Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Plan Szkolenia
Wprowadzenie do n8n dla Marketing
- Przegląd możliwości i interfejsu n8n
- Odkrywanie koncepcji automatyzacji przepływu pracy
- Typowe przypadki użycia w automatyzacji marketingu
Integracja platform Social Media
- Łączenie n8n z platformami mediów społecznościowych (np. Twitter, Facebook)
- Automatyzacja postów, śledzenie zaangażowania i raportowanie
- Zarządzanie kampaniami wieloplatformowymi przy użyciu n8n
Automatyzacja Email Marketing przepływów pracy
- Konfigurowanie automatycznych sekwencji wiadomości e-mail
- Uruchamianie wiadomości e-mail na podstawie działań i zaangażowania użytkowników
- Integracja narzędzi do e-mail marketingu, takich jak Mailchimp z n8n
Klient Data Management
- Zbieranie i przechowywanie danych klientów do segmentacji
- Integracja n8n z CRM w celu uzyskania wglądu w dane klientów
- Budowanie podróży klienta za pomocą automatyzacji
Zaawansowane techniki automatyzacji Marketing
- Wykorzystanie logiki i warunkowych przepływów pracy do ukierunkowanego marketingu
- Automatyzacja testów A/B i dostosowywanie kampanii
- Analizowanie wydajności za pomocą integracji wizualizacji danych
Automatyzacja śledzenia i analizy
- Automatyzacja gromadzenia danych w celu uzyskania wglądu w kampanię
- Konfigurowanie powiadomień i alertów do śledzenia KPI
- Wizualizacja danych za pomocą zintegrowanych narzędzi pulpitu nawigacyjnego
Wdrażanie i skalowanie przepływów pracy
- Wdrażanie przepływów pracy do użytku produkcyjnego
- Skalowanie automatyzacji w miarę wzrostu potrzeb marketingowych
- Zarządzanie wersjami i aktualizacjami przepływu pracy
Podsumowanie i kolejne kroki
Wymagania
- Podstawowe zrozumienie przepływów pracy i procesów marketingowych
- Znajomość narzędzi marketingu cyfrowego
Uczestnicy
- Zespoły Marketing
- Hakerzy wzrostu
14 godzin