Plan Szkolenia

Wprowadzenie do n8n dla Marketing

  • Przegląd możliwości i interfejsu n8n
  • Odkrywanie koncepcji automatyzacji przepływu pracy
  • Typowe przypadki użycia w automatyzacji marketingu

Integracja platform Social Media

  • Łączenie n8n z platformami mediów społecznościowych (np. Twitter, Facebook)
  • Automatyzacja postów, śledzenie zaangażowania i raportowanie
  • Zarządzanie kampaniami wieloplatformowymi przy użyciu n8n

Automatyzacja Email Marketing przepływów pracy

  • Konfigurowanie automatycznych sekwencji wiadomości e-mail
  • Uruchamianie wiadomości e-mail na podstawie działań i zaangażowania użytkowników
  • Integracja narzędzi do e-mail marketingu, takich jak Mailchimp z n8n

Klient Data Management

  • Zbieranie i przechowywanie danych klientów do segmentacji
  • Integracja n8n z CRM w celu uzyskania wglądu w dane klientów
  • Budowanie podróży klienta za pomocą automatyzacji

Zaawansowane techniki automatyzacji Marketing

  • Wykorzystanie logiki i warunkowych przepływów pracy do ukierunkowanego marketingu
  • Automatyzacja testów A/B i dostosowywanie kampanii
  • Analizowanie wydajności za pomocą integracji wizualizacji danych

Automatyzacja śledzenia i analizy

  • Automatyzacja gromadzenia danych w celu uzyskania wglądu w kampanię
  • Konfigurowanie powiadomień i alertów do śledzenia KPI
  • Wizualizacja danych za pomocą zintegrowanych narzędzi pulpitu nawigacyjnego

Wdrażanie i skalowanie przepływów pracy

  • Wdrażanie przepływów pracy do użytku produkcyjnego
  • Skalowanie automatyzacji w miarę wzrostu potrzeb marketingowych
  • Zarządzanie wersjami i aktualizacjami przepływu pracy

Podsumowanie i kolejne kroki

Wymagania

  • Podstawowe zrozumienie przepływów pracy i procesów marketingowych
  • Znajomość narzędzi marketingu cyfrowego

Uczestnicy

  • Zespoły Marketing
  • Hakerzy wzrostu
 14 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie