Plan Szkolenia

Dzień 1

Osiedlanie się i Formalności Przygotowawcze

Przygotowanie materiałów, osiedlanie uczestników, przekąski

Moduł 1: Moja pewność, moja scena

Zrozumienie znaczenia pewności siebie w sukcesie przedstawiania publicznego i osobistej ekspresji

Aktywność 1: Jestem Ja

Uczestnicy otrzymają scenę, aby przekazać informacje o sobie, co pomoże im budować pewność siebie i samoocenę.

 

Moduł 2: Moc wpływu i perswazji – Jak sprawię, by ludzie słuchali

Dyskusja na temat znaczenia wprowadzania i przedstawiania idei, które mają na celu wpływanie, inspirowanie i przyciąganie uwagi.

Aktywność 2: Ślepy przewodnik

3 uczestników z każdej grupy spróbują zbudować wieżę z klocków Lego/Klocków Budowlanych o naprzemiennych kolorach, podczas gdy 2 z nich są zasłonięte. Tylko jeden członek drużyny nie będzie zasłonięty i będzie pełnić funkcję kapitana. Będzie prowadzić dwóch zasłoniętych członków swoim głosem jako źródłem instrukcji. Jeden zasłonięty uczestnik będzie budował, a drugi zasłonięty uczestnik będzie przekazywał instrukcje.

Sesja syntezy

Podsumowanie i dyskusja na temat znaczenia poprzedniej sesji

 

Moduł 3: Mówienie publiczne i jego struktura

Dyskusja na temat struktury mówienia publicznego, technik przygotowania i kluczowych zagadnień dotyczyących prezentacji.

Aktywność 3: Moja szalona historia

Grupy uczestników stworzą historię z jednego źródłowego tematu

 

Moduł 4: Budowanie i prezentowanie mowy

Sesja będzie skupiona na sposobach budowania myśli mowy, identyfikacji skutecznych strategii prezentacji i osobistych przygotowań do prezentacji.

Końcowa synteza i przekazanie zadań

Uczestnikom przydzieli się jeden z następujących tematów do dyskusji, które będą trwały od 5 do 10 minut maksymalnie.

Dzień 2

Aktywność 1: Przekazanie wybranych tematów poprzez publiczną prezentację

Moduł 5: Łączenie mówienia publicznego z autostradą internetową

Wymagania

  • Zrozumienie podstawowych umiejętności komunikacyjnych, prezentacji idei i interakcji w mediach społecznościowych.
  • Doświadczenie w komunikacji z klientami, relacjach z klientami oraz ogólnym publicznym przemawianiu i dyskusji.

Grupa docelowa

  • Pracownicy mający bezpośredni wpływ na klienta i relacje
  • Początkujący menedżerowie i liderzy zespołów
  • Osoby, które chciałyby mieć obecność społeczną
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie