Last updated
Kod kursu
magentomerchants
Czas trwania
21 godzin
szkolenie zdalne: 3 lub 6 dni
szkolenie stacjonarne: 3 dni
Wymagania
- Basic knowledge of e-commerce
- Basic computer usage experience
Audience
- Merchants looking to set up a Magento store
- Merchants looking to improve the management of their existing Magento store
Opis
Magento to potężna i elastyczna platforma e-commerce o otwartym kodzie źródłowym i modułowej architekturze. Napisana w języku PHP przeciwko Zend Framework, pozwala użytkownikom wdrażać witryny e-commerce zgodnie z ich potrzebami biznesowymi, wykorzystując wiele gotowych szablonów i wtyczek.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo uczestnicy dowiedzą się, jak dodawać kategorie i przechowywać produkty, przetwarzać zamówienia zakupu i realizować wysyłki, uruchamiać promocje produktów, zarządzać klientami i uprawnieniami, uruchamiać wiele witryn i sklepów i nie tylko.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą
-
Posiadać kompleksową, ekspercką wiedzę na temat użytkowania i funkcjonalności Magento.
Potrafi samodzielnie prowadzić i zarządzać wieloma stronami internetowymi i sklepami w oparciu o potrzeby biznesowe.
Być w stanie usprawnić działalność biznesową poprzez uproszczenie i zminimalizowanie codziennych czynności administracyjnych i konserwacyjnych.
Format kursu
-
Część wykładu, część dyskusji, ćwiczenia i ciężka praktyka praktyczna
Plan Szkolenia
Introduction
Magento Overview
- An Introduction to Magento
- The Benefits of Magento
- Understanding the Basic Elements for Magento
Categories Management
- Adding Root Categories
- Adding Subcategories
- Managing Categories
- Working with Page Design
Attributes Management
- What are Product Attributes
- Creating an Attribute
- Creating an Attribute Set
- Assigning Attribute Set to Products
- Managing Attribute Sets
Store Products
- Adding a Simple Product
- Adding a Configurable Product
- Adding a Grouped Product
- Adding Products to Categories
Inventory Configuration and Management
- Configuring Inventory Settings
- Managing Product Inventories
Order Management
- Processing a Purchase Order
- Checkout Process
- Shipping Options and Delivery Tracking
- Tracking Payment and Invoicing
- Managing Customer Ratings and Review
Marketing Promotions
- Product Catalog Pricing Rules
- Shopping Cart Pricing Rules
- Newsletters and Promotion emails
Customer Management
- Manage and Group Customers
- Manage Customer Groups
Reports
- Types of Reports
- Running and Generating Reports
- Refreshing Sales Report Statistics
SEO Best Practices
- Introduction to Metadata Fields
- Sitemap Management
- Catalog URL Management
Running and Managing Multiple Websites and Stores
- Solutions for Running and Managing Multiple Websites and Stores
- Best Practices for Running and Managing Multiple Websites and Stores
Closing Remarks
Opinie uczestników
We also do Consultancy!
We work with leading clients across a wide range of technologies!
Reach out for Project | Staff Enhancement | System Audit Consulting