Plan Szkolenia

Word

Wprowadzenie do korzystania z edytorów tekstu

  • Możliwości komputerowego przetwarzania tekstu.
  • Tworzenie i zapisywanie dokumentów
  • Szybka i precyzyjna nawigacja po dokumencie

Styl

  • Znaczenie stylu dla łatwego utrzymania spójności, przejrzystości i estetyki dokumentu
  • Grupy stylów i ich zastosowania
  • Szybko zmień podstawowe formatowanie tekstu
  • Formatuj tytuły i zasoby typograficzne służące do ich rozróżniania
  • Ogólne zasady uzyskiwania przejrzystości i estetyki tekstów

Litery - wypunktowania i listy

  • Używaj wypunktowań i obliczeń
  • Utrzymanie spójnego wyglądu list dokumentów
  • Szybko zmień wygląd litery
  • Zmiana kolejności lub poziom elementu listy

Budowa i zastosowanie tabel

  • Wstawianie tabel
  • Tabele estetyki i przezroczystości (takie jak zmiana rozmiarów czcionek, rozmiaru i krawędzi czcionki, marginesów wewnętrznych i koloru tła komórek)
  • Modyfikowanie tabel (takie jak dodawanie i usuwanie kolumn i wierszy oraz tworzenie nagłówków wspólnych dla kilku kolumn)

Nagłówki i stopki do stron

  • Sposób użycia
  • Ustawienie osobnego nagłówka/stopki dla pierwszej strony dokumentu
  • Korzystanie z automatycznej numeracji stron (w tym numerów typu „Numer następnej strony / liczba stron w dokumencie”)
  • Wstaw informacje na wszystkich stronach metryk dokumentu (np. tytuł, autor lub data aktualizacji)
  • Zmień czcionkę i wielkość liter dla cyfr (niezależnie od pozostałej zawartości nagłówka/stopki)

Excel

Wstęp

  • Podstawowe informacje o programie
  • Konstrukcja okna głównego
  • Operacje na skoroszytach (notatnikach) i arkuszach

Wprowadzanie i modyfikowanie danych w komórkach arkusza kalkulacyjnego

Formatowanie danych

  • Określenie sposobu wyświetlania różnych typów danych i wyników obliczeń (np. daty, kwoty, procenty czy ułamki)
  • Wyznaczanie krawędzi i tła komórek
  • Formatowanie tytułów wierszy i kolumn
  • Korzystanie ze stylów

Nawigacja

  • Poruszanie się w dużych prześcieradłach
  • Równoległa praca na wielu arkuszach kalkulacyjnych / skoroszytach

Kopiowanie i przenoszenie danych

  • Wybierz obszary (zakresy komórek)
  • Przenoszenie danych
  • Wklej specjalnie
  • Automatyczne wypełnianie ciągów komórek (serii) danych (na przykład numerów zamówień i dat następnego dnia roboczego)

Formuła, adresy i nazwy komórek

  • Twórz, modyfikuj i kopiuj formuły
  • Odniesienia cykliczne
  • Formatowanie warunkowe
  • Rodzaje adresów i ich zastosowanie
  • Odniesienia do innych arkuszy i skoroszytów
  • Używanie nazw komórek

Funkcje

  • Ogólne zasady korzystania z funkcji
  • Często używane funkcje
  • Funkcje zagnieżdżania
  • Korzystanie z warunku
  • Kreator funkcji

Wykresy

  • Główne typy wykresów i ich zastosowanie
  • Ogólne zasady tworzenia atrakcyjnych wykresów
  • Tworzenie wykresów.
  • Składniki grafów i ich modyfikacja
  • Twórz własne typy wykresów
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie