Lokalne, prowadzone przez instruktora kursy szkoleniowe na żywo dotyczące analizy nastrojów (czasami nazywane eksploracją opinii lub sztuczną inteligencją emocji) demonstrują poprzez interaktywną dyskusję i praktyczne ćwiczenia podstaw i zaawansowanych tematów analizy nastrojów. Szkolenie Analiza nastrojów jest dostępne jako "szkolenie online na żywo" lub "szkolenie na żywo na miejscu". Szkolenie na żywo online (inaczej "zdalne szkolenie na żywo") odbywa się za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu . Szkolenie na żywo na miejscu może odbywać się lokalnie w siedzibie klienta w Trójmiasto lub w korporacyjnych centrach szkoleniowych NobleProg w Trójmiasto. NobleProg — Twój lokalny dostawca szkoleń
Gdynia
Hotel Nadmorski, Ejsmonda 2, Gdynia, Polska, 81-409
Sala szkoleniowa znajduje się zaledwie 3 kilometry od Dworca PKP/PKS w Gdyni, co sprawia, że jest łatwo dostępna dla uczestników podróżujących pociągiem lub autobusem. Dodatkowo, jest oddalona tylko o 400 metrów od przystanku autobusowego, ułatwiając dojazd nawet tym, którzy podróżują komunikacją miejską. Wyposażona jest w niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoleń, takie jak rzutnik, ekran oraz flipchart, co zapewnia komfortowe warunki dla uczestników i prowadzącego zajęcia.
Gdańsk
Hotel Fahrenheit, Grodzka 19, Gdańsk, Polska, 80-841
Sala szkoleniowa znajduje się w samym sercu malowniczej gdańskiej starówki, co sprawia, że otoczenie jest nie tylko inspirujące, ale także wyjątkowo atrakcyjne dla uczestników. W niedalekiej odległości można znaleźć dworzec PKP oraz PKS, ułatwiając przyjazd zarówno tym podróżującym pociągiem, jak i autobusem. Dodatkowo, lotnisko i port są również w zasięgu ręki, co czyni tę lokalizację wygodną dla osób przybywających z dalszych miejscowości, zarówno z kraju, jak i spoza jego granic.
To szkolenie prowadzone przez instruktora w Trójmiasto (online lub na miejscu) jest skierowane do profesjonalistów zajmujących się danymi i marketingiem na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą zastosować LLMs do analizy i interpretacji publicznego nastroju na podstawie różnych źródeł tekstowych, takich jak posty na mediach społecznościowych, recenzje produktów i opinie klientów.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć zasady analizy nastroju i jej zastosowanie za pomocą LLMs.
Przetworzyć i przygotować zestawy danych do analizy nastroju.
Trenować i dostosowywać LLMs, aby dokładnie odzwierciedlały nastroje w tekście.
Analizować nastroje w czasie rzeczywistym z mediów społecznościowych i innych źródeł tekstowych.
Integrować wyniki analizy nastroju z biznesowymi strategiami i procesami podejmowania decyzji.
Ten kurs został zaprojektowany dla osób zainteresowanych wydobywaniem znaczenia z tekstu pisanego w języku angielskim, chociaż wiedza może być również stosowana w innych językach ludzkich.
Kurs obejmuje sposoby wykorzystania tekstu napisanego przez ludzi, takiego jak posty na blogach, tweety itp.
Na przykład analityk może skonfigurować algorytm, który automatycznie wyciągnie wnioski na podstawie obszernego źródła danych.