Plan Szkolenia

Wprowadzenie

Przegląd funkcji i architektury programowania w Gosu

  • Zgodność z istniejącymi bibliotekami Java
  • Natywna obsługa usług sieciowych i XSD/XML
  • Funkcje języka i narzędzia
  • Struktura systemu i otwarte API

Rozpoczynanie pracy z programowaniem w Gosu

  • Pobieranie Gosu Lab
  • Wtyczka Gosu dla IntelliJ
  • Gosu dla Mavena i Gradle'a
  • Proste przykłady wiersza poleceń

Programowanie z użyciem Gosu

  • Zmienne i deklaracje typów
  • Operatory i wyrażenia
  • Instrukcje
  • Przedziały
  • Obsługa wyjątków
  • Pętle
  • Właściwości
  • Zabezpieczenie przed nullami
  • Klasy
  • Wyliczenia
  • Interfejsy
  • Kompozycja
  • Anotacje
  • Ulepszenia
  • Bloki Gosu
  • Generics w Gosu
  • Kolekcje
  • Pliki programów Gosu
  • Deklaracje ścieżek klas
  • Rozszerzanie programów
  • Shebang

Praca z cięgami znaków, szablonami i kolekcjami w Gosu

  • Wyrażenia ciągów znaków (znaki cudzysłowowe, konkatenacja, wbudowane, itp.)
  • Pliki szablonów Gosu (.gst)
  • Składnia list i map
  • Ulepszenia klas kolekcji

Badanie zaawansowanych tematów w Gosu

  • Gosu i XML
  • Gosu i Java
  • Uruchamianie lokalnych poleceń powłoki
  • Sume
  • Koniunktura
  • Pliki właściwości

Rozwiązywanie problemów

Podsumowanie i wnioski

Wymagania

  • Dosświadczenie z językami programowania obiektowo-zorientowanymi, takimi jak Java, C++ lub Python.

Audience

  • Programiści
 7 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie