz. Uczestnicy poznają możliwości zastosowania programu Visio służącgo do tworzenia schematów organizacyjnych oraz diagramów przedstawiających w efektowny sposób procesów produkcyjnych, obiegu dokumentów w oparciu o zewnętrzne źródła danych.Podstawy pracy z Visio - podstawowe pojęcia - interfejs programu - korzystanie z szablonów Tworzenie zawartości - kształty - operacje na kształtach (dodawanie, zaznaczanie, zmiana rozmiaru, zmiana wyglądu, obracania, kopiowanie, grupowanie) - inteligencja kształtów Łączenie kształtów - łączniki - typy łączników - typy połączeń - łączniki wbudowane Tekst - dodawanie tekstu do kształtów - bloki tekstu - edytowanie tekstów - operacje na tekstach - wstawiania automatycznie wypełnianych i aktualizowanych pól tekstowych Ochrona obiektów i dokumentów - ochrona poszczególnych obiektów - ochrona dokumentów Formatowanie - formatowanie tekstów - formatowanie linki kształtów - formatowanie wypełnienia kształtów - narzędzia wspomagające ułożenie kształtów Zarządzanie diagramami - wielostronicowe dokumenty - zarządzanie ustawieniami strony - drukowanie diagramów - opisywanie diagramów - zaawansowane wyszukiwanie diagramów Eksport diagramów - eksport w postaci grafiki - eksport w postaci wektorowej - przeglądanie diagramów w Visio Viewer Warstwy - co to są i do czego służą warstwy - przypisywanie poszczególnych kształtów do warstw - praca na warstwach Zaawansowane elementy wykorzystania Visio - import/eksport danych - przechowywanie informacji (właściwości niestandardowe) - korzystanie z wbudowanej pomocy - import diagramów Visio w innych aplikacjach z rodziny Microsoft Office
3041 Access dla zaawansowanych 21 godz. Na kursie uczestnik dowie się, jak przyśpieszyć działanie bazy danych, jak napisać zaawansowane zapytania, stworzyć wygodny system formularzy i raportowania. Kurs wprowadza także uczestnika w automatyzacje wszelkich czynności za pomocą makr i języka VBA. Tabele i pola Tworzenie indeksów i ich zastosowania Reguły sprawdzania poprawności w tabelach Tworzenie list wartości Tworzenie pól wyszukiwania Tworzenie i używanie typu danych Obiekt OLE Zapytania Zapytania z operatorem union Tworzenie zapytań krzyżowych Funkcje logiczne, daty, tekstowe, konwersji, agregujace Odnajdowanie duplikatów i rekordów niedopasowanych Formularze Tworzenie podformularzy Wyświetlanie podsumowan Otwieranie podformularzy w nowym oknie Ustalanie wartości domyślnych kontrolek Zmiana widoków formularza Raportowanie Numeracja rekordów w grupach Tworzenie raportów wielokolumnowych Tworzenie szablonów raportów Tworzenie własnych kontrolek "label" Wykresy Tworzenie wykresów Osadzanie wykresów w formularzach i raportach Edycja i modyfikacja wykresów Makra Tworzenie prostych makr Kreator makr Dodawanie warunków Przypisywanie makra do zdarzeń kontrolek Sposoby uruchamiania makr Tworzenie makr grupowych Autoexec makro Autokeys makro Testowanie makr w trybie "pojedynczy krok" Tworzenie Panelów Przełączania Eksport i import danych Eksportowanie tabel i zapytań Eksportowanie raportów jako migawki (snapshot) Eksportowanie raportów do Microsoft Word Importowanie danych z innych baz danych Import plików tekstowych (CSV) Importowanie arkuszy Excela Łączenie tabel z innych baz danych Model relacyjny oraz integralność bazy Klucze obce i sposoby zachowanie spójności Kaskadowe usuwanie i aktualizacja rekordów pokrewnych Sposoby łączenia tabel Łączenia wewnętrzne, zewnętrzne prawe i lewe Łączenie tabel bez klauzuli "join" Testowanie integralności Narzędzia oraz konserwacja bazy danych Kompaktowanie i naprawianie bazy danych Kopie zapasowe i ich przywracanie Database documenter Replikacja bazy danych Synchronizacja Wyświetlanie zależności między obiektami Tagi inteligentne Opcje uruchamiania
3306 Microsoft Office Excel i Visual Basic for Applications (VBA) dla kontrolerów finansowych i audytorów 28 godz. Prosimy o odpowiedzi na poniższe pytania: Czy Twoja codzienna praca w Excelu to niekończący się ciąg poleceń kopiuj-wklej? Czy marnujesz czas na powtarzanie podobnych operacji przygotowując dane do analizy? Czy znasz już wszystkie skróty klawiszowe w Excelu, ale i tak nie jesteś zadowolony z efektów? Czy zamiast zajmować się analizowaniem danych tracisz czas na ich przygotowanie? Czy musisz ręcznie weryfikować poprawność danych np. uzyskanych z różnych systemów? Czy musisz zostawać w pracy po godzinach lub zabierać zeszyty Excela do domu, ponieważ nie wyrabiasz się w ciągu dnia? Czy Twoja praca polega na przygotowywaniu raportów na podstawie dużego zbioru danych? Czy odnosisz wrażenie, że pracując w Excelu dochodzisz do wyników okrężną drogą? Jeżeli padła chociaż jedna odpowiedź TAK, to najwyższy czas przerwać ten koszmar. To szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Przekonaj się jak bardzo możesz przyspieszyć codzienne operacje w Excelu i wykorzystać maksimum możliwości tego arkusza kalkulacyjnego. OSTRZEŻENIE Po zakończeniu szkolenia Twoje życie zawodowe ulegnie drastycznej zmianie. Czynności, które zajmowały Ci cały dzień będziesz wykonywał w ciągu zaledwie kilku sekund. Czy jesteś na to gotowy? Część I. Wyciskamy więcej z Excela Przegląd narzędzi na karcie Dane Dostęp do zewnętrznych danych - czy naprawdę muszę codziennie odwiedzać stronę banku, żeby poznać aktualny kurs CHF? Definiowanie połączeń z zewnętrznymi danymi (Access, WWW, Text, XML, ...) Sortowanie wielopoziomowe - zasady i możliwości poprawnego sortowania Efektywne filtrowanie zaawansowane - jak tworzyć filtry mając dostęp do kryteriów filtrowania Szybka zamiana tekstu na kolumny Usuwanie duplikatów danych Wymuszenie wprowadzania poprawnych danych - jak zapewnić, żeby dane miały określony format Analiza symulacji - jak przygotować profesjonalną prezentację możliwych scenariuszy Analiza symulacji - jak szacować wynik formuły Grupowanie i autokonspekty - jak zwijać wiersze i kolumny i pokazywać różne poziomy szczegółów Tabela przestawna i wykres przestawny Pola obliczeniowe - jak dodać do tabeli przestawnej pole, którego nie ma na arkuszu Elementy obliczeniowe w tabeli Grupowanie danych i tworzenie profesjonalnych zestawień Część II. Automatyzacja czyli VBA Makra Rejestrowanie i edycja makr:  cisza na planie - trwa nagrywanie Miejsca przechowywania makr - gdzie najlepiej zapisywać makra Wstęp do programowania proceduralnego - niezbędne podstawy Sub i Function - jak je wywoływać i do czego służą Typy danych - po co potrzebne są zmienne i czy warto je deklarować Instrukcja warunkowa If...Then....Elseif....Else....End If Instrukcja Case i towarzyszące jej pułapki Pętla for ... next, pętla for ... each Pętle do...loop while, until Instrukcje przerwania pętli (exit) Visual Basic w akcji Pobieranie i przekazywanie danych do arkusza (Cells, Range) Pobieranie i przekazywanie danych do użytkownika (InputBox, MsgBox) Zasięg i czas życia zmiennych Operatory i ich priorytety Przydatne opcje modułów Zabezpieczanie kodu - ochrona kodu przed modyfikacją i podglądem Najważniejsze obiekty Excela: Application, Workbook, Workbooks, Worksheet, Worksheets, ThisWorkbook, ActiveWorkbook, ActiveCell, Selection, Range, Cells, ... Debugging Przetwarzanie krokowe - co zrobić gdy jednak coś przestało działać Okienko Locals Okienko Immediate Pułapki - Watches Call Stack Obsługa błędów Rodzaje błędów i sposoby eliminacji Przechwytywanie i obsługa run-time errors, czyli dlaczego poprawnie napisany kod może czasem nie działać Konstrukcje: On Error Resume Next, On Error GoTo label, On Error GoTo 0
AccIntr Access - projektowanie baz danych 21 godz. Na kursie uczestnik dowie się, jak zaprojektować bazę danych oraz jak przystosować ją do pracy z użytkownikiem końcowym. Podstawy bazy danych Analiza obecnego systemu Definiowanie elementów bazy danych Normalizacja Relacje między elementami Standardy nazewnictwa Tworzenie bazy danych Metody tworzenia tablic (Design View, Wizard, Inputting Data) Typy danych Ustawianie właściwości pól (Field properties) Rekordy i operacje na rekordach Dodawanie i edytowanie rekordu Ustawienia rekordu Wyszukiwanie rekordu Kopiowanie tablic Tworzenie relacyjnych baz danych Klucze Relacje tabel Zależności obiektów Kwerendy Tworzenie kwerend Korzystanie z kreatora kwerend Operacje na wynikach kwerend Kryteria kwerend Obliczenia i operatory w kwerendach Formularze i kontrolki Rodzaje kontrolek Korzystanie z AutoForm Korzystanie z kreatora formularzy (Form Wizard) Właściwości kontrolek i formularzy Drukowanie formularzy Tworzenie podformularzy (Subform) Nagłówki i stopki Raporty Tworzenie raportów Korzystanie z AutoReport Korzystanie z kreatora raportów (Report Wizard) Sekcje Właściwości raportów Dodatkowe narzędzia formularzy i raportów AutoFormat Special Effects Otwieranie formularza przy starcie bazy Dodawanie grafiki, sprawdzanie pisowni Switchboards Eksportowanie, importowanie i łączenie danych Bezpieczeństwo Hasła Szyfrowanie bazy Security Wizard Kopie zapasowe
3165 Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - praca z bazami danych 14 godz. Szkolenie jest przeznaczone dla osób korzystających z Excela i VBA pod kątem pracy z zewnętrznymi bazami danych. Szkolenie kładzie duży nacisk na pobieranie danych do arkusza z zewnętrznych źródeł (dowolne bazy danych) przy użyciu kodu VBA.  Po szkoleniu uczestnik potrafi: połączyć się z dowolną bazą danych korzystająć z języka VBA wysyłać zapytania do baz danych sprawnie modyfikować dane w bazie przy użyciu VBA genrować raporty Wykorzystanie zewnętrznych źródeł danych Referencje do zewnętrznych źródeł danych Dostęp do bazy danych przez ODBC Wykorzystanie biblioteki ADO Obiekty ADO: Connection Command Recordset Łańcuch połączenia - connection string Tworzenie połączeń z różnymi bazami danych: Microsoft Access, Oracle, MySQL Zaawansowany dostęp do baz danych Biblioteka ADOX i możliwości modyfikowania struktury bazy danych Wywoływanie kwerend parametrycznych Eksportowanie zbioru rekordów do pliku XML Importowanie pliku XML Formularz VBA Własne formularze dostępowe do baz danych Wykorzystanie formularzy w arkuszu Formularze do uruchamiania kwerend akcji na bazie danych
vbaexceladv Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom zaawansowany 21 godz. Kurs odkrywa tajniki efektywnego pisania zaawansowanych aplikacji w języku VBA dla aplikacji MS Excel. Podczas kursu nasi trenerzy zaprezentują uczestnikom jakie możliwości płyną z wykorzystania programowania obiektowego. Nauczymy również jak prościej i wydajniej pisać dobrej jakości kod w VBA. Po kursie uczestnik potrafi: napisać zaawansowaną aplikację obiektową przetwarzać pliki tekstowe korzystać z zewnętrznych źródeł danych korzystać z zewnętrznych bibliotek wykorzystywać poznane "tricks n tips" Excel Object Model Ochrona arkuszy z poziomu VBA  Obiekt Workbook, kolekcja Workbooks  Obiekt Worksheet, kolekcja Worksheets  Walidacja arkuszy  Praktyczne metody obiektu Range  Kopiuj, wklej, wklej specjalnie  Obiekt CurrentRegion  Znajdź, zastąp  Sortowanie zakresów  Wykresy (Obiekt Chart) Zdarzenia Zdarzenia na poziomie Aplikacji Tablice Tablice dynamiczne  Tablica dynamiczna typu Variant  Optymalizacja tablic i pamięci  Tablice wielowymiarowe Programowanie obiektowe Klasy i obiekty  Tworzenie klas  Tworzenie i niszczenie obiektów  Tworzenie metod  Tworzenie własności  Walidacja danych przy pomocy własności  Domyślne własności i metody Obsługa błędów w klasach Tworzenie i zarządzanie kolekcjami Tworzenie kolekcji  Dodawanie i usuwanie elementów  Odwołania do elementów (za pomocą klucza oraz indeksu) Zaawansowane struktury i funkcje VBA Przekazywanie parametrów przez wartość i referencje (ByRef i byVal)  Procedury o zmiennej ilości parametrów  Parametry opcjonalne i wartości domyślne  Procedury o nieznanej liczbie parametrów (ParamArray)  Enumeracje, wygodne przekazywanie parametrów  Typy użytkownika (User-defined Type)  Obsługa wartości Null, Nothing, empty string "", Empty, 0  Konwersja typów (Conversion) Operacje na plikach Otwieranie i zamykanie plików tekstowych  Czytanie i zapisywanie danych tekstowych i binarnych  Przetwarzanie rekordów w plikach CSV Efektywne przetwarzanie plików tekstowych Wykorzystanie funkcji VBA w innych aplikacjach Dodatki Tworzenie własnych dodatków Tworzenie paska narzędzi dla dodatku Instalacja własnych dodatków i ich zabezpieczanie Korzystanie z zewnętrznych bibliotek Łączenie się do zewnętrznego źródła baz danych (ODBC, OLEDB)
3164 Visual Basic for Applications (VBA) w Excel dla analityków 21 godz. Szkolenie jest przeznaczone dla osób korzystających z Excela pod kątem tworzenia analiz, raportów i podsumowań. Szkolenie ma na celu pokazanie jakie możliwości optymalizacji daje zastosowanie nawet prostych makr. Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności oraz komfortu pracy z tym popularnym arkuszem kalkulacyjnym. Przedstawione "tricks n tips" w znacznym stopniu przyczynią się nie tylko do szybszego generowania zestawień danych ale również do ich przejrzystrzej wizualizacji. Makra Rejestrowanie i edycja makr Miejsca przechowywania makr Przypisywanie makr do formularzy, pasków zadań, klawiszy skrótów Środowisko VBA Visual Basic Editor i jego opcje Skróty klawiszowe Optymalizacja środowiska Wstęp do programowania proceduralnego Procedury: Function, Sub Typy danych Instrukcja warunkowa If...Then....Elseif....Else....End If Instrukcja Case Pętle do...loop while, until Pętla for ... next Instrukcje przerwania pętli (exit) Ciągi znaków Łączenie ciągów znaków (konkatenacja) Konwersja na inne typy - niejawna i jawna Funkcje przetwarzające ciągi znaków Visual Basic Pobieranie i przekazywanie danych do arkusza (Cells, Range) Pobieranie i przekazywanie danych do użytkownika (InputBox, MsgBox) Deklaracja zmiennych Zasięg i czas życia zmiennych Operatory i ich priorytety Opcje modułów Tworzenie własnych funkcji i wykorzystanie ich w arkuszu Obiekty, klasy, metody i własności Zabezpieczanie kodu Ochrona kodu przed modyfikacją i podglądem Debugging Przetwarzanie krokowe Okienko Locals Okienko Immediate Pułapki - Watches Call Stack Obsługa błędów Rodzaje błędów i sposoby eliminacji Przechwytywanie i obsługa run-time errors Konstrukcje: On Error Resume Next, On Error GoTo label, On Error GoTo 0 Model Obiektów Excel Obiekt Application Obiekt Workbook i kolekcja Workbooks Obiekt Worksheet i kolekcja Worksheets Obiekty ThisWorkbook, ActiveWorkbook, ActiveCell, .... Obiekt Selection Kolekcja Range Obiekt Cells Wyświetlanie danych na pasku status (statusbar) Optymalizacja za pomocą funkcji ScreenUpdating Pomiar czasu za pomocą metody Timer Wykorzystanie zewnętrznych źródeł danych Referencje do zewnętrznych źródeł danych Wykorzystanie biblioteki ADO Obiekty ADO: Connection Command Recordset Łańcuch połączenia - connection string Tworzenie połączeń z różnymi bazami danych: Microsoft Access, Oracle, MySQL Raportowanie Wstęp do języka SQL Podstawowe konstrukcje języka SQL (SELECT, UPDATE, INSERT INTO, DELETE) Wywoływanie kwerend Microsoft Access z poziomu Excela Formularze jako wsparcie w obsłudze baz danych
vbaexcel Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - wstęp do programowania 28 godz. Jest to wstęp do programowania proceduralnego w języku VBA. Szkolenie pozwala zdobyć mocne podstawy VBA oraz jest ukierunkowane na automatyzację pracy (generację raportów, wykresów, manipilację MS Excel z poziomu VBA) oraz optymalizację wykorzystania zasobów (jak pisać czysty, efektywny oraz przejrzysty kod VBA). Na życzenie klientów istniej możliwość rozbudowania szkolenia o poziązania między VBA, MS Excel i zewnętrznymi bazami np. SQL. Po kursie użytkownik potrafi: nagrać oraz zmodyfikować makro wg potrzeb, napisać procedury wykorzystując dane z arkusza, stworzyć własną funkcje, obsłużyć zdarzenie (otwarcie arkusza, zmiana komórki etc) za pomocą procedury obsługi zdarzenia, stworzyć formularz automatycznie generować raporty utworzyć powiązania pomiędzy MS Excel a zewnętrznymi bazami danych Makra Rejestrowanie i edycja makr Przypisywanie makr do formularzy, pasków zadań, klawiszy skrótów Środowisko VBA Visual Basic Editor i jego opcje Zarządzanie komponentami Skróty klawiszowe Optymalizacja środowiska Wstęp do programowania proceduralnego Procedury: Function, Sub Typy danych Instrukcja warunkowa if ... then ... elseif ... else ... end if Instrukcja case Pętle do ... loop while, until Pętla for ... next Instrukcje przerwania pętli (exit) Przetwarzanie macierzy Ciągi znaków Łączenie ciągów znaków (konkatenacja) Konwersja na inne typy (niejawna i jawna) Funkcje przetwarzające ciągi znaków Visual Basic Pobieranie i przekazywanie danych do arkusza (Cells, Range) Pobieranie i przekazywanie danych do użytkownika (InputBox, MsgBox) Deklaracja zmiennych Zasięg i czas życia zmiennych Operatory i ich priorytety Opcje modułów Tworzenie własnych funkcji i wykorzystanie ich w arkuszu Obiekty, klasy, metody i własności Zabezpieczanie kodu Ochrona kodu przed modyfikacją i podglądem Debugging Przetwarzanie krokowe Okienko Locals Okienko Immediate Pułapki - Watches Call Stack Obsługa błędów Rodzaje błędów i sposoby eliminacji Przechwytywanie i obsługa run-time errors Konstrukcje: On Error Resume Next, On Error GoTo Model Obiektów Excel Obiekt Application Obiekt Workbook i kolekcja Workbooks Obiekt Worksheet i kolekcja Worksheets Obiekty ThisWorkbook, ActiveWorkbook, ActiveCell Obiekt Selection Kolekcja Range Obiekt Cells Wyświetlanie danych na pasku status Optymalizacja za pomocą funkcji ScreenUpdating Pomiar czasu za pomocą metody Timer Obsługa zdarzeń w języku VBA Czym jest zdarzenie? Reagowanie na zdarzenie i tworzenie procedury obsługi zdarzenia Wywoływanie procedur obsługi zdarzenia Obsługa często występujących zdarzeń Formularze VBA Tworzenie własnych formularzy Wywoływanie formularza z poziomu kodu Wykorzystanie formularzy w arkuszu
vbamidadv Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziomu średni - zaawansowany 21 godz. Szkolenie jest przeznaczone dla osób korzystających z Excela pod kątem tworzenia analiz, raportów i podsumowań. Szkolenie ma na celu pokazanie jakie możliwości optymalizacji daje zastosowanie nawet prostych makr. Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności oraz komfortu pracy z tym popularnym arkuszem kalkulacyjnym. • Tablice, macierze (nieznana ilość parametrów) • Klasy, obiekty, atrybuty i metody obiektów (tworzenie własnej klasy, enumeracje) • Procedury i funkcje. Korzystanie z gotowych funkcji, tworzenie własnych funkcji. Przekazywanie argumentów, argumenty domyślne. (Przekazywanie parametrów przez wartość i referencje (ByRef i byVal)) • Obsługa zdarzeń: Dostępne zdarzenia, Oprogramowywanie zdarzeń, Przypisywanie kodów • Komunikacja z innymi programami pakietu Office (WORD, Power Point, Outlook, Access) • Komunikacja z przeglądarkami i innymi aplikacjami • Pułapki - breakpoints • Zasady tworzenia dobrego kodu: czytelność, komentowanie, nazewnictwo zmiennych, obiektów i funkcji. • Tworzenie własnych dodatków. • Referencje do zewnętrznych źródeł danych • Dostęp do bazy danych przez ODBC • Wykorzystanie biblioteki ADO, Obiekty ADO • Łańcuch połączenia – connection string • Biblioteka ADOX i możliwości modyfikowania struktury bazy danych • Wywoływanie kwerend parametrycznych • Importowanie/generowanie pliku XML • Debugging, Przechwytywanie i obsługa run-time errors, Rodzaje błędów i sposoby eliminacji • Wyświetlanie danych na pasku status • Podgląd zmiennych • Formularze: Oprogramowywanie kontrolek • VBA w outlooku (czytanie maili, poruszanie się po folderach, wyszukiwanie maili) • Przetwarzanie rekordów w plikach CSV
excelfin Microsoft Office Excel - analiza finansowa 14 godz. W trakcie szkolenia przedstawione zostaną zagadnienia analizy finansowej z wykorzystaniem zaawansowanych możliwości programu Excel. Szkolenie przeznaczone jest dla analityków finansowych, księgowych i wszystkich osób, które chcą poszerzyć swoje umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego o zagadnienia analizy finansowej. Zaawansowane funkcje Funkcje logiczne Funkcje matematyczne i statystyczne Funkcje finansowe Wyszukiwanie i dane Funckcje wyszukiwania i dopasowywania Funkcje PODAJ.POZYCJĘ (MATCH) oraz INDEKS (INDEX) Zaawansowane zarządzanie listami wartości Walidowanie wartości wpisywanych do komórek Funkcje baz danych Podsumowanie danych za pomocą histogramu Odwołania cykliczne - aspekty praktyczne Tabele i wykresy przestawne Dynamiczny opis danych z wykorzystaniem tabel przestawnych Elementy i pola obliczeniowe Wizualizacja danych za pomocą wykresów przestawnych Praca z zewnętrznymi danymi Eksportowanie i importowanie danych Eksportowanie i importowanie do pliku XML Importowanie danych z bz danych Połączenia z bazą danych lub plikiem XML Analizowanie danych w trybie online - kwerendy sieci Web Zagadnienia analityczne Opcja Szukaj wyniku Dodatek Analysis ToolPack Scenariusze, menedżer scenariuszy Dodatek Solver i optymalizacja danych Makra i tworzenie własnych funkcji Uruchamianie i nagrywanie makr Praca z kodem VBA Formatowanie warunkowe Zaawansowane formatowanie warunkowe z wykorzystaniem formuł i elementów formularzy (np. pole wyboru - checkbox)  Wartość pieniądza w czasie Obecna i przyszła wartość kapitału Kapitalizacja i dyskontowanie Odsetki proste i składane Nominalna i efektywna stopa procetowa Strumienie pieniężne Amortyzacja Trendy i prognozy finansowe Rodzaje (funkcje) trendu Prognozy Papiery wartościowe Stopa zysku Rentowność Inwestowanie w papiery wartościowe a miary ryzyka
ExcelAdv Microsoft Office Excel - poziom zaawansowany 21 godz. Uczestnicy kursu będą w stanie sprawnie posługiwać się przede wszystkim takimi narzędziami analizy danych, jak scenariusze i tabele przestawne, korzystać z funkcji pozwalających wykonywać obliczenia na datach i funkcji przetwarzających teksty, a także tworzyć i dostosowywać do potrzeb makropolecenia automatyzujące pracę z arkuszami kalkulacyjnymi. Dostosowanie środowiska pracy Skróty klawiszowe, ułatwienia Tworzenie i modyfikacja pasków narzędzi Opcje excela (autozapis, wprowadzanie, etc.) Opcje wklej specjalnie (transpozycja) Formatowanie (style, malarz formatów) Narzędzie przejdź do Organizacja informacji Zarządzanie arkuszami (nazywanie, kopiowanie, zmiana kolorów) Przypisywanie i zarządzanie nazwami komórek i zakresów Ochrona arkuszy i skoroszytów Zabezpieczanie i szyfrowanie plików Praca grupowa i śledzenie zmian, komentarze Inspekcja arkusza Tworzenie własnych szablonów (wykresów, arkuszy, skoroszytów) Analiza danych Logika Podstawowe funkcje Zaawansowane funkcje Tworzenie skomplikowanych/wieloskładnikowych formuł Scenariusze Szukaj wyniku Solver Wykresy Obsługa grafiki (cienie, diagramy, autokształty) Zarządzanie bazami danych (listy) Konsolidacja danych Grupowanie danych i tworzenie konspektu Sortowanie danych (powyżej 4 kolumn) Zaawansowane filtrowanie danych Funkcje bazy danych Sumy pośrednie (częściowe) Tabele i wykresy przestawne Współpraca z innymi aplikacjami Pobieranie danych zewnętrznych (CSV, TXT) OLE (statycznie i łącze) Kwerendy WWW Publikacja arkuszy na WWW (statycznie oraz dynamicznie) Publikacja tabel przestawnych Automatyzacja pracy Formatowanie warunkowe Tworzenie własnych formatów Sprawdzanie poprawności Makropolecenia - automatyzacja zadań w arkuszach Rejestracja makr Zrozumienie i modyfikacja kodu makr (elementy języka VBA) Podłączanie makr do interfejsu programu lub skoroszytu Tworzenie formularzy ekranowych lub drukowanych
accbas Access - podstawy 14 godz. 1. Wstęp: Czym są relacyjne bazy danych Kiedy i dlaczego warto rozważyć ich użycie Dlaczego Access jest tak atrakcyjną bazą danych 2. Obsługa istniejących baz danych Accessa: Omówienie podstawowych pojęć związanych z bazami danych Otwieranie i zamykanie bazy danych Podstawowe obiekty bazy danych i zależności między nimi (tabele, kwerendy, formularze i raporty) Operacje na rekordach (dodawanie, usuwanie, modyfikacje) Wyszukiwanie rekordów, sortowanie i filtrowanie Obsługa istniejących formularzy Kompaktowanie i naprawianie bazy danych 3. Tabele: Projektowanie nowych tabel Typy pól i kryteria ich doboru Rola klucza podstawowego Modyfikacja struktury tabel zawierających dane Import danych do i z Excela 4. Relacje: Odnośniki jako sposób tworzenia relacji Tworzenie relacji w oknie relacje Relacje: jeden–do–jednego, jeden–do–wielu, wiele–do–wielu Definiowanie więzów integralności 5. Kwerendy Tworzenie kwerend przy pomocy kreatora Tworzenie kwerend w widoku projektu Tworzenie kwerend w oparciu o jedną tabelę oraz wiele tabel połączonych relacjami Rodzaje sprzężeń i ich rola Grupowanie danych i obliczenia w kwerendach Różne rodzaje kwerend (wybierająca, dołączająca, tworząca tabele, aktualizująca, usuwająca, krzyżowa) Kilka słów o składni i znaczeniu języka SQL Formatowanie wyników Parametry kwerend Ustawianie właściwości i formatowanie wyników kwerend Tworzenie złożonych kwerend Prezentacja potencjalnych problemów i sposobów unikania błędów 6. Współpraca Excela z Accessem Eksportowanie, importowanie i łączenie danych Tworzenie raportów w Excelu na podstawie danych z Accessa 7. Formularze i raporty Tworzenie prostych formularzy i raportów przy pomocy kreatorów 8. Automatyzacja pracy Wstęp do tworzenia makr
3112 Tworzenie i wygłaszanie prezentacji z Power Point (warsztat kompetencji społecznych) 14 godz. Cel: Doskonalenie umiejętności przygotowania atrakcyjnej prezentacji w programie PowerPoint i samodzielnego jej wygłaszania Adresaci: Przedstawiciele handlowi, Konsultanci, Pracownicy naukowo-dydaktyczni, Managerowie, Nauczyciele, pracownicy korporacji, MŚP oraz instytucji państwowych, dla których wyzwaniem jest stanąć przed grupą ludzi, mówić do nich wzbudzając zainteresowanie Krótkie wprowadzenie do programu PowerPoint Obsługa programu z poziomu okien dialogowych Elementy VBA Współpraca z MS Excel Elementy graficzne Przygotowanie slajdów dostosowanie treści do czasu trwania prezentacji wybór schematu, tworzenie własnych wzorów sposób prezentowania treści - od ogółu do szczegółu lub na odwrót dobór tytułów i zakres treści wizualizacja – wykresy, tabele, ilustracje (grafika informatywna i nieinformatywna) Typy prezentacji konsultacyjno-informacyjna przeznaczona do wygłoszenia raport w postaci "samoczytających" się slajdów sprzedażowo-perswazyjna (do wygłoszenia) Materiały pomocnicze notatki dla siebie heandout dla odbiorców Kompetencje osobiste dobrego mówcy głos, dykcja, przekaz bezsłowny autoprezentacja umiejętność budowania wiarygodności Godzina Zero, czyli Ja przed audytorium ostatnie 15 minprzed– skoncentruj się poskramianie tygrysa, czyli o tym jak wygrać z tremą pierwsze wrażenie nawiązanie kontaktu z odbiorcami pożytki z przerwy; o "efekcie świeżości" i nie tylko Błędy, których można uniknąć niekonwencjonalne show na temat ubezpieczeń na życie zbyt poważnie o chusteczkach do nosa zanudzenie detalami vs niedostatki wiedzy o przedmiocie prezentacji Sytuacje kryzysowe, czyli o sztuce improwizacji awaria sprzętu błędne treści na slajdach tornado i inne nieprzewidziane okoliczności Trening czyni mistrza autopodsumowanie informacje zwrotne od uczestników  
3029 Microsoft Office Excel - poziom zaawansowany + elementy VBA 21 godz. Uczestnicy szkolenia Excel będą w stanie samodzielnie, w najbardziej optymalny sposób tworzyć, konsolidować i zarządzać danymi. Szereg narzędzi usprawniających prace często znacznie redukuje czas już dotychczas wykonywanych czynności, jak i może pomóc w zaprojektowaniu aplikacji mogącej wykonywać nowe zadania. Dostosowanie środowiska pracy Skróty klawiszowe, ułatwienia Tworzenie i modyfikacja pasków narzędzi Opcje programu Excel (autozapis, wprowadzanie, etc.) Opcje wklej specjalnie (transpozycja) Formatowanie (style, malarz formatów) Narzędzie przejdź do Organizacja informacji Zarządzanie arkuszami (nazywanie, kopiowanie, zmiana kolorów) Przypisywanie i zarządzanie nazwami komórek i zakresów Ochrona arkuszy i skoroszytów Zabezpieczanie i szyfrowanie plików Praca grupowa i śledzenie zmian, komentarze Inspekcja arkusza Tworzenie własnych szablonów, wykresów, arkuszy, skoroszytów Analiza danych Logika Podstawowe funkcje Zaawansowane funkcje Scenariusze Szukaj wyniku Solver Wykresy Obsługa grafiki (cienie, diagramy, autokształty) Zarządzanie bazami danych (listy) Konsolidacja danych Grupowanie danych i tworzenie konspektu Sortowanie danych (powyżej 4 kolumn) Zaawansowane filtrowanie danych Funkcje bazy danych Sumy pośrednie (częściowe) Tabele i wykresy przestawne Współpraca z innymi aplikacjami Pobieranie danych zewnętrznych (CSV, TXT) OLE (statycznie i łącze) Kwerendy WWW Publikacja arkuszy na WWW (statycznie oraz dynamicznie) Publikacja tabel przestawnych Automatyzacja pracy Formatowanie warunkowe Tworzenie własnych formatów Sprawdzanie poprawności Rejestrowanie i edycja makr Visual Basic for Applications Tworzenie własnych funkcji Zdarzenia w języku VBA Formularze VBA
projsev2 MS Project i MS Project Server - zarządzanie wieloma projektami. 14 godz. Kurs przeznaczony dla osób chcących zapoznać się z możliwościami pracy w systemie połączonym MS Project Professional - MS Project Server. Centralne zarządzanie zasobami współdzielonymi pomiędzy projektami, możliwość określenia dla każdego projektu ryzyk, problemów i sposobów na postępowanie w chwili ich wystąpienia oraz publikacja witryny internetowej projektu to tylko niektóre z możliwości na jakie pozwala MS Project Server za pomocą dedykowanej witryny Project Web App. Wprowadzenie do tematyki zarządzania projektami z użyciem systemów informatycznych. Zapoznanie z Microsoft Project i Project Web App Definiowanie ram czasowych projektu Definiowanie zadań w projekcie Definiowanie zasobów przedsiębiorstwa i zastosowanie ich w projekcie Wprowadzanie progresu z zastosowaniem grafików w harmonogramie Zarządzanie problemami w projektach Zarządzanie ryzykiem w projektach Raportowanie postępu prac w projekcie Podstawy administracji użytkownikami w Project Server (opcjonalnie)
exceldataanal Microsoft Office Excel - analiza i prezentacja danych 14 godz. Podstawowe informacje o programie Excel Typy danych Excela Wyszukiwanie wartości w arkuszu kalkulacyjnym Nazywanie zakresu Tworzenie zakresów etykiet Modyfikowanie nazwanych zakresów Tworzenie własnych formatów liczbowych Zastosowanie opcji Autoformatowanie w arkuszu kalkulacyjnym Tworzenie nazwanego stylu Tworzenie szablonu użytkownika Ochrona arkuszy Porządkowanie danych w arkuszu Tworzenie listy danych Dodawanie serii wartości do listy Tworzenie niestandardowych list sortowania Konsolidowanie danych Tworzenie konspektów Przetwarzanie danych w arkuszu kalkulacyjnym Stosowanie formatowania warunkowego Podsumowywanie danych przy użyciu sum częściowych Filtrowanie listy danych Tworzenie niestandardowego filtru Tworzenie filtru zaawansowanego Tworzenie scenariuszy Sprawdzanie poprawności danych Tworzenie formuł Sumowanie zawartości komórek za pomocą przycisku Autosumowanie Dodawanie funkcji przy użyciu okna dialogowego Wstawianie funkcji Edytowanie formuł Szacowanie formuły Używanie narzędzia Solver do otrzymywania określonych wartości argumentów Tworzenie formuły warunkowej Korzystanie z tabeli danych do rozwiązywania formuł Śledzenie błędów wykonywania formuł Wyszukiwanie wartości w określonym wierszu lub kolumnie Określanie położenia wartości Zwracanie wartości z komórki o określonym położeniu na liście danych Pozycjonowanie wartości na liście danych Tworzenie tabeli spłaty kredytu Przetwarzanie informacji pochodzących z zewnętrznych źródeł danych Łączenie danych pochodzących z innych programów Windows Importowanie rozdzielanego pliku tekstowego Dzielenie kolumny danych na wiele kolumn Tworzenie kwerendy sieci Web Importowanie tabeli bazy danych Korzystanie z kwerend do selektywnego pobierania informacji z zewnętrznych baz danych Obliczanie średniej z wartości przechowywanych w zakresie bazy danych Sporządzanie wykresów danych Zmiana typu wykresu Tworzenie niestandardowych typów wykresów Dodawanie linii trendu do wykresu Dodawanie nowych wartości i zmienianie danych dla wykresu Tworzenie kombinacji wykresów Korzystanie z raportów tabel przestawnych Podstawowe informacje o tabelach przestawnych Przegląd pól raportu tabeli przestawnej Tworzenie raportu tabeli przestawnej z listy danych Zmiana układu tabeli przestawnej Filtrowanie pola Zmiana typu obliczeń pola danych Grupowanie elementów danych tabeli przestawnej Wprowadzanie dodatkowego obliczenia do obszaru danych Dodawanie pola obliczeniowego Dodawanie elementu obliczeniowego Pobieranie wartości z raportu tabeli przestawnej Tworzenie wykresów przestawnych Sporządzanie wykresu przestawnego z informacji pobranych z zewnętrznej bazy Zmiana układu wykresu przestawnego Zmiana typu wykresu przestawnego Filtrowanie pola wykresu przestawnego Grupowanie elementów pola wykresu przestawnego Dodawanie tabeli danych do wykresu przestawnego
3024 Microsoft Office Excel - poziom podstawowy 14 godz. Kurs "Microsoft Office Excel - poziom podstawowy" jest przeznaczony dla osób, które dopiero zaczynają pracę z tym popularnym narzędziem jakim jest MS Excel, bądź chciałyby ugruntować swoje wiadomości. Ze względu na dużą liczbę ćwiczeń i praktyczne przyklady, jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie chcą tracić czasu na nudne wprowadzenia i szybko przejść do sprawnego poruszania się i pracy w MS Excel. Po szkoleniu uczestnicy kursu będą w stanie m.in.: sprawnie wykonywać różnorodne obliczenia w przejrzysty sposób porządkować i prezentować ich wyniki posługiwać się wieloma mechanizmami ułatwiającymi i przyspieszającymi tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zabezpieczać obliczenia i ich wyniki przed dostępem osób niepowołanych Wprowadzenie Podstawowe wiadomości o programie Budowa głównego okna programu Operacje na skoroszytach (zeszytach) i arkuszach Wprowadzanie i modyfikacja danych w komórkach arkusza Formatowanie danych Ustalanie sposobu wyświetlania różnych typów danych oraz wyników obliczeń (np. dat, kwot, procentów czy ułamków) Ustalanie krawędzi oraz tła komórek Formatowanie tytułów wierszy i kolumn Używanie stylów Nawigacja Przemieszczanie się w obszernych arkuszach Równoległa praca na wielu arkuszach/skoroszytach Kopiowanie i przenoszenie danych Zaznaczanie obszarów (zakresów komórek) Przemieszczanie danych Wklejanie specjalne Automatyczne wypełnianie komórek ciągami (seriami) danych (np. liczb porządkowych czy dat kolejnych dni roboczych) Formuły, adresy i nazwy komórek Tworzenie, modyfikacja i kopiowanie formuł Odwołania cykliczne Formatowanie warunkowe Typy adresów i ich zastosowanie Odwołania do innych arkuszy i skoroszytów Używanie nazw komórek Funkcje Ogólne zasady używania funkcji Najczęściej używane funkcje Zagnieżdżanie funkcji Użycie funkcji warunkowych Kreator funkcji Wykresy Główne typy wykresów i ich zastosowanie Ogólne zasady tworzenia przejrzystych wykresów Tworzenie wykresów Elementy składowe wykresów i ich modyfikacja Tworzenie własnych typów wykresów Ukrywanie i ochrona danych Ukrywanie arkuszy, kolumn i wierszy Ukrywanie formuł i wpisów w komórkach Zabezpieczanie arkuszy i skoroszytów przed zmianami Zabezpieczanie skoroszytów przed otwarciem Drukowanie Drukowanie arkuszy i obszarów nieciągłych Drukowanie wykresów

Najbliższe szkolenia

SzkolenieData KursuCena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
MS Word Basic - Białystok, ul. Malmeda 1śr., 2017-08-09 09:003000PLN / 1700PLN
Word and Excel Basics - Lublin, ul. Spadochroniarzy 9śr., 2017-08-09 09:004000PLN / 1550PLN
Microsoft Office Excel - moduł Business Intelligence - Toruń, ul. Żeglarska 10/14śr., 2017-08-09 09:002700PLN / 1500PLN
Access - podstawy - Łódź, ul. Tatrzańska 11śr., 2017-08-09 09:003500PLN / 1661PLN
Financial analysis in Excel - Rzeszów, Plac Wolności 13czw., 2017-08-10 09:002100PLN / 1100PLN

Other regions

Szkolenie Microsoft Office, Microsoft Office boot camp, Szkolenia Zdalne Microsoft Office, szkolenie wieczorowe Microsoft Office, szkolenie weekendowe Microsoft Office , Kursy Microsoft Office, e-learning Microsoft Office, nauka przez internet Microsoft Office, nauczanie wirtualne Microsoft Office, edukacja zdalna Microsoft Office,Kurs Microsoft Office, instruktor Microsoft Office, kurs zdalny Microsoft Office, Trener Microsoft Office, kurs online Microsoft Office, wykładowca Microsoft Office

Kursy w promocyjnej cenie

Szkolenie Miejscowość Data Kursu Cena szkolenia [Zdalne / Stacjonarne]
Java Performance Tuning Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 pon., 2017-07-31 09:00 9801PLN / 3000PLN
Angular JavaScript Gdynia, ul. Ejsmonda 2 pon., 2017-07-31 09:00 7425PLN / 3475PLN
WordPress Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 pon., 2017-07-31 09:00 4851PLN / 1570PLN
Node.js concepts & administration, Express.js, V8 engine, monitoring, pm2 Gliwice ul. Karola Marksa 11 wt., 2017-08-01 09:00 9009PLN / 3430PLN
Automatyzacja testów za pomocą Selenium Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 śr., 2017-08-02 09:00 7722PLN / 3174PLN
MS SQL Server 2016 Gdynia, ul. Ejsmonda 2 śr., 2017-08-02 09:00 8712PLN / 3140PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - wprowadzenie Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 śr., 2017-08-02 09:00 2376PLN / 1192PLN
Angular JavaScript Gdańsk, ul. Powstańców Warszawskich 45 pon., 2017-08-07 09:00 7425PLN / 3475PLN
Tworzenie stron internetowych i optymalizacja pod kątem marketingu internetowego Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 pon., 2017-08-07 09:00 4851PLN / 3205PLN
Programowanie w ASP.NET MVC 5 Rzeszów, Plac Wolności 13 śr., 2017-08-09 09:00 5841PLN / 2223PLN
Język SQL w bazie danych MSSQL Lublin, ul. Spadochroniarzy 9 czw., 2017-08-10 09:00 2970PLN / 1243PLN
Programowanie w WPF 4.5 Lublin, ul. Spadochroniarzy 9 śr., 2017-08-16 09:00 6435PLN / 2443PLN
Oracle 11g - Język SQL dla programistów - warsztaty Gdańsk, ul. Powstańców Warszawskich 45 pon., 2017-08-21 09:00 6930PLN / 3640PLN
Embedded C Application Design Principles Kraków, ul. Rzemieślnicza 1 czw., 2017-08-24 09:00 12266PLN / 4517PLN
Efektywne wykorzystanie Social Media - Facebook, Twitter, Youtube, Google+, blogi Gdynia, ul. Ejsmonda 2 czw., 2017-08-31 09:00 1881PLN / 1002PLN
Certyfikacja OCUP2 UML 2.5 - Przygotowanie do egzaminu OCUP2 Foundation Katowice ul. Opolska 22 pon., 2017-09-04 09:00 6930PLN / 3360PLN
General Data Protection Regulation - zmiany prawne, wprowadzenie teoretyczne, praktyczne aspekty Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 pon., 2017-09-04 09:00 7128PLN / 2560PLN
Oracle 12c – Zaawansowane programowanie w PL/SQL Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 śr., 2017-09-06 09:00 9900PLN / 3900PLN
Techniki DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat) Poznań, Garbary 100/63 pon., 2017-09-11 09:00 5940PLN / 2980PLN
Fundamentals of Devops Wrocław, ul.Ludwika Rydygiera 2a/22 wt., 2017-09-12 09:00 14563PLN / 5013PLN
Język SQL w bazie danych MSSQL Bydgoszcz, ul. Dworcowa 94 wt., 2017-09-19 09:00 2970PLN / 1243PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - poziom zaawansowany Warszawa, ul. Złota 3/11 pon., 2017-09-25 09:00 3069PLN / 1623PLN
Tworzenie i zarządzanie stronami WWW Poznań, Garbary 100/63 pon., 2017-09-25 09:00 5841PLN / 2298PLN
Wzorce projektowe w C# Rzeszów, Plac Wolności 13 czw., 2017-09-28 09:00 3861PLN / 2331PLN
Visual Basic for Applications (VBA) w Excel - wprowadzenie Szczecin, ul. Sienna 9 czw., 2017-10-05 09:00 2376PLN / 1292PLN
Analiza biznesowa i systemowa z użyciem notacji UML - warsztat praktyczny dla PO w metodyce Scrum Łódź, ul. Tatrzańska 11 wt., 2017-10-10 09:00 7722PLN / 3474PLN
Access - podstawy Szczecin, ul. Sienna 9 wt., 2017-10-10 09:00 3465PLN / 1550PLN
PostgreSQL for Administrators Gdynia, ul. Ejsmonda 2 śr., 2017-10-11 09:00 12326PLN / 4235PLN

Newsletter z promocjami

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj informacje o aktualnych zniżkach na kursy otwarte.
Szanujemy Twoją prywatność, dlatego Twój e-mail będzie wykorzystywany jedynie w celu wysyłki naszego newslettera, nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim.
W dowolnej chwili możesz zmienić swoje preferencje co do otrzymywanego newslettera bądź całkowicie się z niego wypisać.

Zaufali nam