Plan Szkolenia
Osiedlanie się i Formalności Przygotowawcze
Przygotowanie materiałów, osiedlanie uczestników, przekąski
Moduł 1: Moja pewność, moja scena
Zrozumienie znaczenia pewności siebie w sukcesie przedstawiania publicznego i osobistej ekspresji
Aktywność 1: Jestem Ja
Uczestnicy otrzymają scenę, aby przekazać informacje o sobie, co pomoże im budować pewność siebie i samoocenę.
Moduł 2: Moc wpływu i perswazji – Jak sprawię, by ludzie słuchali
Dyskusja na temat znaczenia wprowadzania i przedstawiania idei, które mają na celu wpływanie, inspirowanie i przyciąganie uwagi.
Aktywność 2: Ślepy przewodnik
3 uczestników z każdej grupy spróbują zbudować wieżę z klocków Lego/Klocków Budowlanych o naprzemiennych kolorach, podczas gdy 2 z nich są zasłonięte. Tylko jeden członek drużyny nie będzie zasłonięty i będzie pełnić funkcję kapitana. Będzie prowadzić dwóch zasłoniętych członków swoim głosem jako źródłem instrukcji. Jeden zasłonięty uczestnik będzie budował, a drugi zasłonięty uczestnik będzie przekazywał instrukcje.
Sesja syntezy
Podsumowanie i dyskusja na temat znaczenia poprzedniej sesji
Moduł 3: Mówienie publiczne i jego struktura
Dyskusja na temat struktury mówienia publicznego, technik przygotowania i kluczowych zagadnień dotyczyących prezentacji.
Aktywność 3: Moja szalona historia
Grupy uczestników stworzą historię z jednego źródłowego tematu
Moduł 4: Budowanie i prezentowanie mowy
Sesja będzie skupiona na sposobach budowania myśli mowy, identyfikacji skutecznych strategii prezentacji i osobistych przygotowań do prezentacji.
Końcowa synteza i przekazanie zadań
Uczestnikom przydzieli się jeden z następujących tematów do dyskusji, które będą trwały od 5 do 10 minut maksymalnie.
Dzień 2
Aktywność 1: Przekazanie wybranych tematów poprzez publiczną prezentację
Moduł 5: Łączenie mówienia publicznego z autostradą internetową
Wymagania
- Zrozumienie podstawowych umiejętności komunikacyjnych, prezentacji idei i interakcji w mediach społecznościowych.
- Doświadczenie w komunikacji z klientami, relacjach z klientami oraz ogólnym publicznym przemawianiu i dyskusji.
Grupa docelowa
- Pracownicy mający bezpośredni wpływ na klienta i relacje
- Początkujący menedżerowie i liderzy zespołów
- Osoby, które chciałyby mieć obecność społeczną
Opinie uczestników (5)
Skonsolidowane informacje zwrotne: Drugi dzień był początkowo uważany za zbyt długi, a następnie doceniony przez publiczność, która mogła zastosować w praktyce to, czego się nauczyła Publiczność doceniła fakt, że mogli wybrać temat do lepszej prezentacji, to była ich podstawowa praca Ściągawki i jasne ramy struktury prezentacji były naprawdę dobre Praca w różnych parach przez oba dni była mile widziana Bardzo angażujący trener w oba dni Specjalne podziękowania od jednego z członków publiczności: "Naprawdę mi się podobało, a zwłaszcza interaktywne sesje, w których otrzymujemy natychmiastową informację zwrotną i możemy ćwiczyć wokół niej, uważam to za bardzo pouczające. Proszę również o podzielenie się moim uznaniem dla Liz, myślę, że jest świetnym trenerem i podoba mi się jej humanitarne podejście podczas warsztatów ".
NIcolas Arrive - Recharge.com Enterprise B.V.
Szkolenie - Delivering a PowerPoint Presentation that Sells
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Elastycznosc prowadzącego, rozwijanie tematów poruszanych przez uczestników szkolenia
Marta - LKQ Polska Sp. z o. o.
Szkolenie - Public Speaking 101
Adam był bardzo wiedzyisty i miał świetną strukturę kursu.
Corey Reis - Lockheed Martin
Szkolenie - Advanced Slide Design in PowerPoint
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję
Ćwiczenia praktyczne
Magdalena Wilczynska - Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Szkolenie - Delivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop
Tempo, dostarczane informacje, sposób nauczania z teorią i praktycznymi przypadkami, materiałami edukacyjnymi, ćwiczeniami itp.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Szkolenie - Influence in Action
Przetłumaczone przez sztuczną inteligencję