Plan Szkolenia

Poznaj pulpit Enterprise Desktop

Eksplorowanie wersji systemu Windows

Zarządzanie tożsamościami Azure Active Directory

Zarządzanie uwierzytelnianiem urządzeń

Rejestrowanie urządzeń przy użyciu programu Microsoft Configuration Manager

Rejestrowanie urządzeń przy użyciu usługi Microsoft Intune

Wykonywanie profilów urządzeń

Nadzorowanie profili urządzeń

Utrzymywanie profili użytkowników

Zarządzanie aplikacjami mobilnymi

Wdrażanie i aktualizowanie aplikacji

Administrowanie aplikacjami punktu końcowego

Ochrona tożsamości w usłudze Azure Active Directory

Włączanie dostępu organizacyjnego

Wdrażanie zgodności urządzeń

Generowanie raportów dotyczących inwentaryzacji i zgodności

Wdrażanie ochrony danych urządzeń

Zarządzanie usługą Microsoft Defender dla punktów końcowych

Zarządzanie usługą Microsoft Defender w kliencie systemu Windows

Zarządzanie usługą Microsoft Defender dla aplikacji w chmurze

Ocena gotowości do wdrożenia

Wdrażanie przy użyciu zestawu narzędzi Microsoft Deployment Toolkit

Wdrażanie przy użyciu programu Microsoft Configuration Manager

Wdrażanie urządzeń przy użyciu funkcji Windows Autopilot

Wdrażanie dynamicznych metod wdrażania

Planowanie przejścia na nowoczesne zarządzanie punktami końcowymi

Zarządzanie usługą Windows 365

Zarządzanie usługą Azure Virtual Desktop

Wymagania

Administrator punktów końcowych Microsoft 365 jest odpowiedzialny za wdrażanie, konfigurowanie, zabezpieczanie, zarządzanie i monitorowanie urządzeń i aplikacji klienckich w środowisku korporacyjnym. Do jego obowiązków należy zarządzanie tożsamością, dostępem, zasadami, aktualizacjami i aplikacjami. Współpracują oni z administratorem M365 Enterprise Administrator w celu opracowania i realizacji strategii dotyczącej urządzeń, która jest zgodna z wymaganiami nowoczesnej organizacji. Administratorzy punktów końcowych Microsoft 365 powinni być dobrze zorientowani w obciążeniach M365 i posiadać rozległe umiejętności i doświadczenie we wdrażaniu, konfigurowaniu i utrzymywaniu systemu Windows 11 i nowszych, a także urządzeń innych niż Windows. Ich rola kładzie nacisk na usługi w chmurze, a nie na lokalne technologie zarządzania.

 35 godzin

Liczba uczestników



Cena za uczestnika

Opinie uczestników (11)

Szkolenia Powiązane

Powiązane Kategorie