Last updated
Kod kursu
gettingstartedmagento
Czas trwania
14 godzin
szkolenie zdalne: 2 lub 4 dni
szkolenie stacjonarne: 2 dni
Wymagania
- No previous experience required
Opis
Magento to najpopularniejszy na świecie CMS (Content Management System) dla e-commerce. Jest używany przez niektóre z największych marek, w tym Samsung, Levono i Nike, i jest bardzo popularny wśród małych i średnich firm handlu elektronicznego.
W tym prowadzonym przez instruktora szkoleniu na żywo (na miejscu lub zdalnie) uczestnicy dowiedzą się o cechach Mageto, jego mocnych i słabych stronach oraz strategiach wdrażania Magento w organizacji. Studia przypadków są również przedstawione w celu zilustrowania udanych i nieudanych wdrożeń Magento w świecie rzeczywistym. Oprócz obserwacji przeszłości omawiamy przyszłe trendy w przyjmowaniu Magento na rynku.
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy zrozumieją, jak:
- Zarządzaj sprzedażą, zapasami i klientami korzystając z zaplecza Magento
- Skonfiguruj i zarządzaj interfejsem, aby uzyskać prawdziwie spersonalizowane wrażenia użytkownika
- Zintegruj istniejące systemy z rozwiązaniem e-commerce Magento
- Zintegruj istniejące systemy z partnerami, którzy sami używają Magento
Publiczność
- Menedżerowie badający rozwiązania e-commerce
- Inżynierowie rozważają wdrożenie Magento w swoich organizacjach
Format kursu
- Wykład częściowy, dyskusja częściowa, ćwiczenia i pokazy na żywo
Uwaga
- Aby poprosić o niestandardowe szkolenie na ten kurs, skontaktuj się z nami w celu umówienia.
Machine Translated
Plan Szkolenia
Introduction
- Historical trends in Magento adoption
- Magento vs Other Content Management Systems (CMS)
Overview of Magento Features and Architecture
- Usability, flexibility, performance, multi-site, and SEO-friendly
- Extensible through Magento Connect
- What Magento is not good at
Setting up Magento
- Community Edition vs Enterprise Edition
- On-premis, public cloud, or hosted solution
- Getting support
Magento Websites, Stores, and Store Views
- Creating multiple storefronts
Magento for Mobile
- Responsive web design support
- Mobile apps for Magento
Handling Complex Product Types
- Tiered pricing, shopping cart rules, multiple currencies, etc.
Case study: TBD
Managing Users and Transactions
- Securing personal and payment information
Scaling Magento
- The importance of infrastructure
- Planning for database changes, increased network traffic, price adjustments, etc.
Upgrading Magento
Case study: TBD
Integrating Magento with Existing Systems
- Enterprise Resource Management (ERP)
- Inventory Management System (IMS)
Future Trends in eCommerce
- Beyond B2C: Adoption of Magento by distributors and wholesalers (B2B)
- Automation of the procurement process
- Will Magento be around in five years?
Troubleshooting
Summary and Conclusion