Szkolenia prowadzone przez instruktora, online lub stacjonarne, demonstrują za pomocą interaktywnej praktyki ręcznej, jak wykorzystać możliwości AI agentów Quark do automatyzacji zadań, optymalizacji przepływów pracy i integracji inteligentnych decyzji w procesy biznesowe.
Szkolenia Quark są dostępne jako "online live training" lub "onsite live training". Online live training (także znane jako "remote live training") jest prowadzone za pomocą interaktywnego, zdalnego pulpitu. Onsite live training można przeprowadzać lokalnie na terenie klienta w dolnośląskie lub w korporacyjnych ośrodkach szkoleniowych NobleProg w dolnośląskie.
NobleProg -- Twój Lokalny Dostawca Szkoleń
Wrocław
NobleProg, Ludwika Rydygiera 2a/22, Wroclaw, Polska, 50-249
Lokal znajduje się w samym centrum miasta (vis-à-vis hotelu HP Park Plaza), zaledwie 10 minut spacerem od Rynku, tuż przy skrzyżowaniu ulic Drobnera i Rydygiera.
Wejście do budynku zlokalizowane jest od strony ulicy Śrutowej, tuż przy skrzyżowaniu z Bolesława Drobnera. Idąc od strony pl. Bema, mijamy po prawej stronie Rossmann i tuż za nim skręcamy w Śrutową - wejście będzie po prawej. Kierując się od pl. Dubois, mijamy po lewej aptekę Ziko oraz Carrefour Express i dochodzimy aż do skrzyżowania z ul. Śrutową - skręcamy w nią, wejście do budynku będzie po prawej stronie.
Sala szkoleniowa znajduje się na drugim piętrze.
Parking
W pobliżu sali szkoleniowej liczba miejsc parkingowych jest ograniczona, nie obowiązuje strefa płatnego parkowania (wzdłuż ulic Rydygiera, Śrutowej i Henryka Brodatego, Bolesława Drobnera). Ul. Ludwika Rydygiera jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Bolesława Drobnera. Ul. Śrutowa także jest jednokierunkowa, wjazd od ul. Henryka Brodatego.
Dojazd komunikacją miejską
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do menedżerów ds. obsługi klienta i specjalistów ds. automatyzacji na poziomie średniozaawansowanym, którzy chcą wykorzystać Quark do automatyzacji operacji wsparcia klienta i poprawy efektywności.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:
Zrozumieć kluczowe funkcje i możliwości Quark.
Automatyzować przepływy pracy w zakresie obsługi klienta za pomocą Quark.
Zintegrować Quark z istniejącymi systemami wsparcia klienta.
Monitorować i optymalizować zautomatyzowane interakcje z klientami.
To prowadzone przez instruktora, interaktywne szkolenie (online lub stacjonarne) skierowane jest do inżynierów AI i programistów na poziomie średnio zaawansowanym, którzy chcą budować inteligentnych agentów przy użyciu Quark do zadań takich jak automatyzacja procesów, dynamiczne podejmowanie decyzji i optymalizacja przepływu pracy.
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
Zrozumieć architekturę i możliwości Quark.
Zaprojektować i wdrożyć inteligentnych agentów przy użyciu Quark do zadań automatyzacji.
Zintegrować Quark z istniejącymi systemami do przetwarzania danych i podejmowania decyzji.
Opracować przepływy pracy umożliwiające podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym przy użyciu Quark.