Plan Szkolenia

Poznaj pulpit Enterprise Desktop

  • Eksplorowanie wersji systemu Windows
  • Zarządzanie tożsamościami Azure Active Directory
  • Zarządzanie uwierzytelnianiem urządzeń
  • Rejestrowanie urządzeń przy użyciu programu Microsoft Configuration Manager
  • Rejestrowanie urządzeń przy użyciu usługi Microsoft Intune
  • Wykonywanie profilów urządzeń
  • Nadzorowanie profili urządzeń
  • Utrzymywanie profili użytkowników
  • Zarządzanie aplikacjami mobilnymi
  • Wdrażanie i aktualizowanie aplikacji
  • Administrowanie aplikacjami punktu końcowego
  • Ochrona tożsamości w usłudze Azure Active Directory
  • Włączanie dostępu organizacyjnego
  • Wdrażanie zgodności urządzeń
  • Generowanie raportów dotyczących inwentaryzacji i zgodności
  • Wdrażanie ochrony danych urządzeń
  • Zarządzanie usługą Microsoft Defender dla punktów końcowych
  • Zarządzanie usługą Microsoft Defender w kliencie systemu Windows
  • Zarządzanie usługą Microsoft Defender dla aplikacji w chmurze
  • Ocena gotowości do wdrożenia
  • Wdrażanie przy użyciu zestawu narzędzi Microsoft Deployment Toolkit
  • Wdrażanie przy użyciu programu Microsoft Configuration Manager
  • Wdrażanie urządzeń przy użyciu funkcji Windows Autopilot
  • Wdrażanie dynamicznych metod wdrażania
  • Planowanie przejścia na nowoczesne zarządzanie punktami końcowymi
  • Zarządzanie usługą Windows 365
  • Zarządzanie usługą Azure Virtual Desktop

Wymagania

Administrator punktów końcowych Microsoft 365 jest odpowiedzialny za wdrażanie, konfigurowanie, zabezpieczanie, zarządzanie i monitorowanie urządzeń i aplikacji klienckich w środowisku korporacyjnym. Do jego obowiązków należy zarządzanie tożsamością, dostępem, zasadami, aktualizacjami i aplikacjami. Współpracują oni z administratorem M365 Enterprise Administrator w celu opracowania i realizacji strategii dotyczącej urządzeń, która jest zgodna z wymaganiami nowoczesnej organizacji. Administratorzy punktów końcowych Microsoft 365 powinni być dobrze zorientowani w obciążeniach M365 i posiadać rozległe umiejętności i doświadczenie we wdrażaniu, konfigurowaniu i utrzymywaniu systemu Windows 11 i nowszych, a także urządzeń innych niż Windows. Ich rola kładzie nacisk na usługi w chmurze, a nie na lokalne technologie zarządzania.

 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie