Plan Szkolenia

Dzień 1

Przygotowania i formalności początkowe

Przygotowanie materiałów, usadowienie uczestników, przekąski.

Moduł 1: Moja pewność siebie, moja scena

Zrozumienie znaczenia samooceny w sukcesie przemawiania publicznego i osobistego wyrażania się.

Aktywność 1: Jestem Ja

Uczestnicy otrzymają możliwość stania przed grupą i prezentowania informacji o sobie, aby pomóc w budowie samooceny i poczucia własnej wartości.

Moduł 2: Siła wpływu i przekonywania – Jak mogę zwrócić uwagę

Dyskusja na temat znaczenia wpływu i skutecznego prezentowania pomysłów, które mają inspirować i przyciągać uwagę.

Aktywność 2: Slepy Przewodnik

Trzech uczestników z każdej grupy spróbuje zbudować wieżę z bloków Lego/konstrukcyjnych o różnymi kolorach, podczas gdy dwóch z nich będzie zasłoniętych na oczy. Tylko jedna osoba w drużynie nie będzie miała zakrytego wzroku i pełnić będzie rolę kapitana. Ona/On poprowadzi dwie osoby zasłonięte na oczy, wydając im instrukcje głosem. Jeden z uczestników zasłoniętych na oczy będzie budował, podczas gdy drugi zasłonięty na oczy będzie przekazywał instrukcje.

Sesja syntezy

Podsumowanie i dyskusja na temat znaczenia poprzedniej sesji.

Moduł 3: Struktura przemawiania publicznego

Dyskusja na temat struktury przemawiania publicznego, technik przygotowania i kluczowych aspektów prezentacji.

Aktywność 3: Moja Szalona Historia

Grupy uczestników stworzą historię na podstawie jednego tematu.

Moduł 4: Budowanie i prezentacja przemowy

Sesja skupi się na sposobach formułowania treści przemówienia, identyfikacji skutecznych strategii prezentacji oraz osobistych przygotowań.

Końcowa sesja syntezy i realizacja zadania

Uczestnicy otrzymają jeden z poniższych tematów do dyskusji, która potrwa maksymalnie 5-10 minut.

Dzień 2

Aktywność 1: Prezentacja wybranych tematów w formie przemówienia publicznego

Moduł 5: Połączenie przemawiania publicznego z superautostradą internetową

Wymagania

  • Zrozumienie podstawowych umiejętności komunikacji, prezentowania pomysłów i interakcji w mediach społecznościowych.
  • Doświadczenie w komunikacji z klientami, relacjach z odbiorcami i ogólnym przemawianiu publicznym oraz prowadzeniu dyskusji.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy mający bezpośrednie oddziaływanie na klientów i relacje z nimi.
  • Młodzi menedżerowie i liderzy zespołów.
  • Osoby, które chcą posiadać obecność w mediach społecznościowych.
 14 godzin

Liczba uczestników


Cena za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie