Plan Szkolenia

Prawdopodobieństwo (3.5h)

  • Definicja prawdopodobieństwa
  • Rozkład dwumianowy
  • Ćwiczenia w codziennym użytkowaniu

Statistics (10.5h)

  • Opisowe Statistics
  • Wnioskowanie Statistics
  • Regresja
  • Regresja logistyczna
  • Ćwiczenia

Wprowadzenie do Programming (3,5 godz.)

  • Proceduralna Programming
  • Funkcjonalne Programming
  • OOP Programming
  • Ćwiczenia (pisanie logiki dla wybranej gry, np. kółko i krzyżyk)

Machine Learning (10.5h)

  • Klasyfikacja
  • Klasteryzacja
  • Neural Networks
  • Ćwiczenia (pisanie sztucznej inteligencji dla wybranej gry komputerowej)

Silniki reguł i systemy eksperckie (7 godzin)

  • Wprowadzenie do silników reguł
  • Napisanie sztucznej inteligencji dla tej samej gry i połączenie rozwiązań w podejście hybrydowe

Wymagania

  • Brak. Wszystkie koncepcje, takie jak prawdopodobieństwo i statystyka, zostaną wyjaśnione podczas tego kursu. Jeśli jesteś już zaznajomiony z prawdopodobieństwem i statystyką, zapoznaj się z naszym kodem kursu aiint.

Uczestnicy

  • Początkujący zainteresowani nauką sztucznej inteligencji, Machine Learning i programowania
 35 godzin

Liczba uczestników


cena netto za uczestnika

Opinie uczestników (5)

Propozycje terminów

Powiązane Kategorie