Dziękujemy za wysłanie zapytania! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Dziękujemy za wysłanie rezerwacji! Jeden z członków naszego zespołu skontaktuje się z Państwem wkrótce.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do n8n dla Marketing
- Przegląd możliwości i interfejsu n8n
- Odkrywanie koncepcji automatyzacji przepływu pracy
- Typowe przypadki użycia w automatyzacji marketingu
Integracja platform Social Media
- Łączenie n8n z platformami mediów społecznościowych (np. Twitter, Facebook)
- Automatyzacja postów, śledzenie zaangażowania i raportowanie
- Zarządzanie kampaniami wieloplatformowymi przy użyciu n8n
Automatyzacja Email Marketing przepływów pracy
- Konfigurowanie automatycznych sekwencji wiadomości e-mail
- Uruchamianie wiadomości e-mail na podstawie działań i zaangażowania użytkowników
- Integracja narzędzi do e-mail marketingu, takich jak Mailchimp z n8n
Klient Data Management
- Zbieranie i przechowywanie danych klientów do segmentacji
- Integracja n8n z CRM w celu uzyskania wglądu w dane klientów
- Budowanie podróży klienta za pomocą automatyzacji
Zaawansowane techniki automatyzacji Marketing
- Wykorzystanie logiki i warunkowych przepływów pracy do ukierunkowanego marketingu
- Automatyzacja testów A/B i dostosowywanie kampanii
- Analizowanie wydajności za pomocą integracji wizualizacji danych
Automatyzacja śledzenia i analizy
- Automatyzacja gromadzenia danych w celu uzyskania wglądu w kampanię
- Konfigurowanie powiadomień i alertów do śledzenia KPI
- Wizualizacja danych za pomocą zintegrowanych narzędzi pulpitu nawigacyjnego
Wdrażanie i skalowanie przepływów pracy
- Wdrażanie przepływów pracy do użytku produkcyjnego
- Skalowanie automatyzacji w miarę wzrostu potrzeb marketingowych
- Zarządzanie wersjami i aktualizacjami przepływu pracy
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie przepływów pracy i procesów marketingowych
- Znajomość narzędzi marketingu cyfrowego
Uczestnicy
- Zespoły Marketing
- Hakerzy wzrostu
14 godzin